زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

لیفت صورت با جراحی

مجله آموزشی

لیفت صورت با جراحی

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

لیفت صورت با جراحی

لیفت صورت با جراحی (ریتیدکتومی)

عوامل مختلفی از قبیل افزایش سن، نازک شدن پوست، از دست دادن چربی صورت، گرانش، آسیب خورشید، سیگار کشیدن، وراثت و و استرس باعث از بین رفتن خطوط و ظاهر جوان صورت فرد می شوند و به مرور در پوست یک حالت جمع شدگی به همراه چین و چروک ایجاد می شود که قابلیت ارتجاعی بودن پوست را کاهش و از چربی های زیر پوست کاسته می شود. این روند بافت های اطراف چشم و فک پایینی را شل می کند و چهره فرد اخمو و خسته به نظر می رسد. در این شرایط یکی از راه حل های مناسب برای اینکه  شکل و زیبایی دوران جوانی تا حد زیادی به فرد بازگردانده شود استفاده از لیفت صورت می باشد. عمل لیفت صورت و یا کشش پوست صورت معمولاً در افرادی با سنین ۶۰-۴۰ سال انجام می‌شود . البته این عمل در هر سنی قابل اجرا بوده، به طور کلی در عمل لیفتینگ صورت چربی های اضافی برداشته شده، عضلات زیرین سفت شده و پوست صورت و گردن نیز کشیده خواهد شد که تمامی این کارها نشانه های افزایش سن را تا حد زیادی کاهش می دهند.

برای انجام این جراحی، از بیحسی موضعی همراه با تزریق داروهای آرام بخش یا بیهوشی عمومی استفاده می شود. مدت زمان این عمل، در حدود سه الی چهار ساعت بوده و اکثر برش ها در داخل خط مو و در داخل چروک های طبیعی صورت انجام می شود تا بعدا علائم جراحی مشخص نباشد.

امروزه با پیشرفت تکنیک های  مختلف جراحی سعی می گردد که وسعت محل برش کاهش داده شود تا از عوارض ناشی از برش جراحی از جمله تخریب محل رویش مو، اسکار و تغییرات رنگ پوست در محل برش جلوگیری گردد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷