زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

ماندگاری و هزینه تزریق چربی لب چقدر است؟

مجله آموزشی

ماندگاری و هزینه تزریق چربی لب چقدر است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

ماندگاری و هزینه تزریق چربی لب چقدر است؟

ماندگاری و هزینه تزریق چربی به لب

تزریق چربی به لب ها یک راه ایمن و ثابت شده است که شامل چند مرحله است. در مرحله اول چربی از بدن خود فرد برداشته می شود که معمولا از روش لیپوساکشن برای این منظور استفاده می شود. در قدم بعدی چربی برداشته شده برای تزریق آماده می شود. جهت کسب اطلاعات جامع در مورد تزریق چربی به مقاله ی “تزریق چربی و کاربردها و مزایای آن” از همین سایت مراجعه نمایید.

تزریق چربی لب

در آخر چربی آماده شده با سوزن باریکی به لب تزریق می شود. میزان چربی برداشته شده بسته به نیاز لب های شما دارد و محل برداشتن چربی طبق پیشنهاد پزشک متخصص پوست و مو و نظر شما می تواند متقاوت باشد و از مناطقی مثل ران، شکم و پهلوها گرفته شود.

اگر جز دسته افرادی هستید که تمایل به انجام این روش هستید حتما باید در مورد ماندگاری و هزینه این درمان اطلاع داشته باشید تا برنامه ریزی مناسبی برای درمان در نظر بگیرید و نتایج را به خوبی حفظ کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی لب به مقاله ی “همه ی نکات تزریق چربی لب” از همین سایت مراجعه نمایید.

تزریق چربی لب

ماندگاری تزریق چربی لب

ماندگاری این درمان نسبت به دیگر روش های غیرتهاجمی مانند تزریق فیلر بیشتر است. ژل ها ماندگاری حدود 6 ماه دارند در حالی که نتایج پایانی چربی به مدت سه سال یا بیشتر باقی می ماند.

متاسفانه مقداری چربی بین سه تا شش ماه پس از تزریق جذب و توسط بدن دفع می شود که سبب کاهش نتایج اولیه که بلافاصله پس از تزریق ظاهر شده اند می شود اما نتایج باقی مانده از این درمان تا مدت های طولانی باقی می ماند.

تزریق چربی لب

میزان جذب بستگی به بدن فرد دارند و نمی توان یک عدد دقیق ارائه نمود. حتی این امکان وجود دارد که تمام چربی جذب شود ولی در بیشتر موارد فقط نیمی از چربی جذب می شود و به همین دلیل پزشک زیبایی کمی بیشتر چربی به لب تزریق می کند تا نتایج رضایت بخش باشند.

هزینه تزریق چربی

تزریق چربی نسبت به تزریق فیلر گران تر است اما با در نظر گرفتن ماندگاری بیشتر و چند برابر آن اقتصادی به نظر می رسد. این درمان تحت پوشش بیمه نمی باشد.

موارد تاثیرگذار بر قیمت تزریق چربی به لب

  • برداشتن چربی

برداشتن چربی روش های مختلفی دارد که یکی از معمولترین آن ها لیپوساکشن است. روش های دیگر مثل لیپوماتیک نیز هستند که به علت صدمه به سلول های چربی کمتر رایج هستند. هزینه این عمل ها با هم متفاوت است و با مشورت پزشک می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

  • میزان چربی مورد نیاز

بسته به میزان مورد نیاز چربی هزینه تحت تاثیر قرار می گیرد. لب ها میزان زیادی چربی نیاز ندارند ولی ممکن است فردی بخواهد نواحی دیگر را نیز همزمان درمان کند و یا بخواهد چربی بیشتری برداشت کند یا وزن یا سایز خود را کاهش دهد.

تزریق چربی لب

  • تعداد جلسات تزریق چربی

بعضی افراد با یک جلسه به نتیجه رضایت بخش می رسند ولی بعضی افراد به مرور چربی تزریق شده را جذب می کنند و نتایج تزریق تحت تاثیر قرار می گیرد و به همین علت سه ماه پس از درمان برای اصلاح و افزایش اثر درمان اول دوباره این درمان را انجام می دهند.

  • پزشک و کلینیک انتخابی

معمولا امکانات، موقعیت جغرافیایی و مجرب بودن پزشک روی قیمت تاثیر محسوسی دارد. البته بهتر است حتما جراح معتبر و مجربی پیدا کنید تا از عوارض تزریق چربی جلوگیری شود. هم چنین بعضی کلینیک ها درمان ها را در قالب یک پکیج با تخفیف ویژه ارائه می دهند که ممکن است برای شما مناسب باشند.

تزریق چربی لب

نتیجه کلی

با توجه به نتایج این درمان اقتصادی و بدون ضرر در نظر گرفته می شود ولی برای اطمینان بیشتر می توانید با پزشک مشورت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی لب و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷