زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

لیزر موهای زائد مردان

مجله آموزشی

لیزر موهای زائد مردان

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان روشی است که در آن پرتوی خاصی از نور اپیدرم را رد می کنند و فولیکول را هدف قرار می دهد و چرخه تولید مثل مو را از بین می برد بدون اینکه به پوست آسیب برساند. با از بین رفتن فولیکول ، ساقه مو ضعیف و شل می شود و سرانجام – با دوره های درمانی از پیش تعیین شده – فولیکول از بین می رود و هیچ مویی رشد نمی کند.

لیزر موهای زائد مردان

اصطلاحات علمی را که کنار بگذاریم ، نور لیزر توسط رنگدانه موجود در موهای شما جذب می شود. این نور به گرما تبدیل می شود و رشد مو در آینده را به تعویق می اندازد.

بسیاری از افرادی که برای لیزر موهای زائد مراجعه می کنند ورزشکاران هستند. به طور مثال ورزشکاران رشته بدنسازی برای رقابت ها به بدن بی مو نیاز دارند تا عضلات آن ها به خوبی دیده شود. ورزشکاران رشته دوچرخه سواری به دلیل پوشیدن لباس های تنگ برای بهداشت، زیبایی و از همه مهمتر تعریق کمتر مراجعه می کنند.

لیزر موهای مردان

ورزشکاران رشته شنا برای ذخیره زمان حتی برای یک دهم ثانیه جهت لیزر موهای زائد مردان مراجعه می کنند و بسیاری از ورزشکاران رشته های دیگر نیز به لیزر موهای زائد مردان علاقه پیدا کرده اند. لیزر موهای زائد صرفا برای صاف و صیقلی شدن پوست انجام نمی شود بلکه با کمرنگ و کم پشت کردن موها اعتماد به نفس مردان را افزایش می دهد.

علل و فواید لیزر موهای زائد برای آقایان

1-موهای زائد زیاد بدن / زیبایی

از بین بردن موهای زائد با لیزر برای مردانی که از داشتن موهای زائد در پشت ، قفسه سینه ، شکم یا سایر نقاط ناراحت هستند ، جذاب است. و اجازه دهید یک باور غلط را برطرف کنیم: حذف موهای زائد با لیزر لازم نیست شما را مانند یک مدل تناسب اندام بدون مو به نظر برساند (مگر اینکه بخواهید).

لیزر موهای زائد

بسیاری از آقایان موهای سینه خود را لیزر می کنند ، نه به این دلیل که می خواهند کاملاً از شر موهای خود خلاص شوند ، اما دوست دارند آن را نازک کنند تاکمرنگ تر و نرمتر باشد.

در بیشتر مواقع ، مردان برای پشت و سینه قصد درمان با لیزر را دارند. لیزر موهای زائد مردان به آنها کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

2-بهداشت

تصور غلط دیگر: داشتن مقدار زیادی موی بدن به این معنی نیست که بهداشت کمتری دارید. فقط بعضی از آقایان  می دانند که کنترل کردن موهای زیاد به آنها کمک می کند تا حساسیت پوست را از بین ببرند. برخی ممکن است لیزر موهای زائد مردان را برای کاهش پرپشتی مو و هرگونه خارش ناشی از مو در ماه های تابستان انجام دهند. بعضی از آقایان نیز موهای زائد زیادی در نواحی باسن دارند. کنتراست شدید رنگ مو و پوست، برخی از مردان را مجبور به لیزر می کند زیرا تراشیدن و شیو کردن این نواحی کاملاً سخت و دست و پا گیر است.

لیزر موهای زائد

3-اصلاح صورت راحت تر و رشد کمتر موها

بسیاری از مردان می خواهند موهای کمتری داشته باشند تا اصلاح راحت تر شود ، به خصوص اگر روی گردن خود موهای زیادی داشته باشند یا مو ها تا نواحی بالای گونه رسیده باشد. لیزر موهای زائد مردان تنها راه درمان بیماری PFD است که در اثر خوشه هایی از برجستگی های ملتهب ، قرمز یا تیره در اطراف پیازهای مو از اصلاح ایجاد می شود. در اصل ، آنها موهایی هستند که در همه جهات رشد می کنند که می توانند جای زخم ایجاد کنند.

از بین بردن موهای زائد با لیزر در بیماران مبتلا به فولیکولیت مکرر – فولیکول های موی ملتهب که می توانند به صورت جوش های کوچک و سرسفید ظاهر شوند نیز مفید است.

4-طاسی

بسیاری از مردان به خصوص در کشور ما با طاسی مواجه هستند. بعضی از آقایان ترجیح می دهند به جای داشتن چند تار موی نامنظم و به هم ریخته، تمام موهای خود را لیزر کنند تا ظاهر بهتری پیدا کند. ممکن است عجیب به نظر برسد ولی 5 درصد مراجعه آقایان برای لیزر به طاسی سر آن ها مرتبط است.

لیزر موهای زائد مردان چقدر دردناک است؟

با ظهور بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد جدید ، درد زیادی حس نخواهد شد. البته ، این به آستانه تحمل درد شما نیز بستگی دارد ، اما در بیشتر موارد ، احساس خراشیده شدن با سوزن یا ضربه محکم و ناگهانی کش لاستیکی دست خواهد داد که قابل تحمل است.

میزان درد لیزر مو

با اینکه لیزر موهای زائد مردان درد زیادی ندارد اما اگر آن را بسیار دردناک می دانید ، می توانید از یک کرم بی حس کننده استفاده کنید ، که درد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

لیزر موهای زائد مردان نسبت به اپیلاسیون 40% کمتر دردناک است و هیچ یک از پارگی یا آسیب هایی که اپیلاسیون می تواند به پوست شما وارد کند ، رخ نمی دهد.

همچنین اگر نسبت به عوارض لیزر موهای زائد نگران هستید حتما مقاله ” عوارض لیزر موهای زائد برای مردان ” را مطالعه کنید.

چند جلسه درمانی برای لیزر موهای زائد مردان نیاز است؟

پشت و قفسه سینه یک مرد به شش تا هشت درمان نیاز دارد که تقریباً دو ماه (شش تا هشت هفته) از هم فاصله داشته باشند تا نتایج قابل مشاهده را ببینند. ما فقط می توانیم بگوییم که متقاضی کاهش موهای زائد دائمی خواهد داشت ، نه حذف کامل موهای زائد دائمی ، زیرا آنچه اتفاق می افتد این است که یک فولیکول می میرد ، اما ممکن است دیگری در کنار آن باشد که ممکن است خود را بازسازی کند.

لیزر موهای زائد مردان

لیزر باعث از بین رفتن موها در مرحله رشد می شود. و آنهایی که از بین می روند پس از چند هفته ریخته می شوند. بنابراین تا زمان ملاقات بعدی خود ، موهایی که در مرحله رشد خود بودند اکنون در مرحله خواب یا مرگ هستند. به طور کلی ، اگر همه قوانین را رعایت کنید و درمان های خود را در بازه زمانی توصیه شده انجام دهید ، مردان می توانند از 50 تا 85 درصد کاهش موی دائمی را مشاهده کنند.

آقایان باید قبل از لیزر موهای زائد مردان این نکات را در نظر بگیرند و انجام دهند:

شیو کنید

شما باید ناحیه ای را که می خواهید تحت معالجه قرار دهید قبل از جلسه درمان اصلاح کنید. اگر این کار را نکنید ، تکنسین یا متخصص پوست ناحیه را برای شما اصلاح یا تراش می دهد. علت اصلاح موها قبل از درمان این است که موها بعد از اصلاح و کوتاه شدن وارد چرخه رشد می شوند و احتمال از بین رفتن ان ها بیشتر است. هم چنین در پوست مقدار کافی از موها می ماند که نور لیزر جذب فولیکول شود و آن را از بین ببرد.

لیزر موهای زائد

از نور آفتاب دور بمانید

از آنجا که لیزر به بهترین وجه روی پوست روشن و موهای تیره کار می کند ، شما نمی خواهید پوست شما برنزه باشد و موها کمی از آفتاب سفید شوند. این همچنین بدان معنی است که شما نمی توانید قبل از قرار ملاقات خود از برنزه کننده ها استفاده کنید. علاوه بر این ، شما نمی خواهید به پوست آسیب وارد کنید.

به شما توصیه می کنیم که از ضد آفتاب های بی رنگ مخصوص مردان با SPF حداقل 30 استفاده کنید تا آسیبی به پوستتان وارد نشود و پوست برای لیزر آماده باشد.

لیزر موهای زائد سریع است

انجام لیزر موهای سینه آقایان حدود 15 تا 20 دقیقه طول خواهد کشید ، در حالی که کامل شدن لیزر کمر حدود 30 دقیقه طول می کشد. تکنسین شما سپس یک کرم تسکین دهنده یا آلوئه برای کاهش قرمزی و التهاب استفاده می کند. اثرات به نوعی مانند آفتاب سوختگی خفیف است و پس از یک روز برطرف می شود.

لیزر سینه مردان

نباید پس از درمان ورزش کنید

از آنجا که به طور موقت به پوست آسیب می رسد ، باید قبل از گرم شدن بیش از حد پوست، ابتدا پوست بهبود یابد زیرا می تواند تورم و ناراحتی بیشتری ایجاد کند. بعد از 48 ساعت می توانید زیر آفتاب بروید ، به یک سونا سر بزنید ، در وان آبگرم بروید و تمرین های ورزشی را از سر بگیرید.

در نتیجه لیزر موهای زائد مردان یک روش درمانی موثر و دائمی برای کاهش موهای زائد بدن است. با توجه به در دسترس نبودن برخی نواحی برای اصلاح، تیره بودن موها و پر پشتی آن ها در آقایان این روش علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. به جز جنبه زیبایی، جنبه بهداشت، راحتی و اعتماد به نفس نیز مد نظر متقاضیان لیزر موهای زائد آقایان است.

جهت دریافت مشاوره پوست و مو رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه لیزر موهای زائد به کلینیک پوست و مو و و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری بهترین کلینیک پوست و مو در تهران مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷