زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

دوره ی نقاهت تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

مجله آموزشی

دوره ی نقاهت تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

دوره ی نقاهت تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم یکی از درمان های مفید برای سیاهی و گودی زیر چشم است که در بعضی افراد با بالا رفتن سن ظاهر می شود و در بسیاری افراد به صورت ارثی وجود دارد و سبب خسته به نظر رسیدن چهره می شود. جهت کسب اطلاعات جزئی تر و دقیق در مورد تزریق چربی زیر چشم به مقاله ی “همه چیز در مورد تزریق چربی زیر چشم” از همین سایت مراجعه نمایید.

تزریق چربی زیر چشم

یکی از دغدغه های مهم پس از تزریق چربی این است که چه مدت نقاهت آن طول می کشد. به خصوص برای افراد شاغل این مسئله اهمیت زیادی دارد. هم چنین ممکن است فردی قصد شرکت در مراسمی را داشته باشد و می خواهد بداند چه مدت زمان پس از درمان کافی است تا بتواند به فعالیت روزمره خود باز گردد و از فواید تزریق چربی زیر چشم بهره ببرد.

تزریق چربی یک فرآیند ملایم است ولی در چند گام انجام می شود. در گام اول به وسیله روش هایی مانند لیپوساکشن چربی را به وسیله یک کانولای کوچک از مناطقی مثل شکم، پهلو ها یا ران بر می دارند. این برش های کوچک به زودی بهبود می یابند.

تزریق چربی زیر چشم

سپس چربی به وسیله کانولا به منطقه مورد نظر تزریق می شود. معمولا چربی تزریق شده کمی بیشتر از میزان مورد انتظار است زیرا مقداری از این چربی تا ظهور نتایج نهایی جذب می شوند. اگر چربی کمتری تزریق شود مدت نقاهت کاهش می یابد ولی با توجه به هزینه افراد به صرفه نیست و امکان رسیدن به نتیجه مورد نظر را کاهش می دهد.

پوست  اطراف چشم حساس است و به همین علت اجتناب از کبودی بسیار سخت است. دوران نقاهت تزریق چربی در افراد مختلف متفاوت است ولی به طور معمول حدود یک هفته به طول می انجامد تا کبودی و تورم که اولین و مهمترین عارضه است بهبود یابد و بهتر است در این هفته خانه بمانید و مراقبت های لازم را انجام دهید. در این دوران از شرکت در فعالیت های اجتماعی و کار خودداری کنید.

ژل آلیاکسین برای زیر چشم

نتیجه نهایی تزریق چربی زیر چشم حدود سه تا شش ماه بعد کاملا پدیدار می شود و ثابت می ماند. در این مدت حداقل 30 درصد چربی تزریقی جذب می شود ولی مقدار باقی مانده به طور طولانی مدت باقی می ماند و سال ها شما را از خرید کانسیلر های مختلف بی نیاز می کند.

مدت زمان بهبودی در افراد مختلف متفاوت است و به توانایی بدن آن ها بستگی دارد. هم چنین مراقبت های پس از تزریق چربی نیز می تواند در این زمان تاثیر گذار باشد و توصیه می کنیم حتما این نکات آسان ولی کلیدی را مرتبا انجام دهید.

پنج مسئله ای که ممکن است شما را نگران کند:

این پنج نگرانی در بسیاری افراد پس از تزریق چربی زیر چشم وجود خواهد داشت و جمع آوری شده اند تا اگر مورد مشابهی برای شما پیش آمد بدانید طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.

  1. زیر چشم من خیلی حجیم به نظر می رسد: این مورد به علت تورم اولیه و میزان چربی بیشتری است که به مرور جذب می شود و طبیعی است و به زودی از بین می رود.
  2. زیر چشمم سخت و سفت به نظر می رسد: این مورد طبیعی است و در چند هفته برطرف می شود.
  3. حجم زیر چشمم غیر متقارن به نظر می رسد: این مورد به علت تورم است و بهتر است چند هفته برای دیدن نتیجه کامل صبور باشید.
  4. انجام بعضی حالات چشم مثل ریز کردن چشم برایم سخت است: این مورد طبیعی است و با صاف شدن و بهبود پوست زیر چشم بهبود می یابد.
  5. بعد از گذشت دو روز تورم زیر چشمم بیشتر شده است: در روزهای اولیه طبیعی است. طبق نکات توصیه شده عمل کنید.

تزریق زیر چشم با کانولا

در مجموع تزریق چربی به حدود 7 الی 10 روز زمان برای ریکاوری نیاز خواهد داشت که توصیه می شود این دوران را در خانه سپری کنید و نکات و مراقبت هایی که توسط پزشک به شما توصیه شده اند انجام دهید و در مورد نگرانی های خود و موارد طبیعی آرامش خاطر داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی زیر چشم و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷