زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

لیفت با نخ به روش VIP چیست؟|همه چیز در مورد لیفت با نخ VIP

مجله آموزشی

لیفت با نخ به روش VIP چیست؟|همه چیز در مورد لیفت با نخ VIP

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

لیفت با نخ به روش VIP چیست؟|همه چیز در مورد لیفت با نخ VIP

لیفت با نخ به روش VIP

لیفت با نخ روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است که نتایج سریع، بی درد و موثری در لیفت صورت و گردن محسوب می شود. نخ هایی که استفاده می شوند دو نوع خاص هستند که قیمت و ماندگاری نتایج لیفت با نخ به آن ها بستگی دارد:

نوع اول نخ های بدون دندانه و صاف هستند که باید به ساختار ثابتی از پوست متصل شوند که می تواند در سر یا صورت باشد.این روش برای افرادی مناسب است که بین سی تا چهل سال سن دارند و لیفت خفیف و متوسطی می خواهند.

لیفت با نخ VIP

 

نوع دوم نخ های خاردار، دندانه دار و شبکه ای با شناوری آزاد هستند که نیاز به ثابت کردن و نگه داشته شدن توسط پوست ندارند زیرا دندانه در بافت نرم فرو می روند و ثابت می مانند.این نخ ها به علت دندانه هایی که دارند سبب می شوند پوست کلاژن بیشتری جذب کند و طول ماندگاری آن ها بیشتر است.

برای آشنایی با لیفت با نخ VIP ابتدا اطلاعاتی در مورد نخ های مورد استفاده در این روش می دهیم تا تفاوت این روش با روش کلاسیک لیفت با نخ برای شما مشخص شود.

نخ های مونو (تکی)

این گروه از نخ ها صاف و بدون خار هستند که مهمترین تاثیر آن ها سفت کردن پوست است و نمی توان آن ها را به عنوان محرک قوی ترشح کلاژن در نظر گرفت. این نخ ها بیشتر شل بودن پوست را درمان می کنند تا اینکه خواص لیفت کنندگی داشته باشند.

لیفت با نخ vip

 

برای جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست باید هم زمان از این نوع نخ و نخ های خاردار با هم استفاده شود. برای این نوع نخ ها باید نقاطی تعیین شود که به آن ثابت شوند زیرا خار ندارند که بتوانند خود را در محل ثابت نگه دارند.

نخ های خاردار کاگ (cog)

این نوع نخ ها به علت خارهایی که دارند در قسمت زیرین پوست ثابت می شوند و مانند یک قلاب نخ را در شیار های پوستی گیر می اندازند. این نخ ها برای از بین بردن خط خنده و شیار های پوستی مفیدند زیرا با تحریک ترشح کلاژن سبب پر شدن تدریجی این شیار ها می شوند و می توان آن ها را با نخ های مونو استفاده نمود تا سفتی پوست هم فراهم شود.

لیفت با نخ vip

 

انواع لیفت با نخ

لیفت با نخ وابسته به نوع نخ های مورد استفاده، تعداد و نوع نخ ها به چند گروه تقسیم می شود.

لیفت ساده یا کلاسیک

ابن نخ ها به صورت یک طرفه در پوست قرار می گیرند و نوع نخ ها ساده و کوتاه است. برای افتادگی پوست در زیر چشم و اطراف دهان مناسب است اما با تشخیص پزشک متخصص پوست و مو در نواحی دیگر نیز قابل استفاده اند. در این نوع لیفت، از نخ های کاگ کوتاه و خاردار استفاده می شود که سبب تحریک کلاژن سازی و جوانسازی پوست می شوند. در این روش از هشت نخ استفاده می شود که در یک جهت وارد پوست می شوند. جوانسازی کلاسیک به طور معمول یکسال ماندگاری خواهد داشت.

لیفت با نخ vip

لیفت با نخ دوبل

در این روش دوازده نخ به صورت منحنی برای فرم دهی و از بین بردن افتادگی پوست استفاده می شود و نقاط ورود نخ ها از زیر مو بوده و قابل مشاهده نخواهد بود. یک تا سه روز بعد از این لیفت فرد می تواند به فعالیت های روزمره خود برگردد و در این مدت نباید ورزش و فعالیت های سنگین انجام دهد. ورم ناشی از نخ ها یک تا سه هفته بعد از بین می رود البته میزان این ورم در افراد متفاوت است و ممکن است اصلا حس نشود. زاویه ورود نخ ها در این روش متفاوت و با نظر پزشک قرار می گیرد تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

در این روش از دوازده نخ کوتاه و بلند کاگ یا خاردار به صورت همزمان استفاده می شود که پس از چهارماه شروع به جذب می کنند ولی با توجه به تحریک کلاژن تا یکسال اثرات لیفت بر جای می ماند.

لیفت با نخ vip

لیفت با نخ VIP

لیفت با نخ VIP یا ویژه از هجده نخ کاگ کوتاه و بلند به صورت همزمان استفاده می شود. پس از درمان فرد می تواند به فعالیت های خود بازگردد و فقط تا سه روز نباید روی صورت بخوابد یا به پوست خود فشار وارد کند و یا آن را ماساژ بدهد.نخ ها به صورت هلالی و دو جهته در زیر پوست قرار می گیرند که سبب خاصیت کشسانی و دوام این روش می شود.

لیفت با نخ vip

این نخ ها به صورت یک داربست در زیر پوست قرار می گیرند و محل ورود نخ ها به هیچ وجه قابل مشاهده نیست.یکی از کاربرد های این روش زنانه کردن صورت و زاویه دهی به شکل V یا U است. این نخ ها سبب لیفت پوست می گردند و پس از سه تا چهار ماه جذب می شوند اما طناب ها و فیبر های کلاژنی جذب شده دوام طولانی تری را دارا است.

لیفت با نخ vip

سوالات متداول لیفت با نخ به روش VIP

1-آیا برای این روش از بیهوشی استفاده می شود؟

خیر؛ در این روش از بیهوشی کلی استفاده نمی شود.در این روش از بی حسی موضعی استفاده می شود که سرعت بازگشت فرد به فعالیت های روزانه سریع تر است.

2-آیا بعد از لیفت با نخ به روش VIP می توان ورزش کرد؟

تا سه روز بعد از این روش بهتر است از فعالیت های شدید مثل ورزش های سنگین خودداری کنید. هم چنین در این مدت به صورتتان فشار وارد ننمایید و از ماساژ دادن و خوابیدن روی صورت خودداری نمایید.

3-آیا می توان این لیفت را روی گردن نیز انجام داد؟

بله؛ تمام نواحی صورت را می توان با این روش جوان نمود. ابرو ها، گونه، پیشانی، فک، گردن و … را با مشورت با پزشک و دریافت مشاوره های لازم می توان با این روش لیفت نمود.

4-آیا لیفت با نخ vip  بدون عارضه است؟

در مقایسه با روش های جراحی و تهاجمی این روش عوارض بسیار کمی را دارد.این روش یک عمل ایمن و بدون خطر در نظر گرفته می شود اما در مواردی احتمال بروز عوارض وجود دارد اما اکثر این عوارض موقت بوده و به مرور برطرف می شوند.

از عوارض شایع این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قرمزی و تورم
  • احساس خارش
  • حساسیت به لمس
  • عفونت

البته احساس خارش و قرمزی پوست در چند ساعت تا یک روز پس از درمان برطرف می شود.عفونت نیز با قرص هایی که پزشک برای شما تجویز خواهد کرد پیشگیری خواهد شد. در صورت درد می توان از مسکن استفاده نمود و پس از چند روز کاملا حس طبیعی باز می گردد و دیگر نمی توانید نخ ها را حس کنید. در عوض احساس می کنید پوستتان کشیده و محکم می شود.

5-چگونه باید بعد از لیفت با نخ vip از ناحیه تحت درمان مراقبت کنم؟

پزشک در جلسه مشاوره تمام این گزینه ها را با حوصله و به دقت برای شما توضیح خواهد داد.

  • استفاده از انتی بیتویک های خوراکی به موقع برای جلوگیری از عفونت
  • مسکن در موارد وجود درد
  • عدم انجام امود دندانپزشکی به علت کشیده شدن و فشار آمدن به پوست در هفته اول
  • پرهیز از انجام فعالیت های سنگین ورزش یا ماساژ پوست در سه روز اول
  • خوابیدن به صورت رو به بالا و قرار دادن سر با زاویه سی درجه بالاتر از بدن
  • اگر لیفت نخ در گردن است باید از بالش های نعلی مراقبت از گردن استفاده نمایید.

6-آیا نخ ها سبب ایجاد عفونت می شوند؟

نخ هایی که در این روش استفاده می شوند از نوع نخ هایی هستند که در بخیه استفاده می شوند و کاملا استریل هستند و عفونت و تب ایجاد نمی کنند. علت به وجود آمدن عفونت می تواند زخم های کوچکی باید که نخ اc آن وارد می شود. البته در روش VIP این منافذ بسیار کوچکند و دیده نمی شوند. اما استفاده از آنتی بیوتیک ها سر ساعت و مطابق دستور پزشک از احتمال کم این عفونت نیز جلوگیری می کند.

لیفت با نخ vip

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت با نخ و انجام مشاوره به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷