زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

جراحی بوکال و تاثیر آن بر زیبایی

مجله آموزشی

جراحی بوکال و تاثیر آن بر زیبایی

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

جراحی بوکال

جراحی بوکال و تاثیر آن بر زیبایی

جراحی بوکال

جراحی استخراج چربی بوکال یک جراحی زیبایی است که با هدف کاهش چربی گونه انجام می شود. در بعضی افراد پر کردن گونه و صورت در به وجود آوردن صورت گردتر و جوان کمک می کند ولی در بعضی افراد دیگر مقدار این چربی ان قدر زیاد است که با وجود اندام مناسب، صورت بسیار پر به نظر می رسد و شخص از این موضوع رضایت ندارد و ترجیح می دهد صورت کشیده و تراش خورده داشته باشد.

جراحی بوکال

در حین جراحی کاهش چربی گونه، پد یا لایه بوکال را بر می دارند. لایه چربی بوکال یک لایه عمقی چربی درون گونه ها است و در نتیجه نقش اساسی در حالت صورت ایفا می کند.این لایه چربی می تواند در سایز های مختلفی وجود داشته باشد و یک لایه نازک یا یک لایه ضخیم از چربی باشد. کسانی که یک لایه چربی بوکال ضخیم دارند چهره شان کشیده نیست و صورتشان حجیم به نظر می رسد.

این جراحی برای افرادی ایده آل است که صورت پهنی دارند و می خواهند در صورتشان کانتور به وجود بیاورند. این جراحی به افراد با صورت کوچک و لایه چربی نازک توصیه نمی شود و نتایج مورد پسندی را در این افراد به همراه ندارد.

برای مراجعین با سنین بالاتر جراحی بوکال علاوه بر هرف مذکور خواص ضد پیری فوق العاده ای نیز دارد. افزایش سن باعث افتادگی چربی درون گونه می شود و به صورت حالت اویزان می دهد که با برداشتن این لایه چربی ظاهر جوانی را به وجود می اورد.

جراحی بوکال

معمولا جراحی بوکال با دیگر درمان های جوان سازی به کار می رود تا به ظاهر کلی صورت و ایجاد نتایج بلند مدت کمک کند.

نحوه جراحی بوکال

خیلی مهم است که پیش از درمان یک جلسه مشاوره با جراح خود داشته باشید تا او از این که شما فرد مناسبی برای این روش هستید اطمینان بیابد. هم چنین در این جلسه می توانید در مورد جزئیات نتایج، درمان و بهبودی اطلاعات کسب کنید.

این که از بی هوشی عمومی یا موضعی استفاده شود به نظر جراح بستگی دارد و پیش از عمل به اطلاع و تائید بیمار می رسد. در هنگام عمل یک برش در قسمت داخلی گونه ایجاد می شود. ماهیچه بوکال به اؤامی توسط متخصص پوست و مو کنار زده می شود تا به چربی زیر آن دسترسی یابد و این لایه را جدا کند.

جراحی بوکال

برای جداسازی آسانتر لایه چربی یک فشار بیرونی روی گونه اعمال می شود. به محض برداشتن لایه چربی بوکال برش ایجاد شده برای بهبودی سریع تر با بخیه جذبی بسته می شود. هیچ اسکار قابل مشاهده ای بر جا نمی ماند و نتیجه سریع منجر به یک ظاهر متناسب و کانتور شده منجر می شود. هر چند برای دیدن نتایج نهایی چند هفته زمان لازم است. کل این جلسه درمانی حدود سی دقیقه به طول می انجامد.

ریکاوری و بهبود جراحی بوکال

  • پس از جراحی ضروری است که از بازی کردن با نخ بخیه به وسیله زبان خودداری کنید تا مشکلی رخ ندهد و زمان بهبودی کاهش یابد.
  • هم جنین به شما توصیه می شود که از رژیم مایعات در روز های اول پس از جراحی استفاده کنید تا از گیر کردن غذای جامد با نخ ها خودداری شود.
  • برای جلوگیری از عفونت یک دهان شویه ویژه برای شما تجویز می شود.
  • در هفته های اول پس از جراحی احتمال وجود یک تورم متوسط وجود دارد که قدم به قدم حین 2 تا 3 هفته کاملا برطرف می شود.
  • برای بهبود و ریکاوری بافت درون دهان بین 7 تا 10 روز زمان لازم است.

جراحی بوکال

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی بوکال و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷