زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

سریع ترین روش از بین بردن تورم بیش از حد لب پس از تزریق ژل

مجله آموزشی

سریع ترین روش از بین بردن تورم بیش از حد لب پس از تزریق ژل

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

سریع ترین روش از بین بردن تورم بیش از حد لب پس از تزریق ژل

تورم و یا یه اصلاح ورم پس از تزریق فیلر یا چربی یک امر کاملا طبیعی است. التهاب و تورم یک واکنش طبیعی و دفاعی بدن برای جلوگیری از آلوده شدن منطقه است. تورم بیش از حد لب پس از تزریق معمولا برای عده بسیار کمی اتفاق می افتد. حتما از خود می پرسید آیا تورم بیش از حد لب پس از تزریق برای ما هم اتفاق می افتد؟ جهت کسب اطلاعات جامع در مورد تزریق ژل به این صفحه مراجعه نمایید. سریع ترین و بهترین روش برای بر طرف کردن ورم لب پس از تزریق این است که 10 دقیقه پس از تزرق بلافاصله از کمپرس آب سرد استفاده کنید، بهتر است پس از کمپرس آب سرد بلافاصله از کمپرس آب گرم استفاده کنید.

تورم بیش از حد لب پس از تزریق

با این که تورم یک مسئله طبیعی است و طی مدت زمان کوتاهی برطرف می شود ولی تورم بیش از حد لب پس از تزریق موجب اختلال در روند بازگشت فرد به فعالیت های روزمره می شود. تورم بیش از حد لب پس از تزریق به علت عدم رعایت نکات مراقبتی رخ می دهد و با رعایت یک سری نکات ساده می توان جلوی تورم بیش از حد لب پس از تزریق را گرفت.

حتی اگر کار از نکات مراقبتی گذشته و شما به علت تورم بیش از حد لب پس از تزریق این متن را می خوانید با یک سری نکات می توان تورم را کاهش داد پس نگران نباشید و قرار ملاقات دو روز بعد را کنسل نکنید.

نکات برطرف کننده تورم بیش از حد لب پس از تزریق

معمولا کبودی و تورم بیش از حد لب پس از تزریق با هم رخ می دهند که با این نکات ساده می توان ظاهر آن ها را بهبود بخشید.

1-یک هفته پیش از درمان از مصرف رقیق کننده های خون پرهیز کنید.

اگرچه می دانیم این توصیه برای همه قابل قبول نیست ، اگر به دلیل پزشکی به داروهای رقیق کننده خون نیازی ندارید ، از مصرف آنها هفته قبل از تزریق خودداری کنید. البته ما به طور کامل قطع مصرف آن ها را به شما توصیه نمی کنیم و اگر برای جلوگیری از شرایط خظرناک سلامتی مثل حمله قبلی یا داشتن لخته خون از ان ها استفاده می کنید می توانید مصرف آن ها را ادامه دهید. از دیگر منابع رقیق کننده های خون می توان به زردجوبه، سیر، زنجبیل و ویتامین E اشاره کرد.

تورم بیش از حد لب پس از تزریق

2-بیست و چهار ساعت پس از تزریق الکل ننوشید.

بهتر است یکی دو روز قبل از تزریق و چند روز بعد از تزریق برای جلوگیری از تورم بیش از حد لب پس از تزریق از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید. نوشیدنی های الکلی در بدتر شدن کبودی هم نقش دارند.

3-بیشتر آب مصرف کنید

شاید این مورد را جدی نگیرید ولی مصرف آب تاثیر زیادی بر جلوگیری از تورم بیش از حد لب پس از تزریق دارد. به خصوص اگر ژل مورد استفاده شما هیالورونیک باشد با جذب آب سبب زیبایی بیشتر لب ها می شود و از کبودی ها جلوگیری می کند و ظاهر آن را کاهش می دهد.

4-از کمپرس سرد استفاده کنید.

کمپرس سرد باعث کاهش التهاب می شود و می توانید بلافاصله پس از تزریق آن ها را استفاده کنید تا تاثیر گذاری آن ها بیشتر شود و جلوی ظاهر تورم بیش از حد لب پس از تزریق گرفته شود. بیشتر پزشکان این مورد را در اختیار شما قرار می دهند و حتی می توانید کمپرس شخصی خود را تهیه کنید.

5-از ورزش شدید پرهیز کنید.

به مدت 24 تا 48 ساعت پس از دریافت ژل لب و یا سایر مواد پرکننده پوستی ، از ورزش شدید خودداری کنید. افزایش فشار خون و ضربان قلب در اثر ورزش ممکن است تورم یا کبودی را بدتر کند. در صورت تأیید پزشک متخصص پوست و مو می توانید Arnica را برای کبودی مصرف کنید. انجام فعالیت های سبک مانند راه رفتن خوب است

تورم بیش از حد لب پس از تزریق

در نتیجه تورم یک عارضه جانبی متداول و طبیعی است. اگر با رعایت نکات بالا باز هم تورم بیش از حد لب پس از تزریق را تجربه کردید و طی چند روز تا نهایت یک هفته برطرف نشد می توانید با پزشک خود مشورت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

همچنین می توانید از مقالات مرتبط ما که در ادامه به آنها اشاره می کنیم نیز استفاده کنید

خشکی لب پس از تزریق ژل

مهم ترین مراقبت های پس از تزریق ژل الانسه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷