زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

عوامل موثر در ماندگاری لیفت با نخ چیست؟

مجله آموزشی

عوامل موثر در ماندگاری لیفت با نخ چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

عوامل موثر در ماندگاری لیفت با نخ چیست؟

ماندگاری لیفت با نخ

لیفت با نخ یک روش ساده و کوتاه است که سبب لیفت آنی صورت، تناسب اجزا و حفظ تقارن و جوانسازی پوست می شود. نخ های متعددی برای لیفت وجود دارند که همگی آن ها از نوع قابل جذب و از جنس نخ های بخیه هستند و به همین علت آلرژی به همراه ندارند. ماندگاری لیفت با نخ به عوامل متعددی وابسته است که در زیر بررسی می کنیم.

ماندگاری لیفت با نخ

عوامل موثر در لیفت با نخ

1-تاثیر سن در ماندگاری لیفت با نخ

هر چه سن بالاتر می رود توانایی پوست در ترشح کلاژن و الاستین به شدت کاهش می یابد. نخ ها سبب تحریک ترشح این مواد و در نتیجه جوانسازی پوست می شوند. به همین علت هر چه سن فرد کمتر باشد توانایی جوانسازی صورت او و در نتیجه ماندگاری لیفت با نخ نیز بیشتر خواهد بود.

ماندگاری لیفت با نخ

بعضی افراد متابولیسم بالاتری دارند و نخ ها را زودتر از بقیه جذب می کنند. هر چند پس از جذب نخ ها ترشح کلاژن ماه ها ادامه می یابد. برای افراد جوان ممکن است یکبار لیفت با نخ آن ها را به نتایج مناسب برساند ولی افراد با سن های بالاتر ممکن است نیاز به تجدید این لیفت هر چند سال یکبار داشته باشند.ماندگاری لیفت با نخ

2-کشش پوست

کشش پوست یکی از عوامل تاثیر گذار است زیرا هر چه کشش پوست بیشتر باشد جایگیری نخ ها و اثرگذاری آن ها نیز بهتر خواهد بود. معمولا کشش پوست رابطه عکس با افزایش سن دارد و در سنین بالاتر پوست غیر قابل انعطاف می شود.

ماندگاری لیفت با نخ

3- تاثیر نوع نخ در ماندگاری لیفت با نخ

نخ های متفاوتی برای لیفت وجود دارند. از جمله نخ های ساده، نخ های کاگ و نخ های سیلوئت. واضح است که هرچه نخ پیچیده تر باشد بهتر در پوست قرار گرفته و جذب آن مدت بیشتری به طول می انجامد. نخ های ساده نیاز به دو پایه برای محکم شدن در پوست دارند و جذب آن ها سریع اتفاق می افتد. این نخ ها بیشتر قابلیت لیفت دارند تا ترشح کلاژن و جوانسازی. در سمت دیگر نخ های کاگ هم توانایی لیفت دارند و هم ترشح کلاژن را به وسیله خارهای ریز در سطحشان تحریک می کنند. نخ های کاگ به وسیله خار هایش در پوست مستقر می گردد و نسبت به نخ های ساده ماندگاری بیشتری دارند.

ماندگاری لیفت با نخ

نخ های سیلوئت دارای مخروط هایی هستند که در پوست می چسبدند و اثر گذاری بالایی در جوانسازی پوست دارند. این نخ ها تا سالها آثارشان را بر پوست باقی می گذارند و حتی برای پر کردن فرو رفتگی های صورت نیز مفیدند.ماندگاری لیفت با نخ

4-تعداد نخ

تعدد نخ ها سبب افزایش ماندگاری لیفت با نخ می شود. زیرا جذب تعداد زیادی نخ توسط بدن به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. این گزینه طبق پیشنهاد پزشک و هزینه مورد نظر متقاضی انتخاب می شود. البته نمی توان گفت هر چه نخ بیشتر باشد بهتر است زیرا ممکن است از زیر پوست نمایان گردد. به همین علت پزشک تعداد نخ ها را بررسی می کند و پیشنهاد می دهد. در مورد کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ی “هزینه لیفت با نخ چقدر است؟” در سایت حاضر مراجعه کنید.

ماندگاری لیفت با نخ

مدت زمان ماندگاری لیفت با نخ

لیفت با نخ با توجه به نخ انتخابی می تواند از 18 ماه تا چند سال (بیش از سه سال) نیز ماندگاری داشته باشد. عوامل موثر بر آن را با هم بررسی نمودیم. بنابراین با توجه به هزینه مورد نظرتان و پیشنهاد پزشک می توانید لیفت با نخی که برایتان مناسب تر است را انتخاب نمایید.

ماندگاری لیفت با نخ

در شکل زیر نمونه ای از لیفت با نخ انجام شده در کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری را مشاهده می کنید.

ماندگاری لیفت با نخ

جهت کسب اطلاعات بیشتر  در مورد لیفت با نخ و انجام مشاوره به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷