زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

لیفت با نخ | لیفت صورت با نخ + مشاوره رایگان

مجله آموزشی

لیفت با نخ | لیفت صورت با نخ + مشاوره رایگان

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بهترین کلینیک لیفت با نخ در تهران

لیفت با نخ | لیفت صورت با نخ + مشاوره رایگان

لیفت با نخ (بدون جراحی)

لیفت با نخ، یک روش بدون نیاز به جراحی، ایمن و غیر تهاجمی است که با هدف رفع علائم پیری و بازسازی تدریجی کلاژن از طریق قرار دادن تکه های نخ قابل جذب در زیر پوست و کشیدن نخ های قرار داده شده، پوستی زیبا و صاف و بدون افتادگی همراه  با کاهش  چشمگیر چین و چروک را در قسمت‌های مختلف بدن مانند صورت، ابرو، سینه، باسن همچنین لیفت بینی با نخ و … به ارمغان می آورد.

در  این روش فرد نیازی به بیهوش شدن و مراقبت‌های بعد از عمل ندارد (تنها بی حسی موضعی انجام می‌شود) وعلاوه بر از بین بردن چروک های روی پوست به کلاژن سازی در پوست نیز کمک می‌کند. در این روش پزشک نخ های خاصی را بوسیله سوزن بسیار باریک  (کانولا) وارد لایه ی زیر پوست کرده  و از آن‌ها جهت کشیدن و لیفیتینگ پوست صورت، شکم و سینه ها برای ثابت نگه داشتن موقعیت جدید پوست و بافت های مربوطه در یک یا دو جلسه نیم ساعته استفاده می کند.

نخ‌های استفاده شده در این روش می توانند از دو جنس 1- نخ‌های ساده و سفت کننده (NovaThreads) 2- نخ‌های خاردار یا مخروط دار(Silhouette InstaLift) باشند که هر کدام با توجه به نظر متخصص می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. مواد تشکیل دهنده این نخ‌ها علاوه برایجاد استحکام و انسجام دربافت‌ها، کاملا زیست سازگار بوده و آسیبی به بدن فرد نمی‌رساند. مکانیسم کار به این صورت است که این نخ‌ها در بافت زیرین پوست باعث فعال‌سازی سلول‌های خاص پوست به نام فیبروبلاست‌ها می شوند و از طریق تحریک کلاژنی روند بازسازی و ترمیم تدریجی و طولانی مدت پوست به طبیعی‌ترین شکل ممکن اتفاق می‌افتد و بدین صورت، نتیجه‌ی و ماندگاری لیفت با نخ چندین ماه بعد از درمان هم ادامه پیدا می کند. این نخ‌ها تقریبا بعد از ٨ الی ١٢ ماه از درمان جذب می‌شوند و بعد از گذشت این مرحله، باز هم تاثیر لیفت صورت ۶ تا ١٢ ماه دیگر هم ماندگاری خواهد داشت. اما میزان ماندگاری به عواملی نظیر مراقبت های بعد از انجام لیفت با نخ، ژنتیک و سبک‌زندگی فرد هم بستگی دارد.

اغلب زیباجویان تقریبا هیچ دوره عوارض لیفت با نخ و نقاهتی را تجربه نمی‌کنند و به سرعت می‌توانند به فعالیت‌های روزانه‌شان بازگردند. عوارض جانبی این روش هم معمولاً حداقلی، ملایم و موقت است. احتمال اینکه بین ٣ تا ۵ روز بعد از درمان درد احساس شود، وجود دارد و بعد از یک هفته ممکن است کبودی جزئی هم ظاهر شود که  در حد یک سایه‌ سبز رنگ روی پوست خود را نشان می‌دهد و به راحتی با لوازم آرایشی قابل رفع می‌باشد.

عکس قبل و بعد لیفت با نخ بینی

نحوه انجام لیفت با نخ

از عمل های زیبایی بی دردسر و کم خطر لیفت با نخ بوده که در بسیاری از کشورها رایج است. بر اساس نظر افراد لیفت با نخ روش مناسبی جهت جوانسازی پوست صورت است. ظاهراً بیماران بسیاری با این روش مشکل خود را درمان کردند. افراد برای بسیاری از مشکلات پوستی خود از جمله چین و چروک بر روی پیشانی، گردن، افتادگی ابروها، گونه ها، خطوط بالایی لب، افتادگی نواحی زاویه دار فک از روش لیفت با نخ استفاده می کنند. از مزیت های تکنیک لیفت نخ برای درمان چین و چروک و افتادگی، عوارض بسیار کم آن بوده که باعث شده افراد از این روش بیشتر استفاده کنند. لیفت نخ در اکثر مواقع تنها با کوفتگی و کبودی پوست همراه است و عوارض دیگری ندارد. برای تمامی نواحی گردن و صورت استفاده از روش لیفت نخ امکان پذیر است.

 نحوه اجرای لیفت با نخ در محل مورد نظر به این گونه است: ابتدا باید ورودی و خروجی و مسیر عبور نخ ها نشانه گذاری شود و در محل مورد نظر سوراخ های بسیار کوچکی ایجاد شود پس از آن سوزن های توخالی از این سوراخ به چربی پوست وارد می شوند و اقدام به کشیدن پوست و فرم دهی آن می کنند. ظریف بودن این سوزن ها هیچگونه جراحت پوستی به وجود نمی آورد. در عمل زیبایی لیفت با نخ از نخ هایی استفاده می شود که پس از گذشت چند ماه جذب بدن شده و قابل دیدن نمی باشد. علاوه بر آن قبل از جذب شدن، نازک بودن این نخ ها باعث عدم مشاهده آن میشود. لیفت نخ به مدت ۲ تا ۵ سال تاثیرات ماندگاری دارد. نخ مخصوص لیفت انواع متفاوتی داشته و هرکدام کاربردهای متنوعی دارند. به عنوان مثال ناحیه گردن برای لیفت و چفت شدن با فک زیرین به نخ های خاردار نیاز دارد.

مزایای این روش در افزایش زیبایی را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • توانایی از بین بردن اثرات پیری که باعث تضعیف و سفت شدن بافت های صورت و نیز بروز چین و چروک های آزار دهنده روی پوست می شوند.
  •  یک راه حل ساده برای اشخاصی که بسیار نگران پیرشدن و چین و چروک افتادن روی صورت هستند و همچنین کمک به افزایش اعتماد به نفس آنها محسوب می شود.
  • عدم نیاز به آمادگی خاص و مراقبت ویژه
  • اثرات درمان بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است.
  • عدم ماندگاری اثر آسیب یا زخم بر روی پوست
  • در صورت لزوم، توانایی انجام و تکرار آن ماه ها یا سال ها پس از عمل اولیه در همان محل یا جاهای دیگر در صورت و بدن وجود دارد.

دوستانی که نگران چین و چروک صورت خود هستند. همچنین از علائم پیری زودرس پوست میترسند پیشنهاد می کنیم مقاله “ فیشیال صورت ” را مطالعه کنند.

بنر کلینیک زیبایی دکتر جعفری

لیفت صورت با نخ

قطعا می ‌توان گفت که صورت اصلی ‌ترین بخش بدن است که همواره در معرض دید قرار داشته و زیبایی و شادابی آن باعث احساس جوانی و افزایش اعتماد به نفس افراد به خصوص در بانوان می ‌شود. از آنجایی که پوست با افزایش سن دیگر آن کشیدگی و قوام اولیه خود را نمی‌ تواند حفظ کند باعث چین و چروک و به خصوص شل شدن و افتادگی پوست صورت خواهد شد. ابداع روش های مختلف جوانسازی صورت به راحتی توانایی رفع چنین مشکلاتی را فراهم ساخته است. یکی از جدیدترین و شگفت انگیزترین روش های جوانسازی که در نهایت سادگی و کمترین عوارض در صورت انجام می شود کشیدن صورت با استفاده از نخ های مخصوص است. در این روش با انجام یک بی حسی موضعی در صورت و بدون نیاز به جراحی، نخ های مخصوصی از جنس پروتئین که توانایی تحریک کلاژن سازی پوست را داشته و با گذشت زمان خود به خود جذب پوست می شوند با استفاده از سوزن مخصوص خود در زیر پوست صورت قرار داده می شوند. این نخ ها به صورت داربستی در زیر پوست صورت به بالا کشیدن بافت شل شده کمک کرده و باعث بازگرداندن پوست به جای اصلی خود می شوند. نتیجه این عمل به سرعت در صورت قابل مشاهده خواهد بود.

لیفت ابرو با نخ

اگر به دنبال یک روشی آسان و بدون جراحی برای بالا کشیدن ابرو و یا لیفت ابرو برای رسیدن به ابروهایی متناسب با صورتتان هستید، بهترین پیشنهاد استفاده از لیفت ابرو با نخ خواهد بود.

در این روش بالا کشیدن یا تغییرفرم ابروها با استفاه از جایگذاری نخ های مخصوص استریل شده در زیر پوست قسمت مشخص شده که با توجه به نیازتان توسط پزشک مجرب انتخاب می شود و با استفاده از یک بی حسی موضعی صورت می گیرد، انجام می شود. این نخ ها از جنس پروتئین بوده و به راحتی در بدن جذب شده و به فرایند کلاژن سازی طبیعی پوست و سلول سازی آن کمک می کنند. این روش همچنین چین و چروک های ریز موجود بین چشم و ابرو ها را برطرف می کند.

لیفت غبغب با نخ

غبغب که برجستگی یا آویزانی زیر چانه (که چانه دوم نیز نامیده می شود) میتواند در اثر افتادگی عضلات پوست صورت و گردن و یا به صورت مادرزادی در فرد وجود داشته باشد یا در اثر اضافه وزن ناشی از رژیم غذایی نامناسب و تحرک کم  و حتی بیماری باعث تجمع چربی زیر چانه شود و خود را به شکل غبغب نشان دهد و فرم نامناسبی را در صورت بوجود آورد که می تواند باعث کاهش زیبایی و همچنین از لحاظ روانی باعث کاهش اعتماد به نفس فرد گردد. روش های مختلفی جهت درمان این مشکل وجود دارد. یکی از راحت ترین و کم تهاجمی ترین روش ها که بدون نیاز به عمل جراحی انجام می شود استفاده از سبک طب کره ای لیفت غبغب با نخ است. در این روش از نخ های قابل جذب در زیرلایه های پوستی بخش مورد نظر استفاده شده که باعث صاف و کشیده شدن پوست شده و علاوه بر رفع غبغب، چین وچروک های عمیق در نواحی زیر گردن را نیز مرتفع می سازد. تا زمانی که این نخ ها در زیر پوست قرار دارند، می توانند سلول ها و بافت پوست را برای افزایش فرایند کلاژن سازی فعال کنند و پوستی زیبا و جوان برای فرد به ارمغان بیاورند.

لیفت سینه

برای خانم ها معمولا زیبایی و تناسب اندام یکی از مسائل و دغدغه های مهم زندگی محسوب می شود و همیشه به دنبال راهی برای رسیدن به تناسب اندام هستند. یکی از مهمترین شاخصه اعضای بدن خانم ها، زیبایی بافت سینه آن ها است که در افزایش زیبایی و اعتماد به نفس آنها نقش بسزای دارد.

در برخی از خانم ها به سبب گذر عمر و پیر شدن ویا عواملی نظیر بارداری، شیردهی، کاهش یا افزایش وزن و ژنتیک، پوست بدن جوانی و شادابی خود را از دست می دهد. این مشکل بر روی بافت سینه نیز تاثیر می گذارد و سبب شل شدن و افتادگی و در نتیجه شکل نامناسب سینه ها می شود.

یکی از روش های بالا بردن سینه برای رفع افتادگی و شلی آن، لیفت سینه با نخ است که نسبت به روش های دیگر دارای نتایج موفق تر بوده و کم تهاجمی تر می باشد. در این روش ابتدا متخصص زیبایی نواحی مورد نظر برای لیفت را علامت گذاری کرده و سپس با کمک سوراخ هایی که در پوست ایجاد می کند نخ های مخصوصی را در بافت سینه قرار می دهد سپس توسط آنها کشش و لیفت سینه مورد نظر را در بافت سینه انجام می دهد. جنس این نخ ها از موادی تشکیل شده است که هیچ گونه حساسیت و عفونتی برای فرد ایجاد نمی کند و با بدن سازگاری کامل دارد. معمولا در “عمل لیفت سینه با نخ برش های ایجاد شده برای عبور نخ ها بسیارریز است و اسکار ناشی از آن ماندگار نمی باشد . در کل لیفت با نخ جزو بهترین روش ها برای بالا کشیدن سینه است و کمترین عوارض را به همراه دارد.

 لیفت باسن با نخ

برای اغلب زنان و مردان، باسن یکی از نواحی اصلی برای در نظر گرفتن زیبایی و تناسب اندام است و به طور کلی ناحیه‌ای است که در نمای ظاهری اندام افراد نقش مهمی را ایفا می‌کند و اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا جایی که ممکن است باسن و به طور کلی نمای پشت بدنشان، زیبا و جذاب به نظر برسد؛ خصوصا هنگامی که دارای پوشش چسبان نیز باشند. اما در طول زمان، پوست اطراف باسن و ران‌ها قوام و سفتي خود را از دست می‌دهد و دچار عارضه‌ی شل و افتاده بودن باسن  می‌شود. علاوه بر آن ممکن است این افتادگی به صورت ارثی و یا به دلیل کاهش زیاد وزن و یا برعکس، افزایش زیاد وزن باشد. افتادگی باسن به طور کلی ناشی از کوچک یا شکل نامناسب عضله‌ی گلوتئوس ماکسیموس (عضلات بزرگی که در ناحیه باسن قرار دارند) می باشد.

برای درمان این عارضه یا به عبارت دیگر لیفت و بالا کشیدن باسن روش های مختلفی وجود دارد. طی این فرایندها پوست شل و آویزان باسن از ناحیه‎ی بالای باسن، سفت می‌شود وبا بالا کشیدن بافت عضله‌ای باسن منجر به بهبود شکل و فرم کلی باسن می‌شود. یکی از روش های ایمن و مناسب استفاده از “لیفت باسن با نخ” است.

این روش که یک روش جراحی بدون اسکار است با قرار دادن نخ‌های جذبی خاصی در عمق بافت چربی باسن انجام می‌شود. این بخیه‌ ها به صورت دوک‌های کوچکی هستند که بافت را به سمت بالا می‌کشند. در طی روند التیام طبیعی، بافت لیفی محکمی در اطراف و درون این دوک‌ها تشکیل می‌شود و در نتیجه بافت و چربی‌ باسن به نقطه بالاتری لیفت می‌شود. این روش نیازی به هر گونه برش و یا قرار دادن پروتز، برای لیفت باسن ندارد. نتایج این روش در هر بیمار با توجه به تفاوت‌های فردی شامل وضعیت سلامت، وزن، وضعیت هورمونی و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت خواهد بود. با این روش امکان بازگشت سریع‌تر به فعالیت‌های روزمره وجود خواهد داشت.

لیفت با نخ بینی

بینی مشخص ترین ویژگی صورت است و شکل آن تاثیر زیادی بر کل ظاهر صورت شما می گذارد. آیا از شکل بینی خود ناراضی هستید اما می خواهید از روش های جراحی تهاجمی مانند جراحی بینی خودداری کنید؟

کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری لیفت با نخ بینی را پیشنهاد می کند. لیفت با نخ بینی یک روش غیر تهاجمی، برگشت پذیر و با نتایج قابل پیش بینی تر است، لیفت با نخ بینی یک درمان برد-برد برای افرادی است که به دنبال جایگزین های غیر جراحی برای زیبایی بینی هستند.

یکی از مزایای اصلی لیفت بینی با نخ نسبت به جراحی بینی این است که لیفت با نخ بینی یک روش غیر جراحی کم تهاجمی است. این بدان معناست که هیچ گونه برش یا جراحی درگیر نخواهد بود.

در لیفت با نخ، از نخ های قابل حل ساخته شده از قند پیچیده ای به نام PDO استفاده می شود که به دلیل مشخصات فوق العاده ایمن آن سال ها در کاربردهای زیست پزشکی و دارویی استفاده می شود.

این ماده غیر آلرژیک و غیر آنتی ژن است و همچنین کاملاً زیست تخریب پذیر است، یعنی بدن مواد PDO را به مرور زمان کاملاً جذب می کند.

لیفت با نخ گونه

تا همین چند سال اخیر، تنها راه برای رفع مشکلات ناشی از شلی پوست صورت، مانند پارگی و افتادگی گونه جراحی لیفت صورت بود. به هر حال، در حالی که درمان‌های لایه‌برداری پوست می‌توانند به بازگرداندن درجاتی از سفتی کمک کنند، اما زمانی که پوست شل وجود داشته باشد، فقط یک چاقوی جراحی می‌تواند واقعاً آن را از بین ببرد.

با این حال، رویکرد تکیه بر ترکیبات تزریقی و لایه برداری پوست تا زمانی که جراحی لیفت صورت کاملاً ضروری شود برای بسیاری از بیماران کارآمد است، اما همه مایل یا قادر به انجام جراحی نیستند. اگر جزو این گروه هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید نوع جدیدی از روش برای پر کردن و افتادی گونه ایجاد شده است که، لیفت با نخ گونه نام دارد.

انواع نخ لیفت صورت

برای حجم دادن به گونه ها به چندین حلقه نخ نیاز است. زمانی که برای لیفت نخ نیاز است بسته به تعداد نخ های استفاده شده و ناحیه مورد نظر است. اما به طور طبیعی این زمان را میتوان از ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت در نظر گرفت. اگر در بهترین کلینیک لیفت با نخ در تهران، لیفت با نخ انجام دهید می توانید بلافاصله تاثیرات آن را مشاهده نمایید. اما بعد از گذشت چند هفته نتایج بهتری مشاهده می شود و بافت پوست درمان خواهد شد. بافت پوست  پس از لیفت ضخیم تر و شاداب شده و استحکام می یابد. با استفاده از این روش چروک ها از بین میروند و جوانی به پوست باز می گردد. با وجود جذب شدن این نخ ها بعد از لیفت، تاثیرات آن تا ۵ سال آینده باقی خواهد ماند. انواع لیفت با نخ در دسته های مختلف قرار می گیرد:

  1. لیفت با نخ جراحی
  2. لیفت با نخ غیر جراحی
  3. لیفت با نخ های زیبایی

لیفت با نخ جراحی توسط پزشک متخصص پوست و جراح زیبایی انجام خواهد شد و چند مرحله دارد. در روش اول لیفت با نخ جراحی نخ های معلق پس از تزریق بی حسی به زیر پوست وارد می شوند و با کشیدن پوست به سمت بالا لیفتینگ صورت را انجام میدهند. ماندگاری اثر اینگونه از لیفت، از یک تا دو سال می باشد. روش دوم لیفت با نخ جراحی با استفاده از نخ های ثابت بوده که به ساختار زیرین پوست وصل می شود و لیفتینگ مناسب را ایجاد می کند. در برخی مواقع جهت نتیجه بهتر در این روش، پوست اضافی با استفاده از روش جراحی برداشته می شود. ممکن است این روش به مدت یک تا دو هفته کبودی و تورم در بدن مشاهده شود که با استراحت به مرور زمان رفع خواهد شد. این روش از لیفتینگ به مدت دو سال ماندگاری دارد.

لیفت با نخ چه تاثیراتی دارد؟

در روند انجام لیفت با نخ در ابتدا باید مشاورات لازم با پزشک انجام شود و پس از آن نقاط جایگذاری نخ ها و تعداد آنها مشخص شود. روش لیفت با نخ کمترین خونریزی را داشته و دوره نقاهت آسانی دارد. در واقع می توان گفت روند درمانی لیفت نخ بسیار آسان است. برای انجام لیفت نخ، پزشک باید ابتدا از کرم بی حسی بر روی پوست استفاده کند تا درمان آغاز شود. پس از آن نقاط مهم علامت زده شده و بی حسی موضعی انجام می گیرد. نخ سیلوئت از نخ های لیفت بوده که به طور معمول برای نواحی مانند گردن، گونه، خط فک، ابروها و قسمت میانی صورت استفاده میشود.

در آخر باید بگوییم که یکی از مهم ترین نکات در انجام لیفت با نخ انتخاب کلینیک مناسب است. کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری یکی از بهترین دکتر لیفت با نخ در زعفرانیه است که می توانید با استفاده از اولین مشاوره پوست و مو رایگان خود از هزینه لیفت با نخ اطلاع پیدا کنید و شگفت زده شود! و وقت خود را رزرو کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷