زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

عوامل موثر در افزایش ماندگاری بوتاکس خط اخم

مجله آموزشی

عوامل موثر در افزایش ماندگاری بوتاکس خط اخم

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

عوامل موثر در افزایش ماندگاری بوتاکس خط اخم

بوتاکس خط اخم یکی از فرایند‌های زیبایی رایج در میان زیباجویان می‌باشد و بازده بالای آن موجب شده است تا امروزه افراد بسیاری برای انجام آن به کلینیک‌های زیبایی مراجعه نمایند. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با این تکنیک زیبایی و میزان ماندگاری آن به شما عزیزان ارائه دهیم و نکاتی را در رابطه با نحوه‌ی افزایش میزان ماندگاری این فرایند زیبایی به شما گوشزد نماییم.

ماندگاری بوتاکس خط اخم
بوتاکس خط اخم از بازده بسیار بالایی برخوردار است.

بوتاکس خط اخم چیست؟

خطوط اخم همچون بسیاری از خطوط صورت تاثیر بسیار فراوانی را بر روی زیبایی چهره افراد می‌گذارند و می‌‌توانند سن شما را بسیار بیشتر از حالت عادّی نشان دهند. بوتاکس خط اخم یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای رهایی از این خطوط می‌باشد و از بازده بسیار بالاتری نسبت به سایر فرایندهای زیبایی برخوردار است.

در این فرایند زیبایی، پزشک متخصص زیبایی با تزریق بوتاکس به نواحی مابین ابروها و قسمتی از پیشانی موجب فلجی موقّت ماهیچه‌های این قسمت از صورت می‌شود و خطوط اخم را از بین می‌برد. نتایج حاصل از بوتاکس خط اخم از نظر زمانی بسیار سریع‌تر از سایر تکنیک‌های زیبایی همچون میکرونیدلینگ نمایان می‌شوند و پیاده سازی این تکنیک زیبایی مشکلات بسیار ناچیزی را برای زیباجویان ایجاد می‌کند و این ویژگی‌ها موجب شده‌اند تا امروزه از این تکنیک بطور گسترده در کلینیک‌های زیبایی برای رفع خطوط اخم استفاده شود.

جالب است بدانید که شما برای مشاهده‌ی نتایج مطلوب نیازی به تکرار این روش زیبایی ندارید و قسمت عمده‌ای از چین و چروک‌های صورت شما تنها با یک بار استفاده از بوتاکس از بین خواهند رفت و نتایج حاصل از این تکنیک از ماندگاری بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. در ادامه قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با میزان ماندگاری بوتاکس خط اخم به شما عزیزان ارائه دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس خط اخم و بوتاکس به مقاله ی “همه چیز در مورد بوتاکس خط اخم” و  “مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟” از همین سایت مراجعه کنید.

ماندگاری بوتاکس خط اخم
عوامل مختلفی بر میزان ماندگاری این تکنیک زیبایی تاثیرگذار هستند.

میزان ماندگاری بوتاکس خط اخم چقدر است؟

این مورد یکی از سوالات بسیار رایج در ذهن زیباجویان می‌باشد و افراد بسیاری به دنبال جواب این سوال هستند. میزان ماندگاری بوتاکس خط اخم از فردی به فرد دیگر متفاوت است و عوامل بسیار متعدّدی بر این مورد تاثیرگذار هستند. با این حال، بر اساس مطالعات انجام شده میزان ماندگاری نتایج حاصل از این تکنیک 4 تا 6 ماه عنوان شده است و در صورت انجام مراقبتهای لازم پس از تزریق بوتاکس این مقدار می‌‌تواند تا 8 ماه نیز افزایش یابد.

اگرچه این تکنیک از ماندگاری مناسبی برخوردار است ولی در صورت عدم رعایت نکات پس از تزریق بوتاکس میزان ماندگاری نتایج حاصل از بوتاکس خط اخم می‌تواند به 3 ماه کاهش پیدا کند. در ادامه قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با مراقبت‌های پس از بوتاکس به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این مراقبت‌ها میزان بازده و ماندگاری بوتاکس خط اخم را افزایش دهید و در بلند مدّت از مزایای فراوان تزریق بوتاکس بهره‌مند گردید.

چگونه میزان ماندگاری بوتاکس خط اخم را افزایش دهیم؟

در این قسمت قصد داریم تا تکنیک‌هایی را به شما آموزش دهیم تا با استفاده از آن‌‌ها میزان ماندگاری بوتاکس خط اخم را افزایش دهید و از مزایای این تکنیک بیشتر بهره‌مند شوید. جهت کسب اطلاعات لازم در مورد مراقبت های بعد از بوتاکس خط اخم به مقاله ی “مهم ترین مراقبت های پس از بوتاکس خط اخم چیست؟” از همین سایت مراجعه کنید.

1-مصرف مکمّل‌های روی (Zinc) را در برنامه غذایی خود قرار دهید:

مکمّل‌های روی یکی از بهترین مکمّل‌های غذایی برای افزایش میزان ماندگاری بوتاکس خط اخم محسوب می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از این نوع مکمّل‌ها بازده کلّی تزریق بوتاکس را افزایش دهید. بوتاکس یک مادّه سمّی محسوب می‌شود و از نیمه عمر مشخّصی برخوردار است و پس از گذشت مدّتی از بدن پاک می‌شود. تحقیقات صورت گرفته در این زمینه ثابت کرده‌اند که مصرف مکمّل‌های روی می‌تواند میزان ماندگاری بوتاکس در بدن انسان را از طریق افزایش نیمه‌ی عمر آن بالاتر ببرد و شما می‌‌توانید با مصرف این مکمّل‌ها بیشتر از گذشته از مزایای فراوان بوتاکس خط اخم بهره‌مند شوید. همچنین، این مکمّل‌ها ضرری را برای سایر قسمت‌های بدن شما به همراه نخواهند داشت و شما می‌‌توانید با استفاده از این مکمّل نیاز روزانه‌ی بدن خود به این مادّه‌ی مغذّی را تامین نمایید.

 

2-ورزش‌های سنگین و طولانی مدّت میزان ماندگاری بوتاکس خط اخم را کاهش خواهند داد:

میزان متابولیسم بدن انسان ارتباط مستقیمی را با میزان ماندگاری بوتاکس دارا می‌باشد و شما می‌توانید با کاهش متابولیسم بدن خود موجب افزایش میزان ماندگاری این روش شوید. ورز‌ش‌های سنگین و طولانی مدّت با افزایش میزان متابولیسم بدن موجب سریع‌تر شدن فرایند پاکسازی بوتاکس از بدن انسان می‌شوند و می‌‌توانند به صورت غیر مستقیم هزینه‌های نگهداری پوست شما را افزایش دهند. بنابراین، چنانچه قصد بهره‌مند شدن از نتایج بوتاکس در طولانی مدّت را دارید، بهتر است که از انجام فعّالیت‌های بدنی سنگین خودداری کنید.

ماندگاری بوتاکس خط اخم
مواجهه با نور خورشید پس از بوتاکس خط اخم می‌‌تواند ماندگاری این تکنیک را کاهش دهد.

3-مواجهه با نور خورشید میزان ماندگاری بوتاکس خط اخم را کاهش می‌‌دهد:

نور خورشید به میزان ناچیزی موجب وارد شدن آسیب به پوست انسان می‌شود و در دراز مدّت می‌تواند مشکلاتی همچون پیری زودرس پوست را برای زیباجویان ایجاد نماید. همچنین، نور خورشید یکی از عوامل بسیار قدرتمند در رابطه با کاهش نیمه عمر بوتاکس محسوب می‌شود و مواجهه‌ی طولانی مدّت با آن می‌تواند زیبایی پوست شما را با خطراتی جدّی مواجه نماید.

بنابراین، به منظور افزایش میزان ماندگاری این روش بهتر است که از مواجهه‌ی طولانی مدّت با نور خورشید خودداری نمایید و استفاده از کرم‌های ضدّ آفتاب مناسب را در دستور کار خود قرار دهید. کرم‌های ضد آفتاب ضمن کاهش مواجهه‌ی پوست شما با اشعه‌ی مخرّب خورشید، به دلیل برخورداری از ترکیبات تقویت کننده پوست همچون ویتامین‌های A و D می‌توانند سلامتی و شادابی را برای پوست شما به ارمغان بیاورند. بنابراین، بهتر است که پس از بوتاکس خط اخم بیشتر از گذشته از این نوع کرم‌ها استفاده نمایید تا از مزایای فراوان آن‌ها بهره‌مند شوید.

پس از بوتاکس خط اخم از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز نمایید.

 

4-از مصرف سیگار و مشروبات الکلی پرهیز نمایید تا ماندگاری بوتاکس خط اخم افزایش یابد!

سیگار و مشروبات الکلی به عنوان عوامل آسیب رسان به پوست انسان شناخته می‌شوند و مصرف آن‌ها می‌تواند زیبایی و سلامتی شما را تهدید نماید. همچنین، این ترکیبات جزو عوامل موثّر بر میزان متابولیسم بدن انسان نیز محسوب می‌گردند و مصرف بیش از حدّ آن‌ها می‌تواند منجر به کاهش نیمه عمر بوتاکس گردد. بنابراین، شما پس از انجام بوتاکس خط اخم باید در رابطه مصرف سیگار و مشروبات الکلی تجدید نظر نمایید تا میزان ماندگاری و بازده نتایج حاصل از تزریق بوتاکس دچار کاهش نشوند و هزینه‌های نگهداری از پوست شما افزایش نیابند.

امیدوارم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد “بوتاکس خط اخم” و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷