زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

همه چیز در مورد تزریق بوتاکس دور چشم

مجله آموزشی

همه چیز در مورد تزریق بوتاکس دور چشم

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

همه چیز در مورد تزریق بوتاکس دور چشم

بوتاکس دور چشم یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای رفع چین و چروک‌های اطراف چشم می‌باشد و از مزایای بسیار مناسبی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرّفی این تکنیک و مزایای آن، اطّلاعاتی را در رابطه با ویژگی‌های بارز این فرایند زیبایی به شما عزیزان ارائه دهیم تا با چشمانی باز برای انجام بوتاکس اقدام نمایید. اگر هنوز اطلاعات لازم و کافی در مورد خود بوتاکس ندارید پیشنهاد می کنیم که به مقاله “مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟” از همین سایت مراجعه کنید.

بوتاکس دور چشم
بوتاکس دور چشم از محبوبیت فراوانی در نزد زیباجویان برخوردار است.

بوتاکس دور چشم چیست؟

بوتاکس دور چشم یکی از تکنیک‌های بسیار رایج و گسترده در دنیای زیبایی می‌باشد و از آن برای رفع چین و چروک‌های اطراف چشم، خطوط پنجه کلاغی و خطوط زیر چشم استفاده می‌شود. این تکنیک از بازده بسیار بالایی در مقایسه با سایر روش‌ها برخوردار است و نتایج حاصل از آن به سرعت نمایان می‌شوند و این ویژگی موجب برتری آن شده است. در این تکنیک، سم بوتاکس در مقادیر مشخّص به قسمت‌هایی از پوست نواحی اطراف چشم تزریق می‌شود و موجب از بین رفتن چین و چروک‌های این ناحیه می‌گردد. جالب است بدانید که نتایج حاصل از این فرایند به سرعت نمایان می‌شوند و شما می‌توانید پس از گذشت 24 ساعت از بوتاکس دور چشم قسمت عمده‌ای از نتایج بدست آمده را مشاهده نمایید. همچنین، این تکنیک زیبایی از نظر سهولت پیاده سازی و اجرا یکی از آسان‌ترین تکنیک‌ها محسوب می‌شود ولی لازم به ذکر است که میزان مهارت پزشک  متخصص پوست و مو معالج می‌تواند بازده کلّی این تکنیک را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه می‌توانید اطّلاعات بیشتری را در رابطه با این تکنیک بدست آورید.

بوتاکس دور چشم
بوتاکس دور چشم یکی از تکنیک‌های زیبایی رایج در سراسر جهان می‌باشد.

بوتاکس دور چشم چه کاربردهایی را دارد؟

خطوط اطراف چشم جزو مواردی هستند که می‌توانند زیبایی شما را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر قرار دهند. تعداد و شدّت این خطوط با بالا سن دچار افزایش می‌شوند و می‌توانند تهدیدی جدّی برای زیبایی شما تلقّی گردند. این خطوط معمولاً به دلیل کاهش توانایی بدن در تولید کلاژن و الاستین پدیدار می‌شوند و از شیوع بسیار بالایی در سنین میانسالی و پیری برخوردار هستند. بوتاکس دور چشم یکی از بهترین و سریع‌ترین راهکارها برای درمان این خطوط می‌باشد و شما می‌‌توانید با استفاده از این تکنیک برای مدّتی طولانی این خطوط را از بین ببرید و از زیبایی خود بیشتر بهره‌مند شوید.

همچنین، این مادّه موجب تحریک تولید دوباره‌ی کلاژن و الاستین در پوست می‌شود و از این طریق به جوان‌سازی پوست صورت و سایر قسمت‌های بدن کمک می‌کند. در کل، بوتاکس دور چشم یکی از پربازده‌ترین روش‌ها برای درمان چین و چروک‌های دور چشم و خطوط پیری می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از این روش شدّت و عمق این خطوط را به میزان قبل توجّهی کاهش دهید و جوانی و زیبایی را به صورت خود بازگردانید.

بوتاکس دور چشم
بوتاکس دور چشم از بازده بسیار بالایی برخوردار است.

بوتاکس دور چشم چه مزایای را نسبت به سایر فرایند‌های زیبایی دارد؟

1-مشاهده‌ی نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن:

تکنیک‌هایی همچون میکرونیدلینگ و مزوتراپی به زمان بسیار زیادی به منظور کسب نتایج مطلوب نیاز دارند و در بسیاری از موارد مشاهده شده است که زیباجویان چندین بار این تکنیک‌ها را انجام داده‌اند ولی نتایج مطلوبی را کسب نکرده‌‌اند. بوتاکس دور چشم سریع‌ترین روش برای از بین بردن چین و چروک‌های اطراف چشم محسوب می‌شود و شما برای مشاهده‌ی اثر بخشی این روش به مدّت زمانی طولانی احتیاج ندارید و قسمت عمده‌ای از نتایج بدست آمده در 24 ساعت اوّل قابل مشاهده هستند. بنابراین، شما با استفاده از این تکنیک می‌توانید در مدّت زمانی کوتاه زیبایی خود را بدست آورید و از مزایای این روش بهره‌مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرونیدلینگ به مقاله ی “مهم ترین نکات میکرونیدلینگ دور چشم چیست؟” از همین سایت مراجعه کنید.

2-ماندگاری بالای نتایج بوتاکس دور چشم:

نتایج بدست آمده از بوتاکس دور چشم از پایداری نسبتاً بالایی برخوردار هستند و زیبایی شما را برای مدّت طولانی‌تری حفظ می‌کنند. میانگین ماندگاری این تکنیک 6 ماه می‌باشد ولی با رعایت برخی از نکات می‌توان این مقدار را تا 8 ماه افزایش داد. بنابراین، شما با یک بار انجام این تکنیک می‌توانید برای مدّتی طولانی از چین و چروک‌های اطراف چشم خود رهایی یابید و از زیبایی خود نهایت استفاده را ببرید.

3-قدرت اثر بخشی بالا در مقایسه با سایر روش‌ها:

بوتاکس دور چشم از قدرت اثر بخشی بسیار بالایی نسبت به سایر فرایند‌های زیبایی برخوردار است و با استفاده از این تکنیک می‌توان عمیق‌ترین چین و چروک‌های صورت را تنها با یک بار تزریق از بین برد. این ویژگی موجب برتری کامل این روش نسبت به سایر تکنیک‌هایی زیبایی شده است و به همین دلیل است که این فرایند زیبایی از محبوبیّت بالایی در نزد زیباجویان برخوردار است و سالانه هزاران نفر برای انجام آن به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند.

بوتاکس دور چشم
با استفاده از بوتاکس دور چشم می‌توان گودی و سیاهی زیر چشم‌ها را درمان کرد.

آیا بوتاکس دور چشم دارای عوارض جانبی می‌باشد؟

تمامی فرایندهای زیبایی دارای عوارض جانبی مشخّصی هستند و بوتاکس دور چشم نیز از این قضیه مستثنی نیست و می‌تواند عوارض جانبی مختلفی را برای شما ایجاد کند. مشکلاتی همچون: افتادگی پلک، کشیدگی ابرو، مشکلات بینایی و فلج شدن ماهیچه‌های صورت جزو عوارض جانبی این تکنیک محسوب می‌شوند ولی با این حال، باید به این نکته توجّه داشته باشید که قسمت عمده‌ای از این عوارض جانبی به دلیل ناوارد بودن متخصص زیبایی رخ می‌دهند و ارتباطی با خطرات ذاتی بوتاکس ندارند.

بوتاکس یک مادّه بسیار سمّی محسوب می‌شود ولی این مادّه در صورت تزریق در مناطق صحیح عوارض جانبی شدیدی را برای شما به همراه نخواهد داشت. بسیاری از کلینیک‌هایی که بوتاکس دور چشم را انجام می‌‌دهند از تجربه‌ی کافی در این زمینه برخوردار نیستند و با عدم انجام صحیح این فرایند زیبایی سلامتی زیباجویان را با خطر مواجه می‌کنند. بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از خدمات کلینیک‌های معتبر در زمینه‌ی بوتاکس دور چشم بدون مواجه شدن با عوارض جانبی این روش از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید.

بوتاکس دور چشم
با استفاده از بوتاکس دور چشم می‌توان خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم‌ها را درمان کرد.

آیا بوتاکس دور چشم در زنان بالای 50 سال توصیه می‌شود؟

بوتاکس دور چشم از محدودیّت زمانی خاصّی برخوردار نیست و افراد بالای 18 سال می‌توانند برای انجام این تکنیک اقدام نمایند و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوند. در واقع، بازده این تکنیک در افراد میان سال بیشتر است زیرا عمق و شدّت چین و چروک‌های ایجاد شده در این افراد بیشتر می‌باشد و نتایج بدست آمده از کیفیّت بسیار بالاتری برخوردار خواهند بود. بنابراین، شما می‌توانید با انجام این تکنیک ضمن رفع چین و چروک‌های اطراف چشمان خود، موجب تحریک تولید دوباره‌ی کلاژن و الاستین در پوست خود شوید و زیبایی و شادابی را بار دیگر به پوست صورت خود بازگردانید.

 

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد “بوتاکس دور چشم” و انجام مشاوره به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷