زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

لیزر موهای زائد در زعفرانیه

مجله آموزشی

لیزر موهای زائد در زعفرانیه

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

لیزر موهای زائد در تهران - کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری

لیزر موهای زائد در زعفرانیه

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در زعفرانیه

کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری، مرکز لیزر موهای زائد در زعفرانیه است. روشی که در این کلینیک پایه عمل دکتر جعفری و کادر فنی است، همان روشی است که انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا آن را یکی از بهترین پنج روش غیر جراحی در جهان شناسایی کرده است. این روش مدرن و پیشرفته، پس از 20 سال کوشش علمی در سال 1995 به جهان معرفی شد و در دسترس کلینیک ها قرار گرفت.

در مرکز لیزر موهای زائد در زعفرانیه، دستگاه های نوینی به کار می رود که با خاموش سازی فولیکول مو و غیر فعال کردن آن، از رشد دوباره مو جلوگیری می کنند. بشر پس از بیست سال تحقیق و پژوهش مستمر به روشی ایمن برای ریشه کن سازی موهای ناخواسته و زائد رسیده است.

کلینیک زیبایی در تهران

مرکز لیزر موهای زائد در زعفرانیه

با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شما دیگر هیچ موی نادلخواهی در بدنتان نخواهید داشت. در مرکز لیزر موهای زائد در زعفرانیه موهای زائد برای همیشه پوست تان را ترک خواهند کرد. در واقع با دستگاه های پیشرفته لیزر کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری، مناطقی که حاوی موهای زائد هستند شناسایی شده و به فولیکول های مو با پرتوهای لیزر یورش برده می شود. این کار در حقیقت کروموفورها را با هدف نابودی یاخته های بنیادی فولیکول های مو هدف قرار می دهد. پس از آنکه دو پزشک آمریکایی به نام های راکس اندرسون و ملانی گراسمن به این تکنولوژی و کاربرد آن در موزدایی پی بردند، سازمان غذا و  داروی ایالات متحده آمریکا نیز این شیوه درمانی را تایید کرد.

در مراحل اولیه درمان لیزر موهای زائد در زعفرانیه، پزشک طی جلسه مشاوره پوست و مو، نوع درمان را با توجه به رنگ پوست مشخص می کند. در گذشته این نوع موزدایی تنها به رنگ پوست روشن اختصاص داشت. اما امروزه با تکامل این فن آوری با دستگاه لیزر الکس کندلا، پوست های تیره هم می توانند از خدمات موزدایی لیزری بهره مند شوند. البته به جز رنگ پوست، عوامل دیگری مانند الگو و شیوه رشد موها و تفاوت های فردی دیگر نیز در تعیین نوع درمان و زمان آن نقش مهمی ایفا می کنند. دکتر مسعود جعفری میانگین جلسات موزدایی لیزری را بین 5 تا 8 جلسه برآورد می کند.

بنر کلینیک زیبایی دکتر جعفری

لیزر و سه لایه پوست

در مرکز لیزر موهای زائد در زعفرانیه سه عامل در ریشه کن سازی موهای ناخواسته و زائد دخالت مستقیم دارند. اولین عامل طول موج نام دارد. عامل دوم به توانمندی لیزر مشهور است و عامل سوم قطر و اندازه لکه لیزر نامیده می شود. درباره طول موج یا همان عامل اول باید به این واقعیت اشاره نمود که طول موج لیزر هر چه بلندتر باشد، رخنه پذیری آن به اعماق پوست بیشتر است. پوست انسان اساسا از سه لایه درست شده است : اپیدرم، هیپودرم و درم. اپیدرم مانند یک سنگفرش طبقه مانند بدن را در برگرفته است و پوشش ضد رطوبتی برای آن فراهم می کند. در زیر اپیدرم، بافت درم گسترده شده است.

 هیپودرم نیز پوشش یکپارچه چربی است که درست در زیر درم جای گرفته است. رگ ها از بافت همگون چربی هیپودرم گذشته و خود را به درم می رسانند. چون بافت های چربی در این لایه پوستی به فراوانی یافت می شود، پوست به راحتی می تواند حالتی انعطاف پذیر و لغزشی داشته باشد. بر پایه شیوه چیدمانی این سه لایه پوستی ما پنج نوع تایپ پوستی داریم. اولین تایپ معمولی است. دومین تایپ، چرب نام دارد. سومین تایپ نیز خشک است، چهارمین تایپ، آمیزه ای از این ها است و مختلط نام دارد. تایپ پوستی پیرنما نیز در پایان این دسته بندی قرار دارد.

کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری : جایی برای فن آوری های روز

در مرکز لیزر موهای زائد در زعفرانیه دکتر مسعود جعفری پس از یک دوره مشاوره پوست و مو رایگان نوع درمان شما و طبیعت پوست تان مشخص می شود. کلینیک برای راحتی شهروندانی که از مطب دورند، سیستم مشاوره آنلاین را نیز راه اندازی کرده است. شما هر جای ایران که باشید می توانید با ما مشاوره کنید و نوع درمان تان را مشخص نمایید.

کلینیک پوست و مو در زعفرانیه همه روش های سنتی و قدیمی موزدایی را بی اثر و بی فایده ساخته است. در واقع با این روش دیگر شیوه های پر دردسر و شکنجه زا و بی نتیجه روش هایی مانند الکترولیز کنار گذاشته شده اند. الکترولیز روشی با قدمتی 135 ساله است. با این حال روشی دردآور است و به التهاب مناطق تعیین شده می انجامد. در یک مطالعه علمی روشن شد که لیزر 60 برابر پر شتاب تر از الکترولیز است و آثار جانبی آن هم کمتر است. لیزر در این مطالعه قابل اعتماد و ایمن معرفی شده است. این داده های علمی در رابطه با روش نسبتا نوینی مانند الکترولیز به دست آمده است. دیگر روش های سنتی تری مانند تراشیدن با تیغ و اپیلاسیون که دیگر جای خود را دارند. این روش ها همگی روش هایی برگشت پذیرند. یعنی ازاله موی زائد در آنها موقتی است.

کلینیک تخصصی پوست و مو - دکتر مسعود جعفری

مشاوره لیزر موهای زائد در زعفرانیه : یک مقدمه ضروری

جالب ترین ویژگی لیزر موهای زائد در زعفرانیه در این است که در سر تا سر بدن قابل اجرا است. حتی چهره را با لیزر صورت نیز می توان با این فن آوری نوین و تایید شده با کمک لیزر از موهای ناخواسته پاکسازی نمود. با این حال در هنگام مشاوره پوست و مو، حتما دکتر مسعود جعفری به شما گوشزد خواهد کرد که پیش از عمل لیزر و پس از آن از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. این توصیه علمی برای محافظت از سلامت پوست شما است. پوست پس از عمل لیزر درمانی حساس می شود و برای کاهش عوارض التهابی پوستِ حساس شده، کرم ضد آفتاب یک پیش درمان الزامی است.

سوالی که مراجعان مرکز لیزر موهای زائد در زعفرانیه می پرسند به نتیجه عمل لیزر مربوط می شود. آیا کاهش مو پس از عمل بلافاصله رخ می دهد؟ پاسخ این سوال بنا به طبیعت بدن فرد و ویژگی های فردی وی متفاوت است. هر کسی به یک شکل به این درمان پاسخ می دهد. به همین دلیل است که مشاوره پوست و مو یک پیش مرحله ضروری برای تعیین نوع و زمان درمان است. معمولا شخص درمان شده پس از دریافت نخستین درمان شاهد موزدایی ده تا بیست و پنج درصدی است. دکتر جعفری تعداد جلسات ضروری را برای موزدایی دائمی بین پنج تا هشت جلسه برآورد می کند. البته این تعداد تنها یک میانگین است و همه چیز در جلسه مشاوره پوست و مو و معاینه اولیه مشخص می شود. ممکن است سرسختی فولیکول های موی بدن شما نیاز به جلسات بیشتری را ایجاب کند. همه چیز به نحوه توزیع فولیکول ها، رنگ مو و تراکم آن وابسته است.

دستگاه های پیشرفته و فولیکول های تسلیم شده

در لیزر موهای زائد در زعفرانیه، کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر و برای هر نوع مو با هر درجه از روشنی و تیرگی استفاده می شود. هیچ فولیکولی در برابر قدرت پرتوهای لیزر ما تاب مقاومت ندارد. شیوه کار ما به این شکل است که پرتوها از سد سه لایه پوست عبور کرده و ملانین یا رنگدانه های فولیکول ها را متلاشی می کند. این کار به مرگ مو می انجامد و از رشد دوباره آن جلوگیری می کند. این روش بسیار دقیق و نقطه زن است و به یاخته های کناری و دیگر بخش های بافت های پوستی آسیبی نمی رساند. با کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری برای همیشه با موهای زائد خداحافظی کنید.

مشاوره لیزر موهای زائد در زعفرانیه

مزایای لیزر مو در مرکز لیزر موهای زائد در زعفرانیه

نتایج لیزر موهای زائد در زعفرانیه تضمین شده اند. وقت زیادی از شما نمی گیرند. هر جلسه درمان تنها چند دقیقه از وقت تان را می گیرد. نتایجی که به دست خواهید آورد، رضایت خاطری همیشگی به شما خواهد بخشید. زیرا دیگر هیچ چیز زائدی در بدن خود نخواهید داشت. این روش نیازی به دوران نقاهت درازمدت ندارد. ریکاوری و استراحت در این شیوه برای همیشه کنار گذاشته شده است. شما بعد از هر جلسه می توانید به کارهای روزانه تان بپردازید.

لیزر موهای زائد در زعفرانیه یک روش مقرون به صرفه است و هزینه لیزر موهای زائد بسیار پایین است. چرا؟ چون نتیجه آن همیشگی است. یک بار برای همیشه از شر موهای زائد و ناخواسته راحت خواهید شد. البته چند نکته را پیش از عمل باید رعایت کنید. پیش از عمل از برخورد مستقیم نور خورشید با پوست خود ممانعت کنید. تا آنجا که ممکن است از کرم های ضد آفتاب استفاده شود. یک نکته جالب دیگر برای رسیدن به بهترین نتیجه مطلوب تراشیدن موها با تیغ است. پیش از عمل موها را بتراشید زیرا این کار چرخه فعالیت آنها را افزون تر می کند. در این حالت برانگیخته، لیزر بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت.

برای خداحافظی همیشگی با موهای زائد خود آماده باشید. ما منتظرتان هستیم!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷