زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

دستگاه RF میداس چیست؟

مجله آموزشی

دستگاه RF میداس چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

مزایای دستگاه RF میداس

دستگاه RF میداس چیست؟

دستگاه RF میداس

دستگاه RF میداس یکی از جدیدترین دستگاه هایی است که با تکنولوژی استفاده از امواج RF تجهیز شده است. دستگاه RF میداس، با فرستادن امواج RF به عمق معینی از پوست، چربی ها را می سوزاند. دستگاه RF میداس به نسبت دیگر دستگاه های موجود سیستم خنک کننده پیشرفته تری دارد که درمان با راحتی بیشتر را ممکن می سازد.

دستگاه RF میداس

سر دستگاه RF میداس عریض و 45 میلی متری است که ضمن فراهم کردن دقت، زمان درمان را کاهش می دهد و سبب نفوذ انرژی RF در چربی می شود که سلولیت و چربی موضعی را به طور چشمگیری کاهش می دهد. در این مقاله فواید دستگاه RF میداس و درمان با آن را جمع آوری کرده ایم تا اگر تمایل به درمان با دستگاه RF میداس دارید بتوانید به راحتی از تصمیم خود مطمئن شوید.

نحوه کار دستگاه RF میداس

در دستگاه RF میداس از امواج رادیوفرکانسی برای درمان موارد به خصوصی استفاده می شود. وقتی امواج الکترومغناطیسی در یک مدار بسته به حرکت در بیایند، RF یا امواج رادیویی تشکیل می شود. عبور RF از بافت های مختلف بسته به مقاومت آن بافت، میزان مشخصی گرما تولید می کند. با بالا رفتن دما به خصوص در چربی که پس از اپیدرم بیشترین مقاومت را دارد، سبب شکستن سلول های چربی می شود که به لیز هیپودرمی معروف است.

از آن جا که بالا رفتن دما در اپیدرم که سطح پوست است، سبب ایجاد سوختگی می شود، در دستگاه RF میداس از یک خنک کننده ی حرفه ای استفاده شده است تا دمای پوست را کنترل کند و سوختگی را به شدن کاهش دهد. در واقع به علت خنک ماندن اپیدرم در پروسه درمان سوختگی مشاهده نمی شود و مثل دیگر درمان ها با RF نیاز به مراقبت چندانی پس از درمان نخواهد بود.

در بخش درم پوست، با بالا رفتن دما حدود 60 الی 65 درجه سانتیگراد، سبب تحریک فیبروبلاست شده و ساخت کلاژن و الاستین که پروتئین های ضروری پوست هستند و سبب جوانسازی، افزایش استحکام و کشش پوست می شوند را تحریک می کند.

استفاده درمانی از این دستگاه برای دستیابی به نتایج زیر موثر است:

  • کاهش چربی موضعی
  • تناسب اندام و کانتورینگ پوست
  • کاهش و درمان سلولیت
  • درمان افتادگی باسن و سینه

تحریک ترشح کلاژن و الاستین و در نتیجه رفع بسیاری از مشکلات پوستی

مزایای دستگاه RF میداس

مزایای دستگاه RF میداس

  • سیستم خنک کننده قوی این دستگاه با توانایی رسیدن به دمای -5 درجه سانتیگراد سبب اطمینان از عدم سوختگی پوست می شود و روند درمان را تسهیل می کند.
  • در این دستگاه از ترکیب امواج IR یا فروسرخ و RF یا رادیوفرکانسی استفاده شده است تا دما به طور موثری در بافت افزایش پیدا کند.
  • استفاده از این دستگاه نیاز به بی حسی موضعی ندارد و بیمار حین درمان دردی احساس نمی کند.
  • به علت سری عریض دستگاه RF میداس سرعت درمان بالا می رود و وقت بیمار حفظ می شود.
  • دستگاه RF میداس هیچ برش و سوختگی بر جای نمی گذارد بنابراین فرد می تواند پس از درمان به راحتی به کارهای روزمره بپردازد و نیاز به بستری شدن یا استراحت بعد از درمان نیست.
  • محدوده فرکانسی این دستگاه بسیار متغیر و از 500 کیلو هرتز تا 10 مگاهرتز قابل تنظیم است که به علت امکان تییر عمق نفوذ، نتیجه درمانی موثری را به همراه دارد.

دستگاه RF میداس

در نتیجه دستگاه RF میداس یک درمان بدون درد، سریع و راحت برای کاهش چربی، جوانسازی پوست، درمان سلولیت و لیفتینگ است و به علت سری مخصوص خنک کننده سبب می شود افراد ناراحتی یا سوختگی را تجربه نکنند و بدون زمان ریکاوری به فعالیت روزمره خود بازگردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷