زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

عوامل موثر در افزایش ماندگاری بوتاکس دور چشم چیست؟

مجله آموزشی

عوامل موثر در افزایش ماندگاری بوتاکس دور چشم چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

عوامل موثر در افزایش ماندگاری بوتاکس دور چشم چیست؟

بوتاکس دور چشم یکی از فرایندهای زیبایی رایج در نزد زیباجویان می‌باشد و از بازده بسیار بالایی در مقایسه با سایر فرایندهای زیبایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با این تکنیک زیبایی به شما عزیزان ارائه دهیم و میزان ماندگاری بوتاکس دور چشم و نتایج حاصل از آن و نحوه‌ی افزایش ماندگاری این فرایند زیبایی را توضیح دهیم.

ماندگاری بوتاکس دور چشم
بوتاکس دور چشم یکی از فرایند‌های زیبایی رایج در سطح جهان است.

بوتاکس دور چشم چیست؟

چشم یکی از عناصر اصلی در زیبایی افراد محسوب می‌شود و تکنیک‌های بسیار متنوّع و گسترده‌ای برای افزایش زیبایی این قسمت از صورت وجود دارند. بوتاکس دور چشم یکی از تکنیک‌هایی است که به منظور از بین بردن چین و چروک‌های دور چشم استفاده می‌شود و بازده نتایج حاصل از آن بسیار بالا می‌باشد. مواردی همچون: چین و چروک‌های پنجه کلاغی، گودی زیر چشم و خطوط زیر چشم جزو مواردی هستند که می‌توان با استفاده از این تکنیک به راحتی آن‌ها را درمان کرد و میزان جذّابیت این عنصر مهم در زیبایی را افزایش داد. در ادامه قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با میزان ماندگاری بوتاکس دور چشم به شما عزیزان ارائه دهیم.

میزان ماندگاری بوتاکس دور چشم چقدر است؟

این مورد یکی از سوالات رایج در رابطه با بوتاکس دور چشم می‌باشد و ذهن زیباجویان بسیاری را به خود مشغول کرده است. میزان ماندگاری این تکنیک به عوامل مختلفی بستگی دارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. با این حال، میزان ماندگاری این تکنیک در حالت عادّی در حدود 6 ماه می‌‌باشد ولی می‌توان با رعایت برخی از شرایط این میزان را تا 8 ماه نیز افزایش داد و از مزایای فراوان آن در بلند‌ مدّت بهره‌مند شد. در ادامه قصد داریم تا عوامل موثّر بر میزان ماندگاری نتایج حاصل از بوتاکس دور چشم را بررسی نماییم.

چه عواملی بر میزان ماندگاری بوتاکس دور چشم تاثیرگذار هستند؟

عوامل مختلفی بطور مستقیم و یا غیر مستقیم میزان ماندگاری بوتاکس دور چشم را تحت تاثیر قرار می‌دهند و در این قسمت قصد داریم تا تعدادی از مهم‌ترین عوامل موثّر بر میزان ماندگاری بوتاکس دور چشم را عنوان نماییم.

ماندگاری بوتاکس دور چشم
این تکنیک زیبایی از بازده و ماندگاری مناسبی برخوردار است.

1-کیفیّت بوتاکس استفاده شده برای بوتاکس دور چشم:

این مورد یکی از مهم‌ترین عوامل موثّر بر میزان ماندگاری بوتاکس دور چشم می‌باشد و می‌تواند بازده کلّی این فرایند زیبایی را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر قرار دهد. بوتاکس یک مادّه‌ی سمّی است و از طریق اتّصال به اعصاب محیطی موجب فلجی موقّت ماهیچه‌ها می‌شود. برند‌های مختلفی در سطح جهان اقدام به تولید و فروش این مادّه می‌کنند و کیفیّت بوتاکس این برند‌ها تفاوت‌هایی را یکدیگر دارد.

بوتاکس‌های برندهای معتبر و شناخته شده از میزان ماندگاری بسیار بیشتری برخوردار هستند زیرا کیفیّت بوتاکس آن‌ها بیشتر از سایرین است و این مورد می‌تواند بازده کلّی این فرایند زیبایی را به میزان قابل توجّهی افزایش دهد. شما می‌توانید با استفاده از محصولات برندهای معتبر برای بوتاکس دور چشم ضمن افزایش بازده کلّی و کیفیّت حاصل از این روش، میزان ماندگاری این تکنیک زیبایی را نیز به میزان قابل توجّهی افزایش دهید.

2-میزان مهارت متخصص زیبایی:

بوتاکس دور چشم یک فرایند پیچیده و حسّاس محسوب می‌شود و میزان مهارت متخصص زیبایی می‌تواند بازده کلّی و میزان ماندگاری این تکنیک را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر قرار دهد. پزشکان ماهر از دانش فنّی بالاتری در رابطه با نقاط مناسب برای تزریق بوتاکس و میزان بوتاکس مورد نیاز برای تزریق برخوردار هستند و شما می‌توانید با استفاده از خدمات این پزشکان ضمن افزایش بازده نتایج بدست آمده، میزان ماندگاری بوتاکس دور چشم را به میزان قابل توجّهی افزایش دهید و از زیبایی و طراوت پوست این قسمت از صورت خود در بلند مدّت بهره‌مند شوید.

ماندگاری بوتاکس دور چشم
عوامل مختلفی بر میزان ماندگاری این فرایند زیبایی تاثیرگذار هستند.

3-انجام صحیح مراقبت‌های لازم بعد از بوتاکس دور چشم:

بوتاکس دور چشم همچون سایر فرایندهای زیبایی به مراقبت‌هایی نیاز دارد تا نتایج حاصل از آن از بازده و ماندگاری بالاتری برخوردار باشند و عدم انجام این مراقبت‌ها می‌تواند ضمن کاهش کیفیّت این تکنیک زیبایی، میزان ماندگاری آن را نیز کاهش دهد و موجب افزایش هزینه‌های زیبایی شما شود. در قسمت بعدی قصد داریم تا تعدادی از مهم‌ترین مراقبت‌های زیبایی پس از انجام این فرایند زیبایی را به شما عزیزان معرّفی نماییم.

مراقبت‌های پس از بوتاکس دور چشم:

1-پس از تزریق بوتاکس از دراز کشیدن پرهیز کنید:

این مورد یکی از ابتدایی‌ترین مراقبت‌های پس از بوتاکس دور چشم می‌باشد و شما باید انجام صحیح آن را جدّی بگیرید. پس از تزریق بوتاکس به نواحی اطراف چشم شما باید از دراز کشیدن و خوابیدن برای مدّتی در حدود 4 ساعت پرهیز نمایید تا احتمال حرکت بوتاکس در زیر پوست شما به حدّاقل برسد و بازده کلّی این تکنیک دچار کاهش نشود.

2-به مدّت 24 ساعت از استحمام خودداری کنید:

برخورد آب با پوست موجب افزایش نفوذپذیری و جریان خون در این بافت می‌شود و احتمال حرکت بوتاکس در زیر پوست شما را به میزان فراوانی افزایش خواهد داد. بنابراین، بهتر است که شما به مدّت 24 ساعت از دوش گرفتن و استحمام خودداری نمایید تا با عوارض جانبی کم‌تری مواجه شوید. پس از گذشت 24 ساعت از بوتاکس دور چشم قسمت عمده‌ای از بوتاکس تزریق شده جذب پوست شما خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید با خیالی آسوده به زندگی روزمرّه‌ی خود بازگردید.

ماندگاری بوتاکس دور چشم
با انجام برخی از مراقبت‌ها می‌توان میزان ماندگاری بوتاکس دور چشم را افزایش داد.

3-از لمس کردن و ماساژ ناحیه تزریق خودداری کنید:

این مورد نیز همچون موارد قبلی موجب افزایش احتمال حرکت و پخش شدن بوتاکس در زیر پوست خواهد شد و شما باید در رعایت آن نهایت دقّت را بکار ببرید. همچنین، بهتر است که برای مدّت 1 هفته از خوابیدن بر روی صورت خود اجتناب نمایید تا خطرات ناشی از این گونه حوادث کم‌تر شود و بازده کلّی این روش افزایش یابد.

ماندگاری بوتاکس دور چشم
استفاده مداوم از کرم‌های محافظ پوست میزان ماندگاری بوتاکس دور چشم را افزایش خواهد داد.

4-پس از بوتاکس دور چشم استفاده از کرم‌های محافظ پوست را در اولویّت قرار دهید:

برخورد نور آفتاب به پوست ضمن وارد کردن آسیب به ساختار کلّی آن، موجب کاهش عمر مفید بوتاکس نیز می‌شود و بازده این فرایند زیبایی را به میزان قابل توجّهی کاهش خواهد داد. بنابراین، شما باید پس از تزریق بوتاکس بیش از گذشته از کرم‌های ضدّ آفتاب و محافظ پوست استفاده نمایید تا بتوانید در دراز مدّت از مزایای این تکنیک زیبایی بهره‌مند شوید. کرم‌های حاوی ویتامین‌های A و D گزینه‌ی مناسبی برای پوست شما محسوب می‌شوند و نتایج بسیار شگفت‌انگیزی را برای شما به همراه خواهند داشت.

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس دور چشم و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷