زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی | برسی کامل

مجله آموزشی

میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی | برسی کامل

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی | برسی کامل

بوتاکس پیشانی یکی از تکنیک‌های پربازده و محبوب در نزد زیباجویان می‌باشد و از کاربردهای بسیار گسترده‌ای در زمینه‌ی زیبایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرّفی این تکنیک و میزان ماندگاری آن، اطّلاعاتی را در رابطه با نحوه‌ی افزایش عمر مفید این فرایند زیبایی به شما عزیزان ارائه دهیم تا با استفاده از آن‌ها بیشتر از گذشته از مزایای بوتاکس پیشانی بهره‌مند شوید.

ماندگاری بوتاکس پیشانی
بوتاکس پیشانی یکی از فرایند‌های رایج برای رفع مشکلات زیبایی مختلف می‌باشد.

بوتاکس پیشانی چیست؟

بوتاکس پیشانی یکی از تکنیک‌های پربازده در زمینه‌ی افزایش زیبایی و لطافت پیشانی محسوب می‌شود و مزایای فراوان آن توانسته‌اند تا در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری را متقاعد به استفاده از این تکنیک نمایند. در این فرایند زیبایی، پزشک معالج با استفاده از تزریق بوتاکس به نقاط مختلف پیشانی موجب کاهش چین و چروک‌های این قسمت از صورت می‌شود و لطافت و زیبایی پوست پیشانی را افزایش می‌دهد.

بوتاکس یک مادّه‌ی سمّی محسوب می‌شود که اوّلین بار در یک باکتری با نام کلستریدیوم بوتولینوم کشف شده است و با اتّصال به اعصاب محیطی موجب فلجی موقّت‌ ماهیچه‌ها می‌شود و از این طریق موجب از بین رفتن چین و چروک‌های پیشانی و سایر قسمت‌های بدن می‌گردد. بوتاکس پیشانی از بازده بسیار بالایی برخوردار است و نتایج حاصل از آن به سرعت نمایان می‌شوند و این ویژگی‌ها موجب شده‌اند تا امروزه از این تکنیک بطور گسترده در کلینیک‌های زیبایی به منظور رفع چین و چروک‌های پیشانی و سایر قسمت‌های صورت استفاده شود.

میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی چقدر است؟

این سوال یکی از سوالات رایج در این زمینه محسوب می‌شود و ذهن زیباجویان بسیاری را به خود مشغول کرده است. میزان ماندگاری این فرایند زیبایی 3 تا 4 ماه می‌باشد ولی با انجام برخی از مراقبت‌ها می‌‌توان این مقدار را تا 6 ماه افزایش داد. همچنین، لازم به ذکر است که میزان ماندگاری این تکنیک به عوامل مختلفی وابسته است و این مقدار در افراد مختلف متفاوت می‌باشد و نمی‌توان زمان دقیقی را به عنوان میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی عنوان کرد. با این حال، با انجام مراقبت‌های لازم و رعایت نکاتی که در ادامه قصد معررّفی آن‌ها را داریم می‌توانید میزان ماندگاری و بازده این تکنیک را به میزان قابل توجّهی افزایش دهید.

ماندگاری بوتاکس پیشانی

عوامل موثر در افزایش ماندگاری بوتاکس  

دکتر مسعود جعفری

به طور کلی بوتاکس بین 6 تا 12 ماه طول میکشد ولی میزان ماندگی نسبت به پوست هر فرد و مراقب هایی که انجام میدهد متفاوت خواهد بود

1-از بهترین برند‌های بوتاکس برای بوتاکس پیشانی استفاده نمایید:

بوتاکس در انواع مختلف و با کیفیّت‌های متفاوتی در بازار و داروخانه‌‌ها موجود است و عدم استفاده از برند‌های معتبر برای بوتاکس پیشانی می‌‌تواند میزان بازده و عمر مفید این تکنیک را به میزان قابل توجّهی کاهش دهد. غلظت و کیفیّت بوتاکس موجود در محصولات برند‌های معتبر بیشتر از برند‌های ایرانی و چینی می‌باشد و شما می‌توانید با خرید و استفاده از این محصولات گام‌های بلندی را در راستای افزایش بارده و عمر مفید این تکنیک زیبایی بردارید. برندهایی همچون دیسپورت و نورونوکس بهترین برندهای بوتاکس می‌باشند و به شما توصیه می‌کنیم که همواره از این برند‌ها برای رفع مشکلات زیبایی خود استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک های بوتاکس به مقاله ی “بهترین مارک های بوتاکس کدامند؟” از همین سایت مراجعه کنید.

2-بوتاکس پیشانی را در کلینیک‌های معتبر انجام دهید:

کلینیک‌های معتبر و شناخته شده معمولاً از تجربه‌ی بالاتری در زمینه‌ی بوتاکس پیشانی برخوردار هستند و هیچ‌گاه از برندهای ناشناخته و بی‌کیفیّت برای تزریق استفاده نخواهند کرد زیرا این کار می‌تواند شهرت و اعتبار آن‌ها را از بین ببرد. بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از خدمات این کلینیک‌های زیبایی ضمن مشاهده‌ی نتایج بهتر، عمر مفید این تکنیک را نیز به میزان قبل توجّهی افزایش دهید.

ماندگاری بوتاکس پیشانی
با انجام برخی از مراقبت‌ها می‌‌توان ماندگاری این تکنیک را افزایش داد.

3-از مواجهه با نور خورشید پرهیز کنید:

نور خورشید یکی از فاکتورهای مخرّب و آسیب رسان به پوست محسوب می‌شود و مواجهه با آن می‌تواند علاوه بر وارد کردن آسیب به پوست شما، عمر مفید بوتاکس پیشانی را نیز به میزان قابل توجّهی کاهش دهد. بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم که از پس از انجام این فرایند زیبایی بیش از حد در مواجهه با نور خورشید قرار نگیرید تا بازده این تکنیک دچار کاهش نشود. همچنین، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب که حاوی ویتامین‌های A و D هستند نیز می‌‌توانند پوست شما را از آسیب‌های نور خورشید حفظ نمایند و با تقویت پوست شما عمر مفید بوتاکس پیشانی را افزایش دهند.

4-از کرم‌های مرطوب کننده پوست بیشتر استفاده کنید:

استفاده از کرم‌های مرطوب کننده راهکار مناسبی برای افزایش عمر مفید بوتاکس پیشانی محسوب می‌شود و شما می‌توانید با استفاده‌ی مداوم از این کرم‌ها پوست خود را از آسیب‌های مختلف حفظ نمایید و بازده این تکنیک را به میزان فراوانی افزایش دهید.

5-مکمّل‌های روی (Zinc) را فراموش نکنید:

مکمّل‌های روی یکی از جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه‌ی افزایش عمر مفید و بازده بوتاکس پیشانی محسوب می‌شوند و استفاده از آن‌ها تاکنون نتایج بسیار شگفت انگیزی را به همراه داشته‌اند. تحقیقات اخیر ثابت کرده‌اند که استفاده از مکمّل‌های روی عمر مفید و بازده بوتاکس را به میزان قابل توجّهی افزایش می‌دهد و نتایج بهتری را برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین، شما می‌توانید از این راهکار ارزان قیمت و موثّر برای افزایش کیفیّت نتایج حاصل از این روش استفاده نمایید.

ماندگاری بوتاکس پیشانی
همواره از بهترین برند‌های بوتاکس برای بوتاکس پیشانی استفاده نمایید.

 

6-ورزش کردن عمر مفید بوتاکس پیشانی را کاهش می‌دهد:

عمر مفید این تکنیک ارتباط معکوسی را با میزان متابولیسم بدن دارا می‌باشد و عمر مفید بوتاکس پیشانی در افرادی که متابولیسم بالاتری را دارند کم‌تر است. ورزش یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش میزان متابولیسم بدن محسوب می‌شود و میزان ماندگاری این تکنیک در ورزشکاران حرفه‌ای بسیار کم‌تر از افراد عادّی می‌‌باشد. بنابراین، چنانچه قصد افزایش ماندگاری این فرایند زیبایی را دارید، بهتر است که از انجام ورزش‌های سنگین و طولانی مدّت پرهیز نمایید.

ماندگاری بوتاکس پیشانی
مشکلات هورمونی می‌‌توانند میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی را کاهش دهند.

 

مشکلات هورمونی عامل اصلی در کاهش عمر بوتاکس

امروزه مشکلات هورمونی و اختلالات دوران قاعدگی گریبان گیر بانوان بسیاری می‌باشند و این مشکلات می‌توانند میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی را به میزان قابل توجّهی کاهش دهند. مشکلات هورمونی متعدد همچون بالا بودن سطح استروژن ضمن وارد کردن آسیب به پوست صورت و پیری زودرس پوست، موجب افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه کاهش میزان ماندگاری این تکنیک نیز می‌شوند.

بنابراین، قبل از انجام این فرایند زیبایی از عدم وجود مشکلات هورمونی در بدن خود مطمئن شوید تا از صرف هزینه‌های اضافی برای افزایش عمر مفید و بازده این تکنیک و تکرار دوباره‌ی آن جلوگیری کنید و بیش از پیش از مزایای بسیار بارز بوتاکس پیشانی بهره‌مند شوید. همچنین، مشکلات تیروئیدی نیز می‌توانند در شادابی و لطافت پوست صورت و پیشانی شما موثّر باشند و ‌همچون سایر موارد ذکر شده عمر مفید این تکنیک زیبایی را کاهش دهند و بهتر است که قبل از استفاده از بوتاکس برای رفع مشکلات تیروئیدی خود اقدام نمایید.

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق بوتاکس پیشانی و انجام مشاوره رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷