زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

تزریق ژل لب مدل عروسکی طبیعی(پر طرفدار ترین مدل لب)

مجله آموزشی

تزریق ژل لب مدل عروسکی طبیعی(پر طرفدار ترین مدل لب)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

تزریق ژل لب مدل عروسکی - کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری

تزریق ژل لب مدل عروسکی طبیعی(پر طرفدار ترین مدل لب)

بررسی تزریق ژل لب مدل عروسکی 

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تزریق ژل لب مدل عروسکی صحبت کنیم. تزریق ژل لب امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. افرادی که لب های نازک دارند و یا از مدل لب های خود راضی نیستند می توانند از این روش برای افزایش حجم و فرم دهی لب ها استفاده کنند. این روش را می‌ توان جزو یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی دانست. تزریق ژل لب مدل های مختلفی دارد و افراد با توجه به سلیقه و فرم اولیه لب خود می توانند این مدل ها را انتخاب کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.

تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی برای همه افراد مناسب نمی باشد. این مدل تزریق بستگی‌ به سلیقه بیمار و فرم صورت او دارد. افرادی که ظاهر و فرم لب خود را دوست ندارند می توانند از این نوع تزریق استفاده کنند و ظاهر لب های خود را زیباتر و جذاب تر کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تزریق ژل لب مدل عروسکی ممکن است نتیجه ای که فکر می کنید را برای شما به همراه نداشته باشد و این نوع فرم به شکل کلی صورت شما نیاید.‌ پس بهتر است قبل از انجام این روش با انجام مشاوره پوست و مو از پزشک مشورت گرفته و فرم مورد نظر و خواسته خود را به او بگویید. به این صورت می توانید یک نتیجه عالی و مطابق با چهره و فرم صورت خود داشته باشید.

 بهتر است از این مدل تزریق ژل جوان تر ها استفاده کنند. مخصوصا افرادی که دارای صورت های ظریف می‌ باشند می توانند از این نوع تزریق استفاده کنند و نتیجه ای عالی را به دست بیاورند. تزریق این مدل بیشتر در قسمت v شکل لب می باشد که این قسمت از سایر قسمت ها حجیم تر می شود و ظاهر لب ها بسیار جذاب و برجسته می گردد. همانطور که گفته شد این مدل برای جوان ها مناسب است و افراد جوان بسیار به دنبال تزریق ژل مدل عروسکی می باشند.

تفاوت این مدل با سایر مدل ها

تزریق ژل مدل عروسکی با سایر مدل ها دارای تفاوت هایی می باشد. نوع تزریق در این مدل به گونه ای می باشد که بیشتر قسمت v شکل لب حجیم‌ می شود. این مدل که به مدل چاک دار و قلوه ای نیز معروف می‌ باشد از نظر شکل ظاهری با سایر مدل ها کاملا متفاوت است. مقدار ژل تزریق شده در یک قسمت از لب نسبت به سایر روش های دیگر ‌بیشتر می باشد. زیبا شدن این نوع تزریق در لب ها کاملا بستگی به مهارت پزشک دارد. هر چقدر پزشک زیبایی تزریق های این چنینی انجام داده باشد بهتر و بیشتر با فوت و فن های آن آشنا می باشد و می تواند تزریقی زیبا داشته باشد و لب ها را به بهترین شکل ممکن حالت دهد.

البته همانطور که گفته شد این تزریق و نتیجه نهایی آن کاملا بستگی‌ به لب های فرد نیز دارد. ظاهر و فرم صورت فرد یکی از فاکتور های مهم در به وجود آمدن نتیجه مناسب می باشد. این روش بدون هیچ جراحی می‌ باشد و در چند دقیقه فرد به صورت سرپایی این کار را انجام‌ می دهد. بهتر است قبل از انجام این روش یک آزمایش کلی از وضعیت سلامتی بیمار گرفته شود تا پزشک با خیال راحت کار تزریق را انجام دهد. این آزمایش برای این است که گاهی ممکن است فرد متقاضی به ژل و فیلر حساسیت داشته باشد و خود نداند. پس‌ بهتر است قبل از انجام این کار آزمایش های مربوطه را انجام دهد تا در صورت داشتن حساسیت به این مواد اطلاع پیدا کند. بهتر است حتما به توصیه های پزشک برای قبل و بعد از تزریق ژل دقت کنید تا با مشکلاتی نظیر کبودی و التهاب درگیر ‌نشوید.

 البته بهتر است قبل از انجام این روش یک جلسه مشاور با پزشک زیبایی خود داشته باشید تا سلیقه و خواسته خود را گفته و با هم‌ به یک نتیجه عالی برسید.‌ به این صورت می توانید با خیال راحت خود را به دست های پزشک سپرده و از بابت نتیجه کار هیچ نگرانی نداشته باشید. 

ژل لب مدل عروسکی

البته در نظر داشته باشید حتما در انتخاب پزشک خود دقت کنید. زیرا مهارت پزشک و برندی که برای تزریق شما استفاده می‌ کند بسیار حائز اهمیت می باشد. افرادی هستند که خود را به دست های پزشکی بی تجربه سپرده اند و از ژل های بی کیفیت و بدون تاییدیه های مربوطه استفاده کرده اند و دچار مشکلات بسیار زیادی شده اند. پس حتما قبل از انجام این‌ کار در انتخاب پزشک و برند ژل نهایت دقت را به کار ببرید. 

نا گفته نماند که کلینیک دکتر جعفری یکی از بهترین کلینیک تزریق ژل در زعفرانیه با بیش از  10 سال سابقه در این حوضه، می تواند زیبایی را دوباره به صورت شما به ارمغان بیاورد.

بهترین ژل برای تزریق ژل لب مدل عروسکی

بهترین مارک ژل برای تزریق در تزریق ژل لب مدل عروسکی از ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید است استفاده کنید. این ژل ها می توانند لب ها را بسیار حجیم کنند.‌ همچنین از دیگر ‌مزیت های این نوع ژل ماندگاری بالای آن می باشد. ماندگاری طولانی مدت این ژل ها یک مزیت بسیار عالی می‌ باشد و افراد می توانند با خیال راحت تزریق این ژل را انجام دهند و بدون نگرانی تا یک مدت طولانی از ظاهر زیبای خود لذت ببرند. از دیگر مزایای این نوع ژل های دارای هیالورونیک اسید می توان‌ به کنترل راحت مقدار حجم لب، از بین بردن نامتقارنی لب های بالا و پایین، التهاب و تورم و کبودی بسیار کم، ماندگاری طولانی مدت، کاهش احتمال ایجاد آلرژی و … اشاره کرد.

ماندگاری تزریق ژل را می توان بین ۱۸۰ تا ۲۷۰ روز دانست. البته این ماندگاری‌ به عوامل مختلفی بستگی دارد. چربی سوزی بدن فرد، میزان فعالیت های فیزیکی او، سن فرد و … جزو مواردی می باشند که می توانند در این‌ ماندگاری تاثیرگذار باشند. ممکن است این مدت ماندگاری در بدن افرادی که چربی سوزی کمی دارند تا یک سال هم ادامه پیدا کند. 

مراقبت های ضروری بعد از تزریق ژل

بعد از تزریق ژل لب مدل عروسکی بهتر است فرد یک سری مراقبت های مخصوص را انجام دهد. به این صورت فرد می تواند روند بهبودی را تسریع بخشد. دوری از انجام‌ فعالیت های سنگین مانند ورزش های بدنسازی به مدت ۲ الی ۳ روز پس از تزریق ممنوع می‌ باشد. تا ۷ روز‌ پس از تزریق بهتر است فرد مصرف دخانیات را قطع کند. ۲ الی ۴ روز از رفتن به محیط های خیلی گرم‌ مانند سونا باید خودداری کند. همچنین گرفتن دوش با آب گرم‌ به مدت دو روز ممنوع است. برای این‌ که کبودی و التهاب کاهش پیدا کند بهتر است تا ۲۴ ساعت از کمپرس آب سرد استفاده شود. نوشیدن زیاد آب و کم کردن مصرف نمک می تواند بسیار کمک رسان باشد. اگر بعد از انجام تزریق درد داشتید بهتر است با مشورت پزشک مسکن مصرف نمایید.‌

لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی و عوارض آن

می توان گفت اگر تزریق ژل لب مدل عروسکی به صورت درست و اصولی انجام شود و از پزشک با تجربه در این زمینه استفاده شود بدون هیچ عوارضی می باشد. اما ممکن است در بعضی از افراد خونریزی شدید در هنگام تزریق ژل صورت بگیرد. یا فرد بعد از تزریق با کبودی، خشکی لب پس از تزریق ژل و تورم بعد از تزریق ژل لب زیاد روبرو شود. نداشتن تقارن در دو طرف لب و یا ناهموار بودن سطح لب و ماندگاری کم آن می تواند از دیگر عوارض این تزریق باشد. در نظر داشته باشید بهتر است تا جای ممکن با دید باز اقدام به انجام این روش کنید. ممکن است بعضی از افراد از معایب تزریق ژل لب آگاهی نداشته باشند و اقدام به انجام این کار نمایند. پس بهتر است با تحقیق فراوان و مشورت با افراد کاربلد در این زمینه تصمیم‌ گیری نهایی را اتخاذ کنید. 

جمع بندی

در مطالب بالا سعی کردیم تا در رابطه با تزریق ژل لب مدل عروسکی صحبت کنیم. این نوع تزریق اگر‌ با دقت و ظرافت انجام شود یکی از زیباترین مدل های ممکن در تزریق ژل لب می باشد. شما می توانید از کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری استفاده کنید و بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید. افراد زیادی هستند که خواهان انجام این نوع تزریق می باشند. مخصوصا دختر خانم های جوان بسیار دوست دارند لب هایی قلوه ای و چاک دار داشته باشند تا شکل ظاهری صورت شان جذاب تر به نظر بیاید.

 می‌توان‌ گفت ژل لب در کنار مزایایی که دارد ممکن است یک مشکل بزرگ نیز برای فرد ایجاد کند. استفاده از ‌پزشک بی تجربه و ژل های بی کیفیت ممکن است سبب ایجاد مشکلات زیادی در صورت افراد شود. این مشکلات به قدری زیاد می باشند که فرد به ناچار مجبور به تخلیه ژل لب می شود. این کار بسیار دردناک و آزار دهنده است.

البته در بعضی موارد نیز فرد از نتیجه کار راضی نیست و اقدام به تزریق آنزیم در لب های خود می کند. تزریق آنزیم‌ می تواند سبب شود که ژل های درون لب جذب شوند و لب به شکل اولیه خود در بیاید. این کار نیز دردناک می‌ باشد و ممکن است باعث ایجاد اذیت برای فرد شود. امید است با مطالب بالا توانسته باشید اطلاعات مفیدی در زمینه تزریق ژل لب مدل عروسکی به دست آورید. همچنین اگر قصد انجام این کار را دارید با دید باز و آگاهانه بهترین کلینیک پوست و مو در تهران را انتخاب کنید و اقدام به انجام این کار بر روی صورت خود کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷