زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

قیمت و هزینه بوتاکس مو چقدر است؟

مجله آموزشی

قیمت و هزینه بوتاکس مو چقدر است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه بوتاکس مو

قیمت و هزینه بوتاکس مو چقدر است؟

بوتاکس مو جزء محبوب ترین روش های مراقبتی و سلامتی موی سر است. اما بسیاری از افراد قبل از اقدام و مراجعه به مطب، ابتدا خواستار دانستن قیمت بوتاکس مو هستند. در ادامه درباره قیمت بوتاکس مو و اینکه چه مواردی باعث بالا رفتن هزینه بوتاکس مو می شوند را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

هزینه بوتاکس مو 

مواردی که بر روی هزینه و افزایش قیمت بوتاکس مو تاثیر می گذارند، عبارت اند از:

  • موقعیت مکانی کلینیک و سالن آرایشگاه
  • حالت و جنس موی فرد
  • برند و نوع مواد آرایشی
  • اندازه و ضخامت مو

موقعیت مکانی کلینیک و سالن آرایشگاه

قیمت بوتاکس مو در آرایشگاه ها و کیلینک های درمانی، هر یک نسبت به خدماتی که ارائه می کنند، متفاوت است. موقعیت مکانی و معروفیت سالن زیبایی می تواند یکی از دلایل بالا بودن هزینه ی این مکان ها باشد. سال های زیبایی که در مناطق بالا شهر هستند، مسلما نسبت به سالن های آرایشی که در مناطق پایین شهر هستند، تعرفه و هزینه بالاتری دارند. البته در کنار این هزینه های بالا، خدمات و مواد آرایشی و درمانی با کیفیت تر نیز ارائه می کنند.

حالت و جنس مو

جنس و حالت مو، نقش مهمی در قیمت گذاری و دستمزد سالن های آرایشی دارد. به طور مثال، هزینه ای که در بوتاکس مو بر مو هایی که فر، موج دار و یا ضخیم هستند، نسبت به موهایی که حالت لخت و صافی دارند بیشتر است.

برند و نوع لوازم آرایشی

 برند و موادی که سالن های زیبایی  برای بوتاکس  کردن مو استفاده می کنند نیز متفاوت است. نوع مواد مصرفی که در بازار عرضه می شوند نیز  نسبت  به کیفیت و ماندگاری که دارند متغییر است.

اندازه و ضخامت مو

موهای کوتاه تر، به دلیل اینکه مواد کمتر و وقت کمتری نیاز دارند، هزینه پایین تری نسبت به مو های بلند تر دارند. در مورد ضخامت مو ها نیز همین مورد صدق می کند. هر چه مو های شما ضخیم تر و پر پشت تر باشد، باید از مواد بیشتری برای ترمیم و درمان مو ها استفاده کرد. همین مسئله نیز باعث افزایش هزینه بوتاکس مو می شود.

هزینه بوتاکس مو

مواد با کیفیت استفاده شده در بوتاکس مو کدامند؟

استفاده از برند معتبر و با کیفیت در مواد بوتاکس مو، ارتباط مستقیم با سلامتی و نتیجه نهایی از بوتاکس مو بر مو ها دارد. از مواد تشکیل دهنده ای که یک برند خوب بوتاکس استفاده شده شامله:

  • حاوی انواع کلاژن ها
  • حاوی ویتامین E و B5
  • حاویه روغن خاویار
  • دارای ترکیبات پپتید
  • مواد کراتینی برای مو های آسیب دیده

از ویژگی های بوتاکس مو

یکی از ویژگی های بوتاکس مو، دارا بودن کلاژن های مفید برای جوانسازی مو است. ترکیبات کلاژن در بوتاکس، نوعی پروتئین است که باعث درمان موهای آسیب‌دیده، خشک، شکننده و خشک می شود.

هزینه بوتاکس مو

از مهم ترین ویژگی بوتاکس مو:

  • فاقد هرگونه مواد شیمیایی
  • درمان شوره سر
  • رفع زبری و خشکی مو
  • رفع موخوره یا دوشاخه شدن مو
  • صاف کردن و ابریشمی کردن موها
  • براق کردن موهای تیره
  • برطرف کردن شکنندگی و کم پشتی موها
  • ماندگاری بسیار زیاد
  • هزینه بسیار مناسب

بوتاکس مو 

بوتاکس مو، یکی از بهترین و کامل ترین روش های زیبایی برای مو ها است. بوتاکس کردن مو، نوعی تزریق یا درمانی است که برای موهای خشک و وز و ناسالم انجام می گیرد. همان طور که تقویت و ترمیم پوست به کمک بوتاکس اهمیت دارد، داشتن موهایی زیبا، لطیف و سالم نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وظیفه اصلی بوتاکس کردن مو بازسازی موها است، به طوری که فضاهای خالی یا شکاف های موجود در سر را پر می کند و با یکدست کردن، صاف کردن و ابریشمی کردن موها جلوه ای بسیار زیبا به مو می دهد.

به مرور زمان به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی و دکلره کردن مو، موها دچار آسیب شدید شده و الاستیسیته و قدرت رشد خود را از دست می دهند. .همچنین، خیلی از افراد به دلایل ژنتیکی یا عوامل محیطی همچون قرار گرفتن در آب و هوای نامناسب نیز یکی از دلایل شایع مشکلات مو است. بوتاکس مو می تواند به عنوان یک متد موثر، قادر است تمام نقص ها و لطمه هایی که به ریشه و ساقه مو وارد شده را برطرف می کند و آن ها را صاف، نرم و قوی کند.

هزینه بوتاکس مو

جمع بندی

 با اینکه قیمت و هزینه بوتاکس مو در آرایشگاه ها متعارف است، ولی استقبال بسیار زیاد افراد از بوتاکس کردن موها نشان از مناسب بودن قیمت و کیفیت این محصول دارد.

اتفاق خوشایندی که از طریق بوتاکس مو می افتد، مناسب بودن آن برای هر نوع مو است. می توان گفت بوتاکس کردن موها و هزینه های بسیار مناسب، این کار نسبت به سایر روش ها مانند اتو کردن مدام و استفاده از مواد شیمیایی برای صافی مو از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه بوتاکس مو می توانید با انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک زیبایی در زعفرانیه مراجعه نمایید.

کلینیک پوست وموی دکتر مسعود جعفری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 3.3]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷