زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

تأثیر کرم سینره بر رفع غبغب چگونه است؟

مجله آموزشی

تأثیر کرم سینره بر رفع غبغب چگونه است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

کرم رفع غبغب سینره

تأثیر کرم سینره بر رفع غبغب چگونه است؟

معرفی کرم رفع غبغب سینره

امروزه که خیلی از زنان و مردان دغدغه داشتن چهره زیبا را دارند، به وجود آمدن غبغب در زیر چانه و گردنشان یکی از مشغله های ذهنی شان است. به همین دلیل به دنبال درمان آن می باشند، روش های زیادی برای رفع و درمان غبغب وجود دارد که ما در اینجا به بررسی و معرفی کرم رفع غبغب سینره می پردازیم.

کرم رفع غبغب سینره

دلایل به وجود آمدن غبغب در زیر چانه

سن

تجمع چربی، بالا رفتن سن، چاقی و آفتاب و مواد دخانی مانند سیگار و کشیدن قلیان نیز از دلایل ایجاد غبغب در زیر چانه افراد می باشد. به طور طبیعی با افزایش سن، پوست صورت و تمام بدن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند و شل می شوند و به پایین می افتند و فرد نیاز به استفاده از کرم رفع غبغب سینره دارد.

تحرک بدنی

با گذشت زمان هم عضلاتی که تحرک نداشته اند با توجه به گرانش زمین به پایین می افتند، کاهش ناگهانی وزن هم می تواند یکی از دلایل دیگر به وجود آمدن غبغب در صورت افراد گردد.

ژنتیک

ژنتیک نحوه  توزیع چربی در بدن را مشخص می کند. نقش زیادی در بوجود آمدن غبغب داشته باشد. افرادی که در سابقه خانوادگی خود، افراد یا اعضای خانواده خود دارای غبغب هستند، احتمال دارد که دچار این عارضه شوند.

رژیم غذای

رژیم غذایی و مصرف مواد غذایی نامناسب مانند فست و فود و غذاهای سرخ کردنی، یکی دیگر از دلایل ایجاد غبغب است. برای جلوگیری از ایجاد غبغب، از مصرف این دسته از غذاها شدیدا خودداری کنید.

 

با همه این احوالات استفاده از این کرم نه تنها می تواند سبب شادابی و دفع غبغب و استحکام پوست صورت افراد شود، با توجه به ترکیباتی که در آن موجود می باشد می تواند به عنوان یک ضد آفتاب نیز عمل کند و صورت را از اشعه های ماورابنفش محفوظ نگهدارد.

کرم رفع غبغب سینره در اندازه های 40 میلی لیتری به بالا در داروخانه ها و لوازم آرایشی ها به فروش می رسد و مواد موجود در آن نیز مانند گلیسیرین می تواند به چرب کردن و شادابی پوست کمک کند.

کرم رفع غبغب سینره

خصوصیات کرم رفع غبغب سینره

غبغب در صورت سبب چاق نشان دادن و نازیبا شدن صورت می شود، عموما از سنین 35 سال به بالا در زنان و مردانی که به خصوص اضافه وزن دارند غبغب پدیدار می شود.

وظیفه کرم رفع غبغب سینره محکم کردن عضلات زیر گردن و سفت کردن غبغب افراد می باشد.

این کرم دارای ترکیبات زیادی از قبیل پلیمرهای دریایی و بیوتکنولوژی است، در این کرم می توان مقادیر زیادی از روغن گل همیشه بهار، ویتامین های A و B، مقدار زیادی امگا و جوانه گندم را مشاهده کرد که هر کدام می توانند سبب شادابی و استحکام پوست صورت شوند.

این کرم همچنین حاوی مقادیر زیادی از مواد ضد چروک و مغذی برای پوست است که بیشترین تاثیر را بر روی صورت دارد.

این ترکیباتی که کرم رفع غبغب سینره از آن تشکیل شده است، سبب استحکام و لیفت پوست صورت، جوانسازی و شادابی پوست زیر غبغب افراد می شود.

این کرم در طولانی مدت و استفاده منظم و مداوم با افزایش میزان کلاژن سبب استحکام و عدم افتادگی پوست می شود.

کرم رفع غبغب سینره همچنین دارای مواد پروتئینی بسیار زیادی می باشد که در ظرف چند دقیقه بعد از استفاده سبب ایجاد نشاط و شادابی در پوست افراد می شوند.

زمان مصرف این کرم طبق توصیه بیشتر متخصصان پوست و مو اول صبح و آخر شب به شیوه ماساژ روی صورت می باشد، به طوری که فرد ابتدا صورت خود را با دستمال های مرطوب تمیز می کند و بعد از این کرم استفاده می کند.

کرم رفع غبغب سینره همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و مانع از بین رفتن پروتئین ها و رطوبت موجود در پوست می شود.

کرم رفع غبغب سینره

روش های دیگر درمان و رفع غبغب صورت

وجود غبغب در بسیاری از افراد سبب زشت شدن صورت شان می شود و به همین دلیل از آن رنج می برند و با استفاده از روش های مختلف به دنبال رفع و درمان آن می باشند.

استفاده از روش های درمانی خانگی که با استفاده از طب سنتی انجام می شود، عمل جراحی، ورزش کردن و تمرینات خاص و استفاده از کرم های توصیه شده توسط متخصصان زیبایی مانند کرم رفع غبغب سینره و یا استفاده از ژل های آرایشی از راه های درمان و رفع این عضو نازیبا در صورت می باشد.

برخی از افراد در ابتدا برای رفع غبغب به روش های درمان خانگی روی می آورند تا کمی عضلات زیر گردن را با آنها سفت کنند و سپس به سراغ استفاده از کرم هایی مانند کرم رفع غبغب سینره می روند.

استفاده از خربزه و عسل، گیاه بابونه، جویدن آدامس، گلیسیرین، روغن زیتون و … می تواند با استفاده از خاصیت ارتجاعی پوست غبغب زیر چانه را سفت کند و آن را رفع کند، البته برای نتیجه گرفتن از روش های خانگی باید صبر و مداومت زیادی داشت تا نتیجه لازم را گرفت.

ورزش نیز از راه های دیگر رفع غبغب در کنار استفاده از کرم رفع غبغب سینره می باشد، از نمونه های این ورزش ها می توان به ورزش زبان به طوری که دهان را تا جایی که ممکن است باز کنیم و زبان را هم تا حدی که قابل انجام است از دهان بیرون بیاوریم، اشاره کنیم.

کشیدن لب ها و چانه تا حد ممکن به سمت بالا نیز از دیگر حرکات ورزشی است که برای رفع غبغب موثر واقع می شود اما باید این کار را به صورت مداوم و در زمان طولانی انجام داد.

ناگفته نماند که کرم رفع غبغب سینره به تقویت ساختار پوست و نوسازی سلول های پوست کمک می کند، همچنین مواد آنتی اکسیدان موجود در این کرم سبب می شود که اثرات منفی آلودگی های محیطی هم از روی پوست صورت دفع شوند.

 همچنین وجود مواد مرطوب کننده در کرم رفع غبغب سینره سبب می شود که رطوبت و آب موجود در پوست صورت نیز حفظ شود.

ژل و لیفت سینره هم در بازار و در داروخانه ها موجود است که می تواند در کنار استفاده از کرم رفع غبغب سینره به محکم سازی سلول های پوستی و استحکام غبغب کمک کند.

کرم رفع غبغب سینره

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفع غبغب و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک زیبایی در زعفرانیه مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.4]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

یک پاسخ

  1. چقدر تاثیر داره وایا کامل ازبین‌میبره و حداقل چه زمان تاثیرش معلوم میشع که غبغب ازبین ببره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷