زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است؟

مجله آموزشی

ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل گونه با دیگر نواحی صورت متفاوت می باشد ولی کاربرد ژل ها معمولا یکی می باشد و هدف همه آن ها جوانسازی و حجم دهی است. برای ماندگاری تزریق ژل گونه در دراز مدت، انجام روش های ترمیمی هم نیاز است. البته در حالت نرمال ماندگاری تزریق ژل گونه بین 12 تا 18 ماه است و در صورتی که شاهد از بین رفتن آن باشید، امکان تکرار مجدد آن فراهم می باشد.

کاربرد تزریق ژل گونه چیست؟

همان طور که می دانید امروزه تزریق ژل گونه و تزریق دیگر جاهای صورت یکی از عمل های بسیار پر طرفدار در نزد مردم به شمار می رود که معمولا افرادی که سن آن ها بالا می رود به دنبال تزریق می باشند. البته روش های مختلفی برای برجسته کردن و فرم دهی گونه می توان پیشنهاد کرد، ولی سریع ترین و کاربردی ترین آن ها تزریق ژل می باشد.

ماندگاری تزریق ژل گونه

روش تزریق ژل گونه

در ابتدا نواحی مورد نظر توسط پزشک با تزریق داروی بی حسی کننده بی حس می شود. تا در زمان تزریق هیچ دردی احساس نشود. گاهی ممکن است ژل با دورو های ترکیب و سپس تزریق شود. سپس ژل به نواحی مورد نظر با توجه به حجم تزریق می شود.

انواع ژل گونه

انوع مختلف ژل برای تزرق به گونه وجود دارد که در برند های مختلفی تولید می شوند و در ادامه به معرفی برخی از بهترین برند های این زمینه می پردازیم

۱. ژل گونه Revofil

۲. ژل صورت Perfectha

۳. ژل گونه و صورت Ellanse

نکات که هنگام انتخاب ژل باید به آن ها توجه کرد

برای تزریق، ژل های متفاوتی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. تنها باید دقت کنید که انتخاب درستی داشته باشید و ژل هایی که فاقد اعتبار و تایید هستند، را تهیه نکنید. زیرا با عوارض زیادی همراه هستند و نکته ای که از اهمیت بالایی برخوردار است استاندارد و ایمن بودن ژل مورد نظر می باشد.

موادی که ژل با آن ها ساخته می شود، معمولا با بدن و پوست انسان هماهنگی دارند و دلیل آن وجود بیشتر این مواد در بدن انسان می باشد. با انجام تزریق ژل به گونه می توانید به بهترین شکل ممکن به صورت خود فرم دهید و شاهد گونه های برجسته ای در نهایت باشید. البته استفاده از این روش نه تنها به گونه فرم خاصی می دهند بلکه نقش زیادی برای جوانسازی صورت ایفا می کند و افزایش حجم گونه، به دلیل کشیده شدن پوست، صاف شدن آن را به دنبال دارد.

در ضمن برای این کار حتما به یک پزشک متخصص و کار بلد مراجعه کنید، تا دچار مشکلاتی از جمله متقارن نبودن صورت بعد از تزریق نشوید. یک پزشک متخصص پوست و مو با تجربه با در نظر گرفتن تمام شرایط و ویژگی های صورت فرد، بهترین تصمیم را اتخاذ می کند.

معمولا چه افرادی به دنبال تزریق ژل گونه هستند؟

تزریق ژل گونه نه تنها برای افراد مسن که برای استفاده افراد جوان هم روش مناسبی به شمار می رود.

گروه های مختلفی طرفدار تزریق ژل گونه و ماندگاری تزریق ژل گونه هستند، اما بیشترین متقاضیان این گروه را جوانان و بانوان تشکیل می دهند.

ماندگاری تزریق ژل گونه

گروهی از افراد هم هستند که گونه های کوچک شان ژنتیکی می باشد و به دنبال ماندگاری تزریق ژل گونه برای مدت طولانی می باشند تا به زیبایی صورت خود کمک کنند.

افتادگی گونه زمانی اتفاق می افتد که عضلات صورت دیگر توانایی سابق را ندارند و افراد بالای 30 سال به دلیل افتادگی گونه و کاهش چربی های صورت، اقدام به تزریق ژل می نمایند.

از دیگر افراد متقاضی ماندگاری تزریق ژل گونه برای مدت طولانی، می توان به افرادی اشاره کرد که از تقارن لازم چهره برخوردار نیستند. که معمولا عدم تقارن بیماری های پوستی یا تصادف برای شخص پیش می آید. تزریق ژل گونه باعث ایجاد تقارن خواهد شد.

عوارض تزریق ژل گونه 

نتیجه تزریق ژل گونه تا حد زیادی بستگی به پزشک زیبایی و کلینیکی که برای مراجعه انتخاب می کنید، دارد.

در صورتی که ژل مورد نظر برای استفاده اصل نباشید، عوارض بدی برای پوست و صورت به دنبال دارد.

برای دیدن نتیجه کامل تزریق ژل گونه بهتر است تا یک هفته منتظر بمانید، زیرا ممکن است بعد از تزریق ناحیه مورد نظر کمی ورم داشته باشد.

بین یک تا دو روز باید بدانید حجم زیادی از ژلی که تزریق شده، در حال جذب به بدن می باشد و دلیل تزریق زیاد ژل هم این نکته است تا کمبود آن به نوعی بعد از جذب جبران شود.

ماندگاری تزریق ژل گونه

تحت هر شرایطی از تزریق ژل گونه در سالن های آرایشی و مراکزی که غیر مجاز هستند، خودداری کنید، زیرا نه تنها ماندگاری تزریق ژل گونه را شاهد نخواهید بود بلکه تزریق آلوده و نا مناسبی اتفاق می افتد که عوارض جبران ناپذیری ممکن است داشته باشد.

برای دیدن نتیجه دلخواه منتظر از بین رفتن ورم و ژل اضافی باشید تا صورتی طبیعی و زیبا را شاهد باشید.

در صورتی که بعد از انجام تزریق ژل گونه عوارضی نظیر کبودی، قرمزی و ورم را مشاهده کردید، باید بدانید که کاملا طبیعی و گذرا می باشد و شاهد بهبودی کامل آن بعد از مدت کوتاهی و همچنین ماندگاری تزریق ژل گونه خواهید بود.

میزان دوام تزریق ژل گونه رادیس 

قبل از هر چیزی باید بدانید ژل رادیس از یک نوع ماده طبیعی به نام کلسیم هیدروکسی تشکیل شده است و می توان آن را جزو موثر ترین روش درمانی در جهت رفع چین و چروک گونه صورت و دیگر نواحی دانست. نسبت به دیگر انواع ژل، می توان گفت که ژل گونه رادیس از نتایج تدریجی برخوردار است و ماندگاری تزریق ژل گونه این نوع ژل بین 18 تا 24 ماه می باشد.

این نوع ژل توانایی تحریک کلاژن بدن را بعد از تولید مجدد آن ها دارد و آبرسانی پوست را به صورت طبیعی انجام می دهد. ماندگاری تزریق ژل گونه رادیس نسبت به دیگر ژل ها بیشتر می باشد.

سخن پایانی

در انتخاب کلینیک برای انجام تزریق ژل حتما توجه لازم را داشته باشید که پزشک شما موجوز و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد. عدم تجربه کافی در این زمینه می تواند برای شما عوارض بسیار جدی را در بر داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره ی رایگان در زمینه تزریق ژل گونه می توانید به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷