زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

تزریق فیلر الانسه چیست؟

مجله آموزشی

تزریق فیلر الانسه چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

تزریق فیلر الانسه چیست؟

تزریق فیلر الانسه

با افزایش سن ، تغییر میزان و قرار گیری چربی باعث افتادگی و کاهش حجم دور صورت می شود. پرکننده یا فیلرهای پوستی یک گزینه غیر جراحی برای کمک به پر شدن و ترمیم صورت برای داشتن ظاهری جوانتر است.

تزریق فیلر الانسه

پرکننده های پوستی یا فیلر های تزریقی یک درمان زیبایی غیر جراحی هستند که برای پر کردن حفره های صورت که به طور طبیعی با افزایش سن ایجاد می شوند ، طراحی شده اند. تزریق فیلر الانسه می تواند حفره های صورت را پر کند. الانسه یک فیلر پر کننده و تحریک کننده کلاژن است که برای کمک به تحریک تولید طبیعی کلاژن در بدن طراحی شده است که با افزایش سن کاهش می یابد.

تزریق فیلر الانسه متفاوت و طبیعی کار می کند. به لطف خواص منحصر به فرد فیلر الانسه ، نه تنها چین و چروک ها را اصلاح می کند بلکه تولید کلاژن خود را تحریک می کند تا علل اصلی پیری صورت را درمان کند. اثرات فیلر الانسه به تدریج و با دوام تر است و به شما ظاهری جوان و طبیعی می بخشد.

تزریق فیلر الانسه مانند دیگر پر کننده های پوست به وسیله سوزن های مخصوص انجام می گیرد و پیش از تزریق فیلر الانسه از کرم های بی حسی استفاده می شود تا فرد کمترین ناراحتی را حس کند.

عملکرد فیلر الانسه

تزریق فیلر الانسه یک راه حل طبیعی و جدید برای درمان خطوط صورت و جوانسازی پوست است. کلاژن یکی از ساختارهای مهم پشتیبانی است که به طور طبیعی در پوست ما یافت می شود و به حفظ صافی ، کشش و انعطاف پذیری مناسب کمک می کند. با گذشت زمان ، پوست ما به تدریج کلاژن طبیعی خود را از دست می دهد و منجر به شلی پوست صورت و ایجاد چین و چروک می شود.

با پیر شدن پوست و بالا رفتن سن ، پروتئین های ساختاری پوست (کلاژن و الاستین) از بین می روند، پوست شل شده و شروع به آویزان شدن می کند ، که به ظاهر خسته و پیر کمک می کند. از نشانه های پیر شدن پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش سطح کلاژن
  • تغییر در ویژگی های بافت شناسی (توزیع الیاف کلاژن)
  • تغییرات در زیر ساخت (بی نظمی شبکه کلاژن)
  • تکه تکه شدن فیبریل ها ، فیبروبلاست دیگر نمی تواند متصل شود( فیبروپلاست ها کلاژن را می سازند)

اگر موارد بالا را احساس می کنید می توانید با تزریق فیلر الانسه از علائم خود بکاهید و مانع از شکننده و خسته به نظر رسیدن پوست شوید.

ماندگاری نتایج فیلر الانسه

تزریق فیلر الانسه نسبت به دیگر فیلر ها این مزیت را دارد که نتایج ان ماندگاری بیشتری دارند. بلافاصله پس از درمان نتایج قابل مشاهده هستند. نتایج تزریق فیلر الانسه بین یک تا چهار سال ماندگار می ماند که مدت زمان خوب و از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.

تزریق فیلر الانسه

فیلر الانسه از میکروسفرهایی ساخته شده است که متفاوت از مواد پرکننده دیگر تخریب می شوند. وقتی فیلر الانسه به بدن شما وارد می شود ، تحت یک فرآیند “جذب” قرار می گیرد که به موجب آن مولکول ها به تدریج حل می شوند. میکروسفرها حجم اصلی خود را حفظ می کنند تا جایی که تقریباً همه مولکول ها حل شوند.

طول عمر به تعداد مولکول های تشکیل دهنده میکروسفر بستگی دارد. هرچه مولکول های بیشتری وجود داشته باشد ، نتیجه ماندگارتر خواهد بود.

مناطق درمان با تزریق فیلر الانسه

فیلر الانسه به طرز شگفت انگیزی همه کاره است. حالت دادن ویژگی های صورت مانند چانه و بینی به اندازه کافی سخت است ، در عین حال به اندازه کافی قابل قالب سازی است که می تواند حجم را به پیشانی بازگرداند.

از تزریق فیلر الانسه می توان برای درمان بیشتر مناطقی که مواد پرکننده هیالورونیک اسید (HA) می توانند درمان کنند ، استفاده شود ، از جمله:

  • ناحیه اطراف ابرو
  • پیشانی
  • گونه ها
  • پر کردن خطوط بین بینی و دهان(خط لبخند)
  • خطوط پایین صورت ، ماریوت
  • دماغ
  • چانه
  • آرواره
  • دست ها

عوارض تزریق فیلر الانسه

تزریق فیلر الانسه بسیار ایمن است و بیشتر عوارض آن مربوط به تزریق است – تورم خفیف ، کبودی و درد. اینها موقتی هستند و بدون هیچ مشکلی برطرف می شوند.

تزریق فیلر الانسه

عوارض جانبی شدید تزریق فیلر الانسه مانند سایر مواد پرکننده تزریقی است – نکروز (مرگ پوست) و مشکلات بینایی. این موارد بسیار نادر است و می توان آنها را با تکنیک خوب پزشک به حداقل رساند.

از آنجا که فیلر الانسه قابل حل نیست ، پر کردن بیش از حد به راحتی قابل حذف نیست – از این رو ، یافتن پزشکی با تجربه کافی و مورد اعتماد شما بسیار مهمتر است تا مراحل درمانی برای شما انجام شود.

فواید تزریق فیلر الانسه

تزریق فیلر الانسه فواید زیادی دارد از جمله:

  • خواص دوگانه تزریق فیلر الانسه

یک پرکننده پوست جدید دارای مزایای دوگانه اصلاح فوری زیبایی و نتایج طولانی مدت توسط تشکیل کلاژن جدید است.

  • ماندگاری طولانی مدت تزریق فیلر الانسه

طول عمر (مدت زمان عمل) از 1 تا 4 سال با خانواده ELLANSÉ  (S ، M ، L ، E) کنترل و تنظیم می شود.

  • درمان بسیار موثر با مشخصات ایمنی برتر

در مروری بر عوارض جانبی از زمان شروع درمان تا دسامبر 2017 ، میزان عوارض جانبی 0.0565٪ یا 1 واقعه در 1769 تزریق بود که از نظر ایمنی بسیار بالاست.

در نتیجه تزریق فیلر الانسه علاوه بر خواص دو گانه پرکنندگی خطوط و جوانسازی پوست با تحریک کلاژن، خاصیت مفید دیگری نیز دارد که ماندگاری ان است. ماندگاری فیلر الانسه بین یک تا چهار سال است که بسیار مناسب و اقتصادی است.

تزریق فیلر الانسه

از این فیلر می توان در تمام مناطقی که درمان با هیالورونیک اسید استفاده می شود استفاده کرد. در حالی که فیلر هیالورونیک اسید ماندگاری چها تا شش ماهه دارد.

تزریق فیلر الانسه بسیار ایمن است و با انتخاب یک پزشک مجرب می توانید این عوارض را بسیار کاهش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷