زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

ماندگاری بوتاکس ابرو چقدر است؟

مجله آموزشی

ماندگاری بوتاکس ابرو چقدر است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

ماندگاری بوتاکس ابرو چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس ابرو

بوتاکس ابرو روش درمانی ست که به وسیله آن می توان خطوط اخم بین دو ابرو را بهبود بخشید. هم چنین برای بالا بردن ابرو ها از تزریق بوتاکس استفاده می شود. این تزریق ها با آرام نمودن ماهیچه ها سبب صاف شدن پوست می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس به مقاله ی “مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟” از همین سایت مراجعه کنید.

ماندگاری بوتاکس ابرو

با وارد شدن عضلات به فاز استراحت، ماهیچه های پیشانی شروع به لیفت و بالا کشیدن عضلات در حال استراحت می کنند و در نتیجه سبب بالا رفتن ابرو ها و باز تر شدن چشم ها می شود. تزریق اضافه تر بوتاکس می تواند به انتهای ابرو باشد که به ماهیچه پیشانی اجازه بالا کشیدن دم ابرو را بدهد. جهت کسب اطلاعات جزئی تر از بوتاکس ابرو به مقاله ی “دانستی های ضروری بوتاکس ابرو” از همین سایت مراجعه کنید.

ماندگاری بوتاکس ابرو

میزان و پراکندگی این بوتاکس به سن و حجم ماهیچه هایی که فعال هستند بستگی دارد. برای خطوط بین دو ابرو، این روش سبب صاف شدن خصوص عمیق بدون جراحی می شود. در این روش با یک جلسه بوتاکس می توانید به آسانی به نتایج مورد نظر برسید. اما لازم است بدانید ماندگاری این روش چقدر است و با توجه به هزینه ها آن را از نظر اقتصادی بررسی نمایید.ماندگاری بوتاکس ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه مهم ترین عوامل مورد بررسی قرار می گیرند.

موارد موثر بر ماندگاری بوتاکس ابرو

1-متابولیسم بدن

هر چه متابولیسم بدن فرد بیشتر باشد، بوتاکس زودتر خواص خود را از دست می دهد و جذب بذن می شود. البته این مورد چیزی نیست که تحت کنترل باشد ولی ثابت شده است در ورزشکاران زودتر اثر بوتاکس ابرو از بین می رود.

ماندگاری بوتاکس ابرو

 

2-تاثیر نوع ماهیچه در ماندگاری بوتاکس ابرو

یکی دیگر از عوامل موثر در ماندگاری بوتاکس ابرو، نوع ماهیچه است. قدرت ماهیچه های فعال در پیشانی در این موضوع بسیار مهم است زیرا میزان بوتاکس تزریقی به آن بستگی دارد. هر چه ماهیچه های ابرو فعالتر باشند و در طول روز بیشتر ان ها را در نتیجه حالات صورت تکان دهید، بوتاکس زودتر تجزیه می شود و ماندگاری بوتاکس ابرو کمتر خواهد بود.

ماندگاری بوتاکس ابرو

3-تاثیر تعداد درمان بر ماندگاری بوتاکس ابرو

هر چه تعداد درمان ها بیشتر باشد، عضله به مرور ضعیف تر می شود. در نتیجه ضعیف شدن ماهیچه حرکات آن نیز کم می شود و با کم شدن حرکات سرعت تجزیه بوتاکس کاهش پیدا می کند.

ماندگاری بوتاکس ابرو

به همین علت با تکرار درمان ها و مراجعه به موقع به پزشک متخصص پوست و مو می توان نتیجه تزریق بوتاکس را برای مدت طولانی تر حفظ نمود.

ماندگاری بوتاکس ابرو

نتیجه تزریق بین یک هفته تا دو هفته بعد از تزریق نمایان می شود و بین 4 تا 6 ماه باقی می ماند. البته این ماندگاری بستگی به مراقبت ها، متابولیسم بدن فرد و حرکات صورت دارد و عوامل ذکر شده دارد.

معمولا اولین تزریق بوتاکس نتایج مورد انتظار را فراهم نمی آورد زیرا پاسخ ماهیچه و بدن فرد به درمان با بوتاکس نامشخص است نمی توان برآورد نمود که ماهیچه به چه میزان تزریق نیاز دارد. به همین علت یک جلسه درمانی دیگر با فاصله دو هفته برگزار می شود که اگر تزریق بیشتری نیاز است صورت گیرد تا بهترین نتایج فراهم آورده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس ابرو و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷