زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

آب کننده چربی غبغب

مجله آموزشی

آب کننده چربی غبغب

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

آب کننده چربی غبغب

غبغب

کلینیک پوست و مو- غبغب

معمولا اعضای قسمت پایین صورت هر فرد شامل لب پایین، چانه و قسمت زیر چانه و چین ناحیه چانه و گردن، زوایای خاص و استانداردی دارند که در بیشتر افراد مشابه است اما در برخی افراد به دلایل خاصی این اندازه‌ها و زوایا استاندارد نیست و باعث می‌شود غبغب حالت غیرطبیعی و برآمده داشته باشد. در چنین حالتی توازن موجود در بین اجزای صورت به هم خورده و زیبایی هر کدام از اجزای صورت تحت تاثیر می گیرد .وجود غبغب در افراد چهره­ را تحت تاثیر قرار داده و منجر به کاهش اعتماد به نفس در آنها می­شود.

در حالت کلی وجود هرکدام از سه عامل زیر می تواند ایجاد کننده این مشکل باشد:

1-تجمع چربی در زیر چانه: یکی از شایع ترین علل موجود در حجیم شدن ناحیه زیر چانه تجمع سلول های چربی در زیر پوست این ناحیه است که باعث بزرگی و افتادگی غبغب می گردد.

2-مشکلات اسکلتی: مشکلاتی همانند کوچک بودن چانه و یا عقب تر بودن آن نسبت به حد حالت نرمال در دیگر افراد نیز می تواند باعث بزرگ تر دیده شدن غبغب گردد.

3- افتادگی و شل شدگی پوست گردن: با افزایش سن میزان تولید کلاژن و الاستین در سطح پوست به شدت کاهش می یابد و به تبع آن پوست بدن انسان حالت کشیدگی و سفت بودن خود را از دست داده  و به اصطلاح دچار افتادگی می شود و خطوط چروک بسیاری در زیر گردن ظاهر می گردد .

مزوتراپی یکی از روش­های درمان غبغب است. در این روش پزشک محلولی را مستقیماً در لایه‌های چربی و بافت پیوندی تزریق می‌کند. این یک روش غیر تهاجمی بوده و بدون درد است. با این وجود بعضی بیماران ترجیح می­دهند از کرم بی حسی قبل از درمان استفاده کنند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷