زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

جوانسازی پوست دست چگونه انجام می شود؟

مجله آموزشی

جوانسازی پوست دست چگونه انجام می شود؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست دست چگونه انجام می شود؟

جوانسازی پوست دست

از آنجایی که دست هر فردی از مهم ترین اعضای بدن هر فردی به شمار می رود، جوانسازی پوست دست هم بسیار مهم می باشد و دلیل آن استفاده مکرر از دست ها در طول روز می باشد. برای جوانسازی پوست دست به عنوان یکی از رازهای جوانی، روش های زیادی وجود دارد.

عوامل مختلفی در طول روز باعث آسیب رساندن به پوست دست می شوند که از جمله آن ها می توان به استفاده از شوینده ها، شستن ظرف ها، فعالیت های مختلف، قرار گرفتن در معرض آفتاب و حضور در بیرون از خانه اشاره کرد. البت افزایش سن هم بی تاثیر در آسیب رسیدن به پوست دست نمی باشد. جوانسازی پوست دست و رسیدگی به آن در بیان سن و سلامت جسمی فرد جزو تاثیر گذار ترین اعضای بدن محسوب می شود و خیلی از بانوان برای مراقبت از آن ها، از کرم های آرایشی بهداشتی و پروتز و دیگر عمل هایی که وجود دارند، استفاده می کنند.

برای جوانسازی پوست دست باید از بین بردن لکه های پوستی در کنار بازسازی حجم از دست رفته دست ها صورت گیرد.

روش های جوانسازی پوست دست را نام برده و توضیح دهید؟

استفاده از کرم های مختلف برای جوانسازی پوست دست: در صورتی که برای جوانسازی پوست دست از کرم های رتین، آ و لایه بردارهای شیمیایی استفاده شود، امکان تحریک پوست فراهم شده و بازسازی حجم از دست رفته را به دنبال دارد و به مرور باعث پاک شدن لک های پیری هم می گردد.

جوانسازی دست با فتو تراپی: روش های ال ای دی یا همان فتو تراپی و آی پی ال با استفاده از نوری که دارند، می توانند پوست را به ساخت کلاژن و بازسازی حجم از دست رفته مجبور کنند.

جوانسازی پوست دست

و در طی برخوردی که نور با سطح آسیب دیده خواهد داشت، با جذب اشعه نور هر نوع لک موجود روی پوست دست محو می شود و بافت های پوستی سالم را بر جای می گذارد.

جوانسازی دست با تزریق ژل و چربی:

یکی از روش های جوانسازی پوست دست، جوانسازی با تزریق ژل و چربی می باشد که از روش های بسیار مهم هم به شمار می رود. تزریق ژل و چربی، افزایش حجم دست را به همراه دارد و به بازگردانی حجم از دست رفته کمک می کند. این روش دوره درمان بسیار کوتاهی دارد و پس از مدتی انجام فعالیت روزانه برای فرد امکان پذیر است. ماندگاری تزریق ژل و چربی برای جوانسازی پوست دست بین 3 تا 5 سال می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی به مقاله ی “تزریق چربی و کاربردها و مزایای آن” از همین سایت مراجعه نمایید.

جوانسازی پوست دست با میکرودرم:

استفاده از روش میکرودرم برای جوانسازی پوست دست به از بین بردن هر نوع خطوطی ریز و زخم های جزئی کمک می کند. البته در از بین بردن لک های پیری و لک های بر اثر اشعه خورشید تاثیر گذار است.

جوانسازی پوست دست با استفاده از لیزر:

به عنوان یکی از روش های جدید شناخته شده که مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد. از کاربردهای لیزر می توان به بخشیدن ظاهری مناسب و جوان به پوست دست اشاره کرد. بعد از انجام هرکدام از روش ها، حواستان به مراقبت های بعد از آن باشد تا جوانسازی پوست دستتان برای مدت زمان طولانی ادامه داشته باشد.

آیا روش های درمان خانگی برای جوانسازی پوست دست را می شناسید؟

جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست دست با آبلیمو:

استفاده از آبلیمو به دلیل وجود آنتی اکسیدان در لیمو، به جوانسازی پوست کمک زیادی می کند و می تواند به حفاظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد بپردازد. البته خاصیت سفید کنندگی آبلیمو هم بی تاثیر در جوانسازی پوست دست نیست.

جوانسازی دست با پاپایا:

از آنجایی که پاپایا سرشار از ویتامین سی، آ و ای می باشد، توانایی نرم و مرطوب نگه داشتن پوست را دارد و خواص آنتی اکسیدانی آن در جوانسازی پوست بسیار تاثیر گذار است. همچنین وجود اسید های آلفا هیدروکسی باعث لایه برداری پوست می شود. البته نمی توان از کاربرد پاپایا برای درمان لکه های پوستی، لکه های سیاه، آکنه  و دیگر مشکلات چشم پوشی کرد.

جوانسازی پوست دست با آب پرتقال:

از تاثیرات پوست پرتقال می توان به وجود ویتامین سی، اسید سیتریک و آنتی اکسیدان ها در آن اشاره کرد که لکه های پوستی را تا حد زیادی کاهش داده و از توانایی سالم نگه داشتن پوست برخوردار است. از دیگر فواید پوست پرتقال می توان به تمیز کردن، لایه برداری و سفتی پوست اشاره کرد.

جوانسازی پوست دست با موز:

خواص مرطوب کنندگی پوست گزینه بسیار مناسبی برای جوانسازی پوست دست، به خصوص پوست خشک به شمار می رود. برای از بین بردن چروک پوستی، هرگونه خطوط ریز و علائم پیری استفاده از موز را در دستور کار خود قرار دهید.

چه راهکار های طبیعی ای برای حفظ جوانی پوست وجود دارد؟

استفاده از گلیسیرین: در صورت استفاده از گلیسیرین می توانید شاهد تاثیر فوق العاده  آن در جوانسازی پوست دست خود باشید.

جوانسازی پوست دست

استفاده از دستکش: از آنجایی که دست ها همیشه در معرض مواد شیمیایی و میکروب ها قرار دارند و احتمال پیری زود رس آن است، پیشنهاد می شود برای جلوگیری از آن از دستکش استفاده کنید.

عدم انجام هر گونه کار سنگین با دست: در صورت فشار وارد کردن به سطحی سخت با دست هایتان و یا بلند کردن وسیله ای سنگین، به رگ های دست فشار وارد می شود و برجستگی آن ها را به دنبال دارد. در نتیجه دست هایتان پیری زودرس را تجربه خواهند کرد.

استفاده از نرم کننده و مرطوب کننده دست: نرم کننده و مرطوب کننده های زیادی برای پوست های مختلف وجود دارد که توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست از آن ها استفاده کنید.

استفاده از ضد آفتاب: دست هایمان هم مانند صورتمان نیاز به مراقبت در برابر نور آفتاب دارند، پس استفاده از ضد آفتاب به داشتن پوست سالم کمک می کند.

جوانسازی پوست دست چه مزایایی دارد؟

وضوح رگه های برجسته و تاندون را به حداقل می رساند.

از مزایای جوانسازی پوست دست می توان به بهبود بافت و رنگ پوست اشاره کرد.

نشانه های پیری تا حد زیادی کاهش می یابد.

لکه های ناشی از افزایش سن از بین می رود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوانسازی پوست دست و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷