زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

دستگاه پلکسر چیست؟

مجله آموزشی

دستگاه پلکسر چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

دستگاه پلکسر

دستگاه پلکسر چیست؟

دستگاه پلکسر

دستگاه پلکسر PlexR پوست را گرم می کند ، که باعث انقباض آن می شود و باعث تحریک تجدید سلول و تولید کلاژن می شود. در نتیجه ، شما نه تنها لیفت در ناحیه تحت درمان را تجربه خواهید کرد ، بلکه می توانید یک پوست جوان شده نیز داشته باشید. با دستگاه پلکسر پالس های انرژی به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث تولید کلاژن طبیعی در پوست شما می شوند. از دستگاه پلکسر می توان در مناطق زیر استفاده کرد:

  • پلک های بالا / پایین
  • چروک پا کلاغی اطراف چشم
  • لیفت ابرو
  • چین و چروک اطراف دهان
  • چروک های گونه و گردن

دستگاه پلکسر

فواید درمان با دستگاه پلکسر

دستگاه پلکسر جایگزینی موثر برای روش های مختلف جراحی مانند اصلاح پلک بالا / پایین(بلفاروپلاستی) ، لیفت ابرو یا لیفت گردن است. مزیت اصلی دستگاه پلکسر در مقایسه با مداخله جراحی ، کمبود جای زخم پس از درمان است و این واقعیت است که پوست شما نازک و ضخیم نخواهد شد. دستگاه پلکسر بدون ایجاد جای زخم به خواص خود ترمیم کننده بدن کمک می کند تا لیفت و اثر جوان سازی را ایجاد کند.

یک فایده کاملاً واضح وجود دارد و آن این است که پلکسر به هیچ جراحی احتیاج ندارد. GMV ، تولید کننده دستگاه پلکسر ، اصطلاح “جراحی نرم” را برای توصیف دستگاه خود ابداع کرد زیرا نتایج جراحی را به همراه دارد ، اما بدون چاقوی جراحی ، زخم یا بخیه ، باند و حداقل زمان بهبودی

  • اصلاح پلک بدون جراحی
  • بدون بخیه
  • بدون زخم

درمان با دستگاه پلکسر

در طول قرار ملاقات ، قبل از درمان با دستگاه پلکسر، پزشک متخصص پوست وضعیت سلامتی شما را ترسیم می کند و پروتکل های قبل از درمان و پس از درمان را راهنمایی می کند. در روز معالجه ، از شما خواسته می شود سی دقیقه قبل – بدون آرایش – حاضر شوید تا کرم بی حس کننده را دریافت کنید. درمان با دستگاه پلکسر در هر منطقه فقط حدود 15 دقیقه طول می کشد (پلک های پایین / پلک های فوقانی / چروک های بالای لب). بعد از درمان می توانید منطقه را خنک کنید.

دستگاه پلکسر

دستگاه پلکسر؛ نتایج طبیعی

چگونه درمان PlexR نتیجه طبیعی را تضمین می کند؟ این به این دلیل است که شما می توانید ببینید دقیقاً چه اتفاقی می افتد در حالی که پزشکان شما را معالجه می کنند. آنها قطعه ای از پوست را که مسئول سستی در منطقه است ، “حل می کنند”. آنچه که می بینی همان است که بدست می آوری. در طی این روش ، شما خود می توانید تعیین کنید که آیا می خواهید مناطق خاصی کمی بیشتر صاف شوند یا اثر قبل کافی است.

 این روش کار مستقیم ، نتیجه طبیعی را تضمین می کند. همچنین رضایت افراد پس از درمان نیز بیشتر از دیگر روش ها مثل جراحی است زیرا فرد در حین درمان می تواند نتیجه پایانی را مشاهده کند. حتی در درمان های غیر جراحی مثل بوتاکس نیز مدتی طول می کشد تا بعد از درمان نتایج نهایی حاصل شوند.

نکات پیش و پس از درمان با دستگاه پلکسر

قبل از درمان

قبل از هر درمان با دستگاه PlexR ، معمول است که ابتدا یک جلسه مشاوره را تعیین می شود و پس از آن از شما می خواهند سی دقیقه قبل از قرار ملاقات خود حاضر شوید ، تا بتوانند منطقه مربوطه را با کرم بیهوشی آماده کنند.

دستگاه پلکسر

پیش از درمان با دستگاه پلکسر لطفاً هر داروی رقیق کننده خون مانند ناپروکسن ، ایبوپروفن یا آسکل را ترک کنید. اگر قطع این داروها مشکلی برای شما ایجاد می کند با پزشک خانواده خود مشورت کنید. برای بهبود سریعتر ، مصرف قطره Arnica را از پنج روز قبل از درمان در نظر بگیرید.

پس از درمان

هفته اول کاملاً از آفتاب دور بمانید. پس از این ، از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید و حداقل شش هفته از ناحیه تحت درمان با کرم ضد آفتاب محافظت کنید.

در 48 ساعت اول ناحیه تحت درمان را مرطوب نکنید. از دست زدن به ناحیه تحت درمان خودداری کنید. زخم ها را نکنید. تا قبل از ریزش دلمه ها ، در ناحیه تحت درمان آرایش نکنید.

زمان لازم برای بهبودی و ریکاوری بعد از درمان با دستگاه پلکسر

بعد از درمان با دستگاه پلکسر در هفته اول پوسته ایجاد می شود و کاملاً مشخص می شود که تحت درمان قرار گرفته اید. بعد از اینکه پوسته ها از بین رفتند ، ممکن است به مدت چند هفته همچنان دچار قرمزی پوست شوید. شما مجاز به استتار این قرمزی هستید. در موارد نادر ، این قرمزی برای مدت طولانی تری زنده خواهد ماند.

تعداد جلسات درمان با دستگاه پلکسر

معمولا یک جلسه درمان نتایج راضی کننده ای به همراه دارد. در برخی موارد ، ممکن است یک درمان پیگیری لازم باشد. نتایج تا زمانی که پیری طبیعی باعث سستی پوست شود ، دائمی هستند.

امنیت دستگاه پلکسر

درمان با پلکسر بسیار بی خطر است. بر خلاف لیزر درمانی ، استفاده صحیح از دستگاه پلکسر اطمینان حاصل می کند که هیچ آسیبی به درم وارد نمی شود ، و هرگونه عارضه ناخوشایند مانند بی رنگ یا کمرنگ شدن بخشی از پوست را به همراه ندارد

دستگاه پلکسر

در نتیجه دستگاه پلکسر یک تکنولوژی جدید در درمان چین و چروک ها، لیفت و علی الخصوص اصلاح افتادگی چشم جایگزین جراحی بلفاروپلاستی به شمار می رود و استفاده از ان در یک جلسه نتایج غیر قابل بازگشت و طبیعی را ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷