زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مراقبت های ضروری پس از تزریق بوتاکس پیشانی؛ مواردی که نباید انجام دهید

مجله آموزشی

مراقبت های ضروری پس از تزریق بوتاکس پیشانی؛ مواردی که نباید انجام دهید

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

مراقبت های ضروری پس از تزریق بوتاکس پیشانی؛ مواردی که نباید انجام دهید

اگر شما هم از چین و چروک های ریز و درشت در پیشانی که موقع اخم کردن ظاهر می شوند رنج می برید و دنبال راهی برای رهایی از آن ها هستید حتما به تزریق بوتاکس به عنوان یک عامل زداینده چین و چروک و در عین حال یک عامل پیشگیرانه فکر می کنید. مراقبت های پس از تزریق بوتاکس پیشانی سخت نیستند ولی لازم است که طبق آن ها عمل نمایید تا بهترین نتیجه و کمترین عوارض ممکن را تجربه نمایید. بوتاکس یک فرآیند درمانی کوتاه است و با مراقبت های بعد از بوتاکس می توانید انتظار بهترین نتایج را داشته باشید.

برای کسب بهترین نتیجه در انجام بوتاکس صورت و پیشانی و دریافت مشاوره ی رایگان به کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر  مسعود جعفری مراجعه کنید.

تزریق بوتاکس پیشانی

چه نکاتی را باید بعد از تزریق بوتاکس پیشانی رعایت کرد؟

مراقبت های پوستی و میک آپ پس از تزریق بوتاکس پیشانی

اگر می خواهید بدانید پس از تزریق بوتاکس می توانید آرایش کنید یا خیر پاسخ مثبت است. آرایش کردن در حد کم پس از بوتاکس هیچ مشکلی ندارد. تنها نکته ای که باید رعایت شود این است که ناحیه مورد نظر را فشار ندهید و نمالید.

استفاده از محصولات مراقبت پوستی نیز طبق معمول می تواند ادامه یابد فقط باید فشاری به پوست ناحیه پیشانی وارد نشود. به طور ایده آل بهتر است 24 ساعت پس از درمان با بوتاکس پیشانی تان را لمس نکنید.

تزریق بوتاکس پیشانی

  • برای شستن صورت می توانید تا 72 ساعت پس از درمان از آب ولرم و یک شوینده خیلی ملایم استفاده نمایید و سپس به آرامی صورت را با یک پد بدون فشار خشک نمایید.
  • اگر احساس خشکی پوست می کنید باید بگوییم که پس از تزریق بوتاکس طبیعی است و بهتر است از یک سرم حاوی هیالورونیک اسید برای آبرسانی استفاده نمایید تا به حالت قبل باز گردد.
  • از آن جا که روش های درمانی مراقبت پوست مثل میکرودرم ابریشن ملزم به لمس و مالش صورت هستند توصیه می شود این گونه درمان ها به 2 هفته پس از درمان با بوتاکس انتقال داده شوند.

مواردی که پس از بوتاکس پیشانی ممنوع هستند:

  • از الکل و مسکن ها استفاده ننمایید.

ممکن است کمی احساس سر درد نمایید که طبیعی است ولی الکل و مسکن ها هر دو سبب رقیق شدن خون می شود که احتمال ایجاد کبودی را بالا می برد.

کبودی پس از بوتاکس شایع است ولی بهتر است سعی خود را برای جلوگیری از آن بکنید وگرنه چند روزی مهمان شما خواهد بود تا به طور کامل برطرف گردد.

  • از ورزش های فیزیکی خودداری نمایید.

توصیه می کنیم حداقل 24 ساعت پس از بوتاکس از شرکت در تمرینات ورزشی ممانعت به عمل بیاورید. ممکن است طی این فعالیت ها به شدت و اتفاقی صورتتان را لمس کنید. می دانیم که احتمال این که شما یکراست روی صورتتان بیفتید خیلی کم است ولی عدم ورزش و فعالیت های فیزیکی سخت برای حداقل چند روز پس از درمان با بوتاکس ضامن سلامتی شما خواهد بود.

تزریق بوتاکس پیشانی

  • از در معرض حرارت بودن پرهیز کنید.

حمام آفتاب یا دوش با آب های خیلی داغ یا موارد دیگری از این دست اصلا توصیه نمی شود و حداقل 24 ساعت پس از درمان نباید انجام شوند.

  • از لمس صورت خودداری کنید.

لمس کردن صورت یا مالیدن آن بعد از بوتاکس ممنوع است. متوجه هستیم که حس عجیبی ممکن است به شما دست دهد از آن جا که فعالیت بوتاکس در جهت بی حس کردن و کاهش حرکات ماهیچه ها است ولی از لمس کردن آن بپرهیزید و اجازه دهید بوتاکس کار خودش را به بهترین صورت انجام دهد.

از پوشیدن کلاه یا هدبند هایی که در منطقه پیشانی تنگ هستند خودداری کنید. از پوشیدن هر چه که به ناحیه پیشانی شما فشار وارد می نماید پس از تزریق بوتاکس خودداری نمایید.

  • مراقبت هایی که در مورد دراز کشیدن و خوابیدن باید رعایت شوند:

ضروری است که چهار ساعت پس از تزریق بوتاکس دراز نکشید. این کار از آوردن فشار زیاد به پیشانی جلوگیری می کند و اجازه می دهد بوتاکس در ماهیچه شما بنشیند.

در چند ساعت اول از فعالیت هایی که سبب می شوند سرتان را پایین تر از سطح بدن بگیرید خودداری نمایید مثل خرید کفش.

تزریق بوتاکس پیشانی

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر در خود سریعا به پزشک خود مراجعه کنید

  • مشکل در بلع
  • حالت تهوع
  • مشکل در صحبت کردن
  • لکنت زبان
  • مشکل در تنفس
  • از دست دادن کنترل ادرار
  • تغییر در بینایی

سخن پایانی

بوتاکس پیشانی از جمله خدمات سر پای زیبایی می باشد که در مطب یا کلینیک های زیبایی انجام می شود و پس از آن نیازی به بستری شدن نیست. باید دقت داشت مراقبت های پس از تزریق از نکات ضروری در تزریق بوتاکس برای دستیابی به نتیجه مطلوب است. اگر اطلاعات کافی در مورد مراقبت های پس از تزریق بوتاکس پیشانی ندارید می توانید به کلی کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.3]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷