زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

لاغری موضعی با مزوتراپی (2019)

مجله آموزشی

لاغری موضعی با مزوتراپی (2019)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

لاغری موضعی با مزوتراپی (2019)

مزوتراپی لاغری

کلینیک پوست و مو-مزوتراپی لاغری

مزوتراپی لاغری که به نام  لیپودیسالونیز شناخته می شود همان جدیدترین روش لاغری موضعی است. مزوتراپی لاغری در سال‌های اخیر طرفداران قابل توجی پیدا کرده است. شاید بتوان گفت مزوتراپی لاغری آخرین روشی است که برای لاغری موضعی ارائه شده است. مزوتراپی لاغری می تواند بیشتر برای کاهش چربی شکم، بازوها، ران‌ها، دور کمر و نیز برای از بین بردن سلولیت مورد استفاده قرار ‌گیرد. مزوتراپی در جهت لاغری و تناسب اندام کمک شایانی می کند.

لازم به ذکر است که همانند سایر روش‌های لاغری موضعی و پیکرتراشی؛ مزوتراپی نیز یکی از تخصص‌های پزشکی زیبایی است. مزوتراپی لاغری روشی است که با حداقل تهاجم و به صورت تزریقی انجام می‌شود. مزوتراپی شامل تزریق میکروسکوپی از انواع عوامل مختلف دارویی، عوامل هومیوپاتی، ویتامین‌ها و عصاره گیاهان دارویی به پوست است. مزوتراپی لاغری در کلینیک پوست و مو انجام می شود.

 مزوتراپی لاغری چیست؟

مزوتراپی همانند سایر روش‌های غیرتهاجمی لاغری موضعی ( مانند لاغری با دستگاه RF، لاغری با کویتیشن، لاغری با لیزر لیپولیز) است.  این روش ها بیشتر برای از بین بردن چربی نواحی از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی‌روند. این چربی‌های اضافی می توانند در بازوها، ران‌ها، شکم و دور کمر بیشتر خود را نشان دهند.

در نتیجه مزوتراپی لاغری نیز بیشتر در این قسمت های بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از مزوتراپی باعث می شود که پوست اطراف محل تزریق‌های مزوتراپی سفت می‌شود و سبب ایجاد ظاهری جوان‌تر وشاداب‌تر شود که موجب جوان‌سازی پوست نیز می‌شود. در نتیجه در این روش نیازی به لیفت یا جراحی زیبایی، یا لیپوساکشن وجود ندارد.

مزوتراپی بازو

کلینیک پوست و مو-مزوتراپی لاغری

یکی از مناطق بدن که در برخی از افراد با رژیم‌های سنگین لاغری نیز چربی خود را از دست نمی‌دهند بازوها هستند. لذا این افراد به راحتی می‌توانند با استفاده از درمان مزوتراپی لاغری تمامی چربی‌های اضافی بازوهای خود را از بین ببرد. بدون اینکه نیاز به عمل جراحی زیبایی داشته باشند.

مزوتراپی غبغب

کلینیک پوست و مو-مزوتراپی لاغری

مزوتراپی لاغری برای از بین بردن چربی های زیر چانه نیز به کار می رود. داشتن بدنی با فرم عالی و بدون چربی هم با وجود غبغب ظاهر شما را چاق نشان خواهد داد. لازم به اشاره است که یکی از ناحیه‌های بدن که چربی آن در مقابل هر نوع رژیم غذایی و ورزش مقاومت سختی می‌کند، چربی‌های زیر چانه یا غبغب است. مزوتراپی که به صورت تزریق انجام می‌شود می‌تواند روشی مناسب و بدون خطر و درد؛ چربی‌های این ناحیه را از بین ببرد. در نتیجه این ناحیه از صورت شما را خوش‌فرم و متناسب با چهره شما جلوه دهد.

مزوتراپی شکم

کلینیک پوست و مو-مزوتراپی لاغری

اگر چه با گرفتن رژیم لاغری و ورزش می‌توان از شر چربی‌های ناحیه شکم خلاص شد ولی در برخی از افراد این روش ها پاسخگوی نیاز آنها نمی باشد. در برخی موارد توانایی گرفتن رژیم غذایی و یا ورزش کردن برای افراد وجود ندارد. این افراد دوست دارند هرچه سریع‌تر از شر این چربی‌های اضافی خلاص شوند.  در این صورت بهترین روش استفاده از روش‌های غیرتهاجمی لاغری موضعی و جدیدترین روش آن یعنی مزوتراپی لاغری است.

مزوتراپی ران

کلینیک پوست و مو- مزوتراپی لاغری

سلولیت ناهموار چربی در زیر پوست است که متعددترین ناحیه از بدن داخل و خارج ران‌ها می‌باشد. از بین بردن چربی‌های اضافی ناحیه پاها و ران همانند شکم و اطراف کمر نیست که با هر نوع رژیم و ورزشی از بین بروند. خلاصی از چربی‌های اضافی این نواحی به شدت سخت است.

ولی مزوتراپی لاغری که با استفاده از تزریق انجام می‌شود درمانی مناسب برای از بین بردن چربی‌های اضافی و تراش دادن ران‌ها می‌باشد. با تزریق مزوتراپی در زیر پوست محلول به صورت کامل موجب شکستن سلول‌های چربی در ناحیه تزریق شده می شود. در نتیجه به صورت طبیعی چربی‌ها و ضایعات اضافی را از بدن خارج می‌کند. تکنیک فوق در کلینیک پوست و مو انجام می شود.

درمان سلولیت با مزوتراپی لاغری

کلینیک پوست و مو- مزوتراپی لاغری درمان با مزوتراپی سابقه‌ای موثر در صاف کردن و برطرف کردن سلولیت دارد. سلولیت بصورت نواحی دارای فرورفتگی به شکل پوست پرتقال است که اغلب در باسن و پاها بروز پیدا می‌کند. با استفاده از مزوتراپی پوست در ناحیه‌ی تحت درمان سفت و کشیده می شود. در نتیجه به طور محسوسی ظاهر سلولیت بهبود پیدا می‌کند.

روش انجام مزوتراپی لاغری

مزوتراپی لاغری  روشی با حداقل تهاجم برای لاغری می‌باشد. این روش می تواند برای از بین بردن و حذف چربی‌های اضافی از طریق تزریق مواد شیمیای به زیر پوست و ناحیه درمان نیز باشد. مزوتراپی متشکل از آنزیم‌ها، ویتامین‌ها و ماده‌ای مشتق شده از سویا (گیاه) به نام فسفاتیدیل کولین که اصلی‌ترین ماده شیمیای موجود در روغن است، می‌باشد.

ماده شیمیای موجود در محلول مزوتراپی(فسفاتیدیل کولین) کاملا ماده‌ای بی‌خطر است.  اکثر پزشکان از دوز بالای این ماده در درمان کلسترول بالا استفاده می‌کنند. سوزن برای تزریق مزوتراپی خیلی نازک می‌باشد که در اندازه سوزن‌هایی که در طب سوزی استفاده می‌شود می‌باشد. قبل از تزریق مزوتراپی محل درمان را بی‌حس می‌کنند. موقع تزریق نیز سوزش خفیفی ایجاد می‌شود که قابل تحمل است.

بعد از انجام تزریق در محل چربی‌های اضافی پیوند مولکولی چربی‌ها در هم می‌شکنند و چربی تجزیه می‌شود و از حالت جامد به مایع تبدیل می‌شود. مدت انجام عمل مزوتراپی در حد معمول حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه می‌باشد. بدن بعد از گذشت چند هفته از تزریق ضایعات چربی را از طریق سیستم‌های تصفیه مانند کبد و روده‌ها خارج می‌کند. در چهار هفته اکثر بیماران نتایج بهبود را مشاهده می‌کنند.

تعداد جلسات مورد نیاز مزوتراپی برای لاغری موضعی

برای بهبودی کامل در لاغری موضعی با مزوتراپی و مشاهد نتایج بهتر و نیز حفظ تاثیرات تعداد جلسات با فواصلی که پزشک متخصص تعیین می‌کند متغیر می‌باشد. که فواصل بین ۶ تا ۸ هفته می‌باشد. تعداد جلسات به وضعیت بیمار بستگی دارد. حتما برای انجام مشاوره به کلینیک پوست و مو مراجعه کنید. 

مزایای مزوتراپی لاغری

  • این یک روش لاغری موضعی غیر جراحی است.
  • به بیهوشی چه موضعی و چه عمومی نیاز ندارد.
  • بسیار ارزان‌تر از روش لیپوساکشن یا روش‌های زیبایی برپایه لیپوساکشن است.
  • می تواند سلولیت توده‌ای را هموار کند.
  • یک فرآیند 15-30 دقیقه ای سرپایی است.
  • حداقل درد را شامل می‌شود.
  • بیمار می‌تواند تقریبا بلافاصله به محل کار یا فعالیت طبیعی خود بازگردد، اما باید یک هفته از حمام گرم اجتناب کند.

عوارض و خطرات مزوتراپی لاغری

  • میزان موفقیت بسیار متغیر است. نتایج را نمی‌توان تضمین کرد. برخی از مردم هیچ تغییری مشاهده نمی‌کنند.
  • نیاز به درمان ممکن است تکرار شود. پس از یک سال یا بیشتر برای تکرار درمان برنامه ریزی کنید.
  • رژیم غذایی مناسب و ورزش همچنان برای جلوگیری از تأثیرات عکس ضروری است.
  • خطر کبودی، خونریزی، عفونت و یا واکنش‌های آلرژیک به مواد تشکیل دهنده وجود دارد.
  • ممکن است خطر ایجاد توده و برآمدگی‌های دائمی یا نیمه دائمی وجود دارد.

قیمت و هزینه مزوتراپی

ابتدا باید بدانیم که روش‌های غیرتهاجمی برای لاغری موضعی خیلی کم‌هزینه‌تر از روش‌های جراحی مانند: لیپوساکشن، جراحی زیبایی شکم، و جراحی لیفت می‌باشد. در بین روش‌های غیرتهاجمی برای لاغری موضعی نیز مزوتراپی یکی از کم‌هزینه‌ترین‌هاست. با مزوتراپی لاغری می‌توانید به صورت ایده‌آل پیکرتراشی کنید تا اندامی خوش‌فرم و جذاب داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷