زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

تأثیر ژل بلوترو لب بر زیبایی

مجله آموزشی

تأثیر ژل بلوترو لب بر زیبایی

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

تأثیر ژل بلوترو لب بر زیبایی

ژل بلوترو لب چه ژلی است؟  

بلوترو مجموع ه­ای از پرکننده­ های حاوی اسید هیالورونیک است که برای صاف کردن و پر کردن چین و چروک ها، تقویت لب، بازیابی حجم صورت و احیاء پوست مورد استفاده قرار می­گیرد. هر محصول بلوترو به طور خاص برای درمان مناطقی هدفمند طراحی شده است. ژل بلوترو لب، برای خطوط ماریونت، خط لب و حجم لب مورد استفاده قرار می­گیرند. همچنین از ژل بلوترو برای چین ­های بینی و حجم­ دهی به گونه­ ها نیز استفاده می­شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل لب به مقاله ی “دانستی های ضروری تزریق ژل لب” از همین سایت مراجعه کنید.

ژل­ های بلوترو بسته به ساختار پوست، نوع پوست و نیازهای آن می­تواند به صورت جداگانه یا ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند راه ­حل مناسب درمانی برای هر فرد را تأمین کند. این ژل به آرامی در پوست ادغام می­شود تا نتایج طبیعی و هماهنگ را ارائه دهد.

ژل بلوترو لب

نحوه تزریق و عملکرد  ژل بلوترو لب

بلترو ترکیبی نرم و ژل مانند دارد. اسید هیالورونیک موجود در این محصول با آب موجود در پوست شما به هم وصل می­شود و به طور ظریف خط و چروک را پر می­کنند.

برخی از ژل­ های بلترو از حجم ­دهی بیشتری برخوردار هستند و این باعث می­شود از آنها در فرم­ دهی لب، گونه ­ها و چانه استفاده کرد.

بیشتر محصولات بلترو حاوی لیدوکائین هستند. این ترکیب، نوعی بی حسی موضعی است که درد ناشی از تزریق را به حداقل می­رساند. بنابراین در طول تزریق نیازی به بی­حسی موضعی نیست.

قبل از تزریق، پزشک ممکن است از یک نشانگر برای مشخص کردن نواحی تحت درمان استفاده کند. در مرحله بعد، پزشک متخصص پوست و مو با محلول ضد عفونی کننده منطقه را تمیز می­کند.

پس از تمیز کردن ناحیه، با استفاده از یک سوزن یا کانولا، ژل بلوترو لب تزریق می­شود. ممکن است پزشک بعد از تزریق، ناحیه را به آرامی ماساژ دهد تا ژل به خوبی پخش شود و  لب ­ها، ظاهر طبیعی­تری بگیرد.

تعداد سرنگ ­هایی که پزشک استفاده خواهد کرد بستگی به تعداد مناطق درمانی دارد. بسته به نوع درمان و حجم ژل مورد استفاده، فرآیند تزریق ممکن است از 15 دقیقه تا یک ساعت به طول انجامد. علاوه بر این، در برخی از افراد برای دستیابی به ظاهر مطلوب نیاز به ماساژ منطقه تحت درمان وجود دارد. نتیجه درمان بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است.

ژل بولترو لب

اثرات منفی ژل بلوترو لب

ورود ژل بلوترو در عروق ممکن است منجر به آمبولیزاسیون، انسداد عروق، ایسکمی یا انفارکتوس شود. تزریق پرکننده ­های بافت نرم، باید با دقت عمل صورت گیرد. به عنوان مثال محصول باید به آرامی تزریق شود و کمترین فشار بر محل تحت درمان وارد گردد.

عوارض جانبی بسیار نادر اما جدی مانند نکروز پوستی در رابطه با انواع فیلرها گزارش شده است. اگر بیمار با علائمی چون برافروختگی پوست یا درد غیرمعمول را در طی تزریق نشان داد، بلافاصله باید تزریق متوقف شود.

مانند همه درما ن­هایی که  تزریق از طریق پوست است، خطر عفونت وجود دارد. تزریق ژل، درمان با لیزر یا لای ه­برداری شیمیایی یا هر نوع درمان دیگری که روی پوست تأثیر می­گذارد، می­تواند خطر عفونت را افزایش دهد. در صورت بروز التهاب پوستی یا عفونت پوستی نباید از ژل بلوترو لب استفاده نمود.

قبل از تزریق ژل بلوترو لب چه نکاتی را به پزشک اطلاع دهیم؟

اگر داروهای مؤثر بر لخته شدن خون مانند آسپیرین، داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی یا وارفارین مصرف می­کنید، به پزشک خود اطلاع دهید. این داروها ممکن است شما را در معرض خطر ابتلا به کبودی یا خونریزی در محل درمان قرار دهد.

اگر واكنش پوستی مانند زخم سرد، كیست، جوش، راش، كهیر یا عفونت دارید، به پزشك خود بگویید، چرا که در صورت وجود چنین مواردی درمان باید به تاخیر بیفتد تا واکنش از بین برود. در صورت مصرف داروهای مؤثر بر سیستم ایمنی بدن نیز پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت ­های لازم پس از تزریق ژل بلوترو لب

بیمارانی که تزریق ژل بلوترو لب را انجام داده ­اند ممکن است واکنش­ هایی در محل تزریق داشته باشند. این واکنش ­ها می­تواند شامل التهاب و قرمزی باشد و معمولاً کمتر از هفت روز به طول می انجامد.

لازم است تا 24 ساعت پس از درمان از فعالیت شدید، قرار گرفتن در معرض نور زیاد خورشید یا گرما، مصرف آسپیرین یا داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی و  نوشیدنی­ های الکلی خودداری نمود.

انجام هر یک از فعالیت ­های فوق می­تواند باعث قرمزی موقت، تورم و یا خارش در محل تزریق شود.

ژل بولترو لب

هزینه­ های تزریق ژل بلوترو لب

هزینه نهایی تزریق ژل بلوترو لب به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع ژل بلوتروی مورد استفاده در طول درمان
  • مقدار محصول مورد نیاز
  • تعداد جلسات درمانی
  • مهارت و تجربه متخصص

تزریق ژل بلوترو لب یک روش آرایشی محسوب می­شود ، بنابراین اکثر شرکت­ های بیمه هزینه ­های آن را پوشش نمی­دهند. عموماً این درمان به دوره ریکاوری زیادی احتیاج ندارد، اما ممکن است بخواهید یک یا دو روز کاری را صرفاً در صورت بروز هر نوع واکنش آلرژیک مانند قرمزی پوست و یا تورم، کنسل کنید.

بهترین سن برای تزریق ژل بلوترو لب

تزریق هرگونه فیلر و ژل در سنین زیر 18 سال توصیه نمی­شود. از انواع فیلرها برای درمان مشکلات پوستی و درمان ­های زیبایی همچون فرم ­دهی لب و حجیم کردن لب می­توان در سنین 18 تا 65 سال استفاده کرد.

موارد منع مصرف ژل بلوترو

از ژل بلوترو نبايد در بيماران با سابقه آلرژي و يا وجود آلرژي ­هاي متعدد و شديد استفاده شود، خصوصاً بيماران با سابقه آنافيلاكسي. همچنین استفاده از این ژل در بیماران با حساسیت به پروتئین ­های باکتریایی گرم مثبت توصیه نمی­شود.

میزان ماندگاری ژل بلوترو لب

ژل بلوترو پرکننده ­ای نسبتاً طولانی مدت است و بسته به انتخاب محصول، وضعیت پوست، سن و سبک زندگی فرد می­تواند از 6 ماه تا 18 ماه دوام داشته باشد. میزان ماندگاری انواع مختلف ژل بلوترو برای لب در ادامه گفته می­شود:

  • ژل بلترو بالانس و بیسیک:در صورت استفاده برای خطوط ظریف تا متوسط ​​یا تقویت لب، حداکثر 6 ماه ماندگاری دارد.
  • بولترو سافت:تا 12 ماه برای خطوط ریز یا فرم­دهی لب ماندگاری دارد.
  • بولترو اینتنس: برای خطوط عمیق و افزایش حجم لب، حداکثر 12 ماه ماندگار است.

بولترو ولوم: هنگامی که از آن برای اضافه کردن حجم به گونه­ها یا لب استفاده می­شود ، حداکثر 18 ماه دوام دارد.

هزینه­ های تزریق ژل بلوترو لب

هزینه نهایی تزریق ژل بلوترو لب به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع ژل بلوتروی مورد استفاده در طول درمان
  • مقدار محصول مورد نیاز
  • تعداد جلسات درمانی
  • مهارت و تجربه متخصص پوست و مو

تزریق ژل بلوترو یک روش آرایشی محسوب می­شود ، بنابراین اکثر شرکت­ های بیمه هزینه­ های آن را پوشش نمی­دهند. عموماً این درمان به دوره ریکاوری زیادی احتیاج ندارد، اما ممکن است بخواهید یک یا دو روز کاری را صرفاً در صورت بروز هر نوع واکنش آلرژیک مانند قرمزی پوست و یا تورم، کنسل کنید.

بهترین سن برای تزریق ژل بلوترو لب

تزریق هرگونه فیلر و ژل در سنین زیر 18 سال توصیه نمی­شود. از انواع فیلرها برای درمان مشکلات پوستی و درمان ­های زیبایی همچون فرم ­دهی لب و حجیم کردن لب می­توان در سنین 18 تا 65 سال استفاده کرد.

موارد منع مصرف ژل بلوترو

از ژل بلوترو نبايد در بيماران با سابقه آلرژي و يا وجود آلرژي­هاي متعدد و شديد استفاده شود، خصوصاً بيماران با سابقه آنافيلاكسي. همچنین استفاده از این ژل در بیماران با حساسیت به پروتئین­های باکتریایی گرم مثبت توصیه نمی­شود.

میزان ماندگاری ژل بلوترو لب

ژل بلوترو پرکننده­ای نسبتاً طولانی مدت است و بسته به انتخاب محصول، وضعیت پوست، سن و سبک زندگی فرد می­تواند از 6 ماه تا 18 ماه دوام داشته باشد. میزان ماندگاری انواع مختلف ژل بلوترو برای لب در ادامه گفته می­شود:

  • ژل بولترو بالانس و بیسیک:در صورت استفاده برای خطوط ظریف تا متوسط ​​یا تقویت لب، حداکثر 6 ماه ماندگاری دارد.
  • بولترو سافت:تا 12 ماه برای خطوط ریز یا فرم­دهی لب ماندگاری دارد.
  • بولترو اینتنس: برای خطوط عمیق و افزایش حجم لب، حداکثر 12 ماه ماندگار است.
  • بولترو ولوم: هنگامی که از آن برای اضافه کردن حجم به گونه­ ها یا لب استفاده می­شود ، حداکثر 18 ماه دوام دارد.

ژل بولترو لب

جمع­ بندی

تزریق ژل بلوترو لب یکی از روش ­های متداول برای حجیم ­کردن لب­ها، فرم­ دهی به لب و حذف خطوط ناشی از افزایش سن بر روی لب­ ها است. در صورت تزریق ژل توسط پزشک  متخصص پوست و مو باتجربه، این درمان دارای کمترین عارضه جانبی است و از ماندگاری نسبتاً بالایی برخوردار است. تزریق ژل بلوترو برای افراد آلرژیک و زنان باردار توصیه نمی­شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل لب و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷