زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بوتاکس صورت مردان چگونه است؟

مجله آموزشی

بوتاکس صورت مردان چگونه است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بوتاکس صورت مردان چگونه است؟

بوتاکس صورت مردان

همه تقریبا میدانیم که بوتاکس و چیست و برای چه منظوری از این ماده استفاده می شود. از آنجایی که بوتاکس تقریبا خاصیت درمانی دارد، در قدیم برای درمان بیماری های مختلف از این ماده استفاده میشد. بوتاکس در واقع سم یک نو باکتری به نام بوتولینوم نوع A میباشد که این سم از حرکات ماهیچه ها جلوگیری میکند و باعث میشود، پوست همیشه جوان بماند. یکی از موارد استفاده ی بوتاکس، بوتاکس صورت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس به مقاله ی “مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

همه چیز درباره ی بوتاکس صورت مردان!

شاید همه فکر کنیم که بوتاکس صورت، یک گزینه ی بسیار جذاب برای خانم ها در زمینه ی جوان ماندن است. اما باید بدانیم که امروزه، جوانی و زیبایی تنها مختص خانم ها نیست و امریست همه گیر!

بله بوتاکس صورت مردان، یکی از گزینه هایی است که امروزه در هر موسسه ی زیبایی دیده میشود و جزو خدمات پر طرفدار موسسات زیبایی به شمار می رود. همان طور که گفتیم بوتاکس باعث می شود که حرکت عضله ها از بین برود و صورت جوان بماند. بنابراین در بوتاکس صورت مردان، بوتاکس پیشانی و زیر چشم از گزینه های پرطرفدار محسوب می شود.

بوتاکس صورت مردان

بوتاکس صورت مردان چه فرقی با بوتاکس صورت زنان دارد؟

باید بگوییم در اصل پروسه شاید تفاوت آنچنانی مشاهده نشود، چرا که اصل روال تزریق بوتاکس، بر میگردد به تزریق یک ماده ی ژل گونه برای حفظ زیبایی!

اما چیزی که ممکن است تغییر ایجاد کند. تفاوت بدن مردان و زنان با یکدیگر و قدرت عضله هاست. مدت زمان ماندگاری بوتاکس بر روی یک عضله معمولا بین 6 تا 8 ماه می باشد. بعد از این مدت معمولا حرکت عضله های بر میگردد و نیاز به شارژ مجدد بوتاکس است. حالا این اتفاق ممکن که در آقایان زودتر اتفاق بیفتد و بوتاکس صورت مردان، زودتر نیاز به شارژ پیدا کند.

خیلی ها گمان می کنند که بعد از از بین رفتن بوتاکس، پوست بسیار شل و شده و اتفاق بدی برای آن میفتد. اما جالب است بدانید که حتی ممکن است بعد از تزریق چند وعده از این ژل، خیلی از چین و چروک های ریز از بین بروند.

بوتاکس صورت مردان تنها در شرایط میتواند خطرناک باشد که افراد سن زیر 18 سال داشته باشد و یا دارای ناراحتی های قلبی و عروقی باشند. همچنین بوتاکس صورت مردان برای افرادی که به پروتئین گاوی حساسیت دارند نیز بسیار خطرناک بوده و باعث ایجاد علائم حساسیتی شدید می شود.

عفونت های فعال، ضعف ایمنی بدنی شدید، اختلالات انعقادی، نارسایی های کلیوی، عفونت های التهابی همگی باعث محدودیت بوتاکس صورت مردان خواهد شد. که لازم به ذکر است بگوییم که این عوامل برای بوتاک صورت زنان نیز محدودیت به عمل می آورند.

بوتاکس صورت مردان

چه قسمت هایی از صورت مردان به بوتاکس احتیاج دارد؟

بوتاکس صورت مردان نیز مانند بوتاکس صورت زنان، در قسمت هایی که معمولا چین و چروک خانه میکند به بوتاکس احتیاج دارد. در نتیجه بوتاکس صورت مردان در قسمت هایی مانند خط اخم بین دو ابرو، خط خنده، خطوط چروکی زیر چشم ها و خطوط افقی روی پیشانی انجام می شود. 

لازم است بدانید که در بوتاکس صورت از جمله ی بوتاکس صورت مردان و بوتاکس صورت زنان، چیزی که بسیار مهم و قابل توجه است، تبحر پزشک  متخصص زیبایی مربوطه در تزریق می باشد. در واقع علاوه بر کیفیت ماده ی بوتاکس تسلط پزشک بر قسمت هایی که عمل بوتاکس بر روی آن ها صورت می گیرد نیز بسیار حائز اهمیت است.

گونه ها و لب ها دوقسمت خیلی مهم از صورت هستند که تاثیر زیادی بر روی زیبایی یک صورت دارند. در بوتاکس صورت مردان و زنانه یک پزشک متخصص باید به این موضوع مشرف باشد که تزریق با توجه به مدل و فرم صورت مردانه و زنانه، باید کجای صورت و به چه صورتی انجام شود.

در بوتاکس صورت مردان و زنانه، کوچکترین بی دقتی در تزریق ژل بوتاکس میتواند باعث کج شدن صورت، لب و گونه ها شود. و جالب است بدانید که همچنین در بوتاکس صورت مردان و زنانه اگر ژل در جای مناسبی تزریق نشود، ممکن است که ژل در سطح صورت حرکت کرده و خسارت جبران ناپذیری را به وجود بیاورد.

کاربردهای دیگر بوتاکس

جالب است بدانید که تزریق بوتاکس علاوه بر خاصیت جوانسازی و زیبا سازی پوست و از بین بردن چین و چروک پوست، کاربردهای دیگری نیز دارد. یکی از کاربردهای عجیب بوتاکس این است که برای کسانی که تعریق زیادی بر روی پوست خود دارند، ژل بوتاکس به صورت زیر پوستی تزریق میشود و این عامل تا 7 ماه مانع هر گونه عرق سطحی بر روی پوست خواهد شد. پس در بوتاکس صورت مردان، گزینه ی دیگری نیز برای  مردانی که تعریق بیش از اندازه در سطح پوست خود دارند، ارائه شده است.

یکی از عواملی که باعث میشود ما دردها را کمتر حس کنیم، شل شدگی عضله در قسمت درد است.  در بوتاکس صورت مردان و زنانه یکی از گزینه های جالب، استفاده از ژل بوتاکس برای درمان میگرن و انواع سردرد است. بدین صورت که در بوتاکس صورت مردان و زنانه با تزریق بوتاکس پیامی که از جانب عصب ها برای منقبض شدن به عضلات می رسد، قطع خواهد شد و همین مورد باعث شل شدگی عضله شده و مانع حس درد در افراد می شود.

درمان افتادگی پلک با بوتاکس

جمع بندی و حرف آخر!

دنیای پر از زرق و برق امروز، راه های زیادی برای رسیدن به زیبایی و جوانی پیش روی همه ی ما گذاشته، مرد و زن، پیر و جوان همگی میتوانند به ایده آل های صورت خود دست یابند. اما در این شور و حال زیبا سازی، چیزی که خیلی ارزش دارد و باعث این میشود که به مسیر هدف خود به گونه ای واقعی و درست برسد، بودن متخصص هایی است که باید در کنار ما باشند.

استفاده از خدمات زیبایی بدون حضور یک متخصص بسیار عملی پر ریسک و خطرناکی است که علاوه خسارت مالی، ممکن است باعث خسارات جانی زیادی نیز بشود. پس چقدر خوب خواهد شد که در زمینه ی استفاده از خدمات زیبایی مختلف و پرداخت هزینه های زیاد، استفاده از پزشکان متخصص را نیز در نظر داشته باشیم. بهره مندی از خدمات یک موسسه ی معتبر در زمینه ی زیبایی میتواند به شما این اطمینان را بدهد که جان و مال خود را در جایی درست و به موقع صرف کرده اید.

بیایید با هم برای دنیایی سالم و هدفمند تلاش کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷