زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

قیمت بوتاکس| 5 عامل تاثیرگذار در قیمت بوتاکس

مجله آموزشی

قیمت بوتاکس| 5 عامل تاثیرگذار در قیمت بوتاکس

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

قیمت بوتاکس| 5 عامل تاثیرگذار در قیمت بوتاکس

قیمت بوتاکس و عوامل موثر بر آن

یکی از روش های غیر جراحی و موثر جوانسازی پوست که در دهه گذشته پرطرفدار شده است و دانشمندان زیادی در رشد و بهبود آن کوشیده اند تزریق بوتاکس است.در گذشته از بوتاکس برای طیف وسیعی از شرایط مثل تعریق بیش از حد تا حتی سردرد استفاده می شد اما امروزه از تزریق بوتاکس برای اهداف زیبایی در صورت و برای رفع چین و چروک ها، خطوط بین ابرو ها، خط خنده و خط اخم، خطوط روی لب یا گوشه آن و افتادگی ابرو بهره می برند.

قیمت بوتاکس

بوتاکس را به وسیله سوزن های بسیار ریز و مخصوص بدون نیاز به بی هوشی در نواحی تحت درمان تزریق می کنند و این ماده که از سم بوتولونیوم گرفته شده است سبب از کار انداختن موقت عضلات فعال که به سبب فعالیتشان چروک ها را ایجاد می کنند می شود و به این وسیله سبب شادابی و برطرف شدن چروک هایی می شود که توسط حرکت عضلات به وجود آمده اند.

عوامل موثر بر قیمت بوتاکس

عوامل زیادی بر قیمت بوتاکس تاثیر گذار هستند. قیمت بوتاکس با توجه به این عوامل از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در این قسمت عوامل موثر بر قیمت بوتاکس بررسی می شوند.

1-میزان بوتاکس مورد نیاز و تاثیر آن در قیمت بوتاکس

برای اصلاح هر بخشی که مد نظر است میزان متفاوتی از این ماده مورد نیاز است. پزشک با توجه به انتظارات شما که قبل از درمان با وی در میان گذاشته اید میزان مورد نیاز را به شما پیشنهاد خواهد کرد.چند مورد از عوامل تعیین کننده میزان مورد نیاز افراد موارد زیرند:

  • قدرت ماهیچه: ماهیچه هایی که حرکت بیشتری دارند یا در افرادی که ماهیچه ها ضعیف نشده اند به مقدار بیشتری بوتاکس نیازمندند.
  • موقعیت تزریق: در صورتی که چین و چروک ها بیشتر و پراکنده تر باشد میزان دوز بوتاکس نیز افزایش می یابد.
  • فرم صورت: مثلا افرادی که پیشانی بلند دارند برای متوقف کردن ماهیچه های پیشانی بوتاکس بیشتری نیاز دارند.
  • تاثیر متابولیسم بر میزان بوتاکس: متابولیسم تجزیه بوتاکس در بدن بعضی افراد سریع تر است. این افراد اثر تزریق بوتاکس را با سرعت بیشتری از دست می دهند بنابراین پزشک تصمیم می گیرد میزان بیشتری بوتاکس تزریق نماید تا اثرات به طور طولانی تر حفظ گردند.

قیمت بوتاکس

از اینرو با توجه به همه ی این موارد، میزان بوتاکس مورد نیاز در فرد مشخص شده و متناسب با آن قیمت بوتاکس مشخص می شود. بدیهی است که با افزایش میزان بوتاکس مصرفی، قیمت بوتاکس نیز افزایش می یابد.

2-برند بوتاکس مصرفی

بوتاکس توسط شرکت های مختلفی تولید می شود. از مهم ترین و رایج ترین بوتاکس ها در ایران می توان به برند انگلیسی دیسپورت و برند آمریکایی بوتاکس شرکت آلرگان اشاره نمود .که قیمت بالاتری نسبت به برند های دیگر دارد.برند دیگر بوتاکس که کره ای می باشد با نام تجاری نورونوکس شناخته شده است. ارزانترین قیمت بوتاکس مربوط به برند چینی کنیتوکس می باشد. برند زئومین از برند های جدید است و طرفداران خود را پیدا کرده است. برند ایرانی مصپورت هم از برند های ارزان است و روانه بازار شده است.

قیمت بوتاکستفاوت برند دیسپورت و بوتاکس آلرگان: دیسپورت یک برند انگلیسی است و بر خلاف بوتاکس آمریکایی در ویال های پودری نگهداری می شود. در حالی که بوتاکس در حرارت زیر صفر نگهداری می شود، دیسپورت در دمای 2 تا 8 درجه سانتی گراد نگهداری می شود. از آن جا که در تهیه دیسپورت از لاکتوز استفاده می شود، افرادی که الرژی به شیر دارند نمی توانند از این برند استفاده نمایند.برای نقاط مشابه صورت میزان تزریق دیسپورت دو و نیم تا سه برابر بوتاکس آمریکایی است. با اینکه قیمت دیسپورت یک سوم برند بوتاکس است اما با توجه به میزان بیشتر تزریق هزینه آن بیشتر خواهد بود.

قیمت بوتاکس

3-منطقه مورد درمان و تاثیر آن در قیمت بوتاکس

هر چه ناحیه تحت درمان وسیع تر باشد به بوتاکس بیشتری نیاز خواهد داشت اما این نکته را هم باید در نظر گرفت که در کلینیک های مختلف معمولا مناطق وسیع تر مشمول تخفیف و حتی به صرفه تر خواند بود. با این حال این ناحیه بسته به نیاز شما تغییر می کند.

 

قیمت بوتاکس

4-موقعیت فیزیکی

در شهر های بزرگ معمولا هزینه های تزریق بوتاکس کمی گران تر از شهر های کوچک است و این مسئله ممکن است سبب اختلاف قیمت بین دو کلینیک با فعالیت و برند بوتاکس مشابه باشد.

قیمت بوتاکس

5-تجربه پزشک

معمولا پزشکان با تجربه هزینه تزریق بوتاکس بالاتری خواهند داشت اما از آن جا که اشتباهات تزریق بوتاکس می تواند سبب حرکت بوتاکس و اثرگذاری ان بر ماهیچه های کناری شود بهتر است یک فرد با تجربه را انتخاب نمایید. تزریق بوتاکس توسط تکنسین نیز انجام می شود که قیمت پایینتری دارد.

قیمت بوتاکس

طیف معمول قیمت بوتاکس

همانطور که عوامل موثر بر قیمت بوتاکس را بررسی کردیم حالا زمان ان رسیده است که یک قیمت تقریبی تزریق بوتاکس را برای شما تخمین بزنیم.

هزینه یک واخد دیسپورت بین 360 تا 400 هزار توامن می باشد و قیمت هر واحد بوتاکس نورونوکس حدود 340 هزار تومان تخمین زده شده است. بوتاکس تولید ایران تحت نام تجاری مصپورت حدود 200 هزار تومان می باشد.

قیمت بوتاکس

بسیاری از مراکز برای مشتریان ثابت یا درمان های چندگانه تخفیف قائل می شوند.بوتاکس معمولا به صورت ویال های 50 و 100 واحدی یا اصطلاحا یک نفره ارائه می شود اما برند دیسپورت ویال های 300 تا 500 واحدی تهیه می کند که ممکن است از میزان مصرفی شما بیشتر باشد و در صورتی که یک شریک درمان برای خود پیدا کنید مبلغ ان مناسب تر خواهد شد.

قیمت بوتاکس زیر نظر بیمه نمی باشد و به صورت آزاد محاسبه می شود. هم چنین بدون نسخه و برای فروش مستقیم به عموم قابل دسترس نمی باشد. بعضی از سالن های زیبایی به صورت غیر قانونی اقدام به فروش یا تزریق بوتاکس می کنند که به علت عدم تخصص، شرایط نگهداری نامناسب و محل تزریق نامناسب ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد بنابراین ابتدا به سلامتی خود اولویت دهید و سپس قیمت را در نظر بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس و انجام مشاوره به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷