زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

فواید لیزر موهای زائد

مجله آموزشی

فواید لیزر موهای زائد

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

فواید لیزر موهای زائد

فواید لیزر موهای زائد چیست

فواید لیزر موهای زائد برای افرادی که قصد درمان با لیزر را دارند تشویق کننده است. هم چنین دانستن این فواید به کسانی که در حال درمان با لیزر موهای زائد هستند انگیزه بیشتری برای ادامه جلسات می دهد. فواید لیزر موهای زائد زیاد و البته رضایت بخش است.

فواید لیزر موهای زائد

از رشد موهای زیر پوستی جلوگیری می کند

موهای زیر پوستی یکی از بزرگترین کابوس هایی است که به دنبال اصلاح با تیغ، اپیلاسیون یا بند زدن رخ می دهد. با لیزر موهای زائد ، سرانجام می توانید با موهای زیر پوستی خداحافظی کنید. لیزر به از بین بردن مو از ریشه کمک می کند و در این روند از جمع شدن موهای داخل پوست نیز جلوگیری می کند. همچنین لازم نیست نگران کبودی یا سوختگی موم داغ باشید. لیزر درمانی منظم می تواند موهای زیر پوستی را کاملا از بین ببرد ، بدین معنی که دیگر هرگز نگران این مسئله نخواهید بود.

 لیزرمو های زیر پوستی

با لیزر پوست شما نرمتر از قبل می شود

آیا تا به موهای خود را تراشیده اید و چند روز بعد ساقه های مو مثل خار شما را آزار داده است؟ یا پس از اپیلاسیون رشد دوباره موهای تیغ مانند را احساس کرده اید؟ با لیزر موهای زائد ، هیچ موی درهم رشد کرده یا ریشه ای باقی نمی ماند. این بدان معنی است که پوست شما پس از یک جلسه لیزر درمانی صاف و لطیف می شود. و حتی وقتی موهای شما سرانجام رشد می کند ، نازک تر و نرم تر از قبل است ، بنابراین لازم نیست از موهای ضخیمی که پوست شما را خشن می کند آزرده شوید.

لیزر صورت

هیچ جای زخمی و عوارض جانبی دردناکی برجای نمی گذارد

بند زدن یکی از دردناک ترین روش های موجود برای از بین بردن مو است. تراشیدن مو ممکن است در ابتدا چندان دردناک نباشد ، اما شما فقط یک حرکت اشتباه از بریدگی یا کبودی فاصله دارید. و با اپیلاسیون ، همیشه خطر سوختگی پوست توسط موم داغ وجود دارد. با این حال ، لیزر موهای زائد جایی برای چنین عوارض جانبی دردناک ، جای زخم یا کوفتگی باقی نمی گذارد. این یک روش با عوارض جانبی بسیار جزئی است که می تواند در هر قسمت از بدن بدون نگرانی انجام شود.

بهترین مرکز لیزر

لیزر موهای زائد نتایج ماندگاری به شما می دهد

اثرات از بین بردن مو با استفاده از لیزر طولانی مدت است. رشد مجدد موها ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد و با هر جلسه بعدی ، ظاهر شدن مو بسیار بیشتر طول می کشد. و حتی وقتی دوباره رشد می کند ، موها بسیار نازک و پراکنده تر از قبل هستند. در نهایت متوجه خواهید شد که عملاً موها دیگر رشد نمی کنند. این یکی از سودمندترین مزایای استفاده از فناوری لیزر برای از بین بردن موهای بدن است. البته باید در نظر داشت این مورد از فواید لیزر موهای زائد نصیب کسانی می شود که دوره درمانی خود را به طور مرتب پیگیری کنند.

لیزر موهای زائد بدن

لیزر به شما امکان می دهد بین جلسات اصلاح کنید

یکی از نکات آزاردهنده که با راه حل هایی مانند اپیلاسیون به شما توصیه می شود این است که قبل از اینکه قرار ملاقات دیگری بگذارید ، موهای خود را تا حدی رشد دهید. این بدان معناست که شما نمی توانید بین دو جلسه موهای خود را اصلاح کنید. با لیزر موهای زائد ، به شما توصیه می شود که قبل از جلسه خود را اصلاح کنید ، زیرا از سوزش مو در سطح پوست شما جلوگیری می کند. این مورد از فواید لیزر صورت برای افرادی که قصد لیزر صورت را دارند اهمیت بیشتری دارد زیرا صورت از نواحی در معرض دید است.

در نتیجه فوائد لیزر موهای زائد زیاد و بسیار رضایت بخش است. از فواید لیزر موهای زائد می توان به رهایی از موهای زیر پوستی، صاف و لطیف شدن پوست در نتیجه نازک شدن موها، عوارض جانبی و درد کم این روش نسبت به دیگر روش های موزدایی، نتایج ماندگار و اصلاح بین دوره های درمان اشاره کرد.

قبل و بعد لیزر موهای زائد

جهت کسب اطلاعات بیشتر  و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷