زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست؟

مجله آموزشی

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست؟

ژل رستیلن

بهترین ژل های موجود در ایران

یکی از بهترین ژل پرکننده صورت، ژل رستیلن است که خود نیز، انواع مختلفی با مزیت و ماندگاری متفاوتی دارد. برای ساخت ژل رستیلن از مواد غیر حیوانی استفاده می کنند که سرشار از اسید هیالورونیک است. این نوع ژل پس از تزریق، اثر گذاری بسیار خوبی دارد. از انواع مختلف آن می توان به :

رستیلن L

رستیلن L با ماندگاری 5/4 تا 9 ماه

رستیلن ریفاین

رستیلن ریفاین با ماندگاری 1 سال

رستیلن دیفاین

رستیلن دیفاین ماندگاری 1 سال

رستیلن لیفت

رستیلن لیفت ماندگاری یک سال

رستیلن سیلک

رستیلن سیلک با ماندگاری 6 ماهه که بیشتر برای از بین بردن چین و چروک اطراف لب و دهان مورد استفاده قرار می گیرد.

ژل ژوویدم

یکی دیگر از بهترین مارک ژل برای تزریق صورت، ژل ژوویدرم می باشد که از قابلیت جوانسازی پوست برخوردار است و مانند ژل رستیلن از اثر گذاری خوب و فوری دارد. یکی از مزایای مثبت این نوع ژل عوارض بسیار پایین آن است که باعث برتری ژل ژوویدرم نسبت به دیگر مارک ژل ها شده است. انواع مختلف ژل ژوویدرم عبارتند از:

ژوویدم وولبلا 

ژوویدرم وولبلا با ماندگاری 12 ماهه

ژوویدرم اولترا پلاس ایکس سی

ژوویدرم اولترا پلاس ایکس سی با ماندگاری یک ساله

ژوویدرم ولوما

ژوویدرم ولوما با ماندگاری 2 ساله

ژوویدرم ولور

ژوویدرم ولور با ماندگاری 12 تا 18 ماهه

ژوویدرم اولترا ایکس سی

ژوویدرم اولترا ایکس سی با ماندگاری یک ساله که بسیار پر کاربرد برای نواحی مختلف صورت هستند.

نحوه عملکرد تزریق ژل صورت

ژل لب

ژل صورت به محصولاتی مانند کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت گفته می شود که جواسازی پوست صورت از طریق کاهش یا حذف چین و چروک، افزایش حجم لب و به نوعی جایگزین کردن بافت را به دنبال دارد.

همان طور که می دانید پوست افراد با بالا رفتن سنشان، موجب چروک و افتادگی می شود که برای رفع آن ها و جلوگیری از افزایش، یکی از راه حل ها، ژل صورت می باشد که هم موقتی و هم به صورت طولانی مدت است که با استفاده از چند تزریق در نواحی مختلف صورت تا حدود زیادی از بین بردن آن ها امکان پذیر است.

کاربرد های تزریق ژل

هر کدام از ژل های صورت با هدف خاصی طراحی و تولید می شوند که از جمله این اهداف میتوان به تزریق ژل لب برای حجم دهی به آن یا تزریق ژل زیر چشم برای رفع سیاهی و کبودی آن و یا تزریق ژل پیشانی برای رفع چین و چروک آن اشاره کرد. پوست با افزایش سن چربی و کلاژن خود را از دست می دهد که بهترین مارک ژل برای تزریق صورت می تواند این چین و چروک ها را پوشش دهد.

با تزریق ژل های اسید هیالورونیک مانند رستیلن و ژوویدرم در زیر چین و چروک ها می توان به نوعی حجم از دست رفته را باز گرداند و به در فرد ظاهری جوان تر ایجاد کند.

در بسیاری از مواقع عملکرد ژل ارزان قیمت به مراتب از ژل گران قیمت بر روی پوست بهتر بوده است و تاثیر مثبتی بر روی پوست بیمار گذاشته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل به مقاله ی “تزریق ژل چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید.

آیا تاثیر تزریق ژل صورت بعد از مدتی از بین می رود؟

بهترین مارک ژل برای تزریق

از فاکتورهای مهم ماندگاری تاثیر تزریق ژل صورت، می توان به جنس، نوع فیلر، مدت دوام آن، نقاطی از ثورت که ژل در آن تزریق می گردد و میزان سرعتی که بدن بیمار فیلرها را تجزیه می کند، اشاره کرد. البته در بیشتر موارد، استفاده از ژل های هیالورونیک اسید را برای تزریق در دستور کار قرار می دهند که خود به صورت طبیعی در سطح پوست انسان وجود دارد.

تزریق این نوع از ژل به عنوان بهترین مارک ژل برای تزریق صورت، آبرسانی پوست و رفع چین و چروک را در پی دارد.

اما در طول زمان ممکن است شاهد از بین رفتن نتایج مفید این ژل شوید و دلیل آن تجزیه هیالورونیک اسید در طول زمان است. زمانی که هیچ گونه هیالورونیک اسیدی در سطح پوست یافت نشود، شاهد ظاهر شدن دوباره چین و چروک بر روی پوست خواهید بود و نیاز مجدد به درمان و تزریق ژل پیدا می کند.

زمانی که تزریق فیلر اتفاق می افتد، بدن متابولیسم را برای تجزیه آن شروع می کند. عوامل مختلفی در سرعت متابولیسم و کامل شدن آن تاثیر دارند. زمان باقی ماندن فیلر به نوع فیلر استفاده شده، ضخامت فیلر، منطه ای که تزریق فیلر در آن اتفاق می افتد و نوع تزریق بستگی دارد. از بین رفتن تاثیر فیلر ها در قسمت هایی از صورت که حرکت بیشتری دارند، زودتر می باشد.

 مراقبت های بعد از تزریق ژل صورت چگونه است؟

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

  • افرادی که از پوست حساسی برخوردار هستند، توصیه می شود از ژل هایی با مارک معتبر و نشان جهانی که عوارض بسیار کمی دارند، استفاده کنند.
  • افراد بعد از تزریق ژل برای یک مدت طولانی از قرار گرفتن در برابر نور آفتاب باید خودداری کنند.
  • استفاده از مواد آرایشی را تا حد زیادی کاهش دهید.
  • عدم شستن صورت با آب سرد و یخ یکی از مراقبت های بعد از استفاده از بهترین مارک ژل برای تزریق صورت است.

جمع بندی

انتخاب بهترین مارک ژل تزریقی صورت مسئله مهمی محسوب می شود که باید به آن دقت زیادی شود، دلیل آن ویژگی های مختلف در ژل های متفاوت است. پس از پزشک متخصص در این زمینه مشاوره پوست و مو بگیرید تا بهترین مارک ژل برای تزریق صورت برایتان تجویز گردد که معمولا پیشنهاد پزشکان ژل های موقت است. زیرا ژل های موقت قابلیت از بین رفتن بین یک تا دو سال را دارند که فرد مورد نظر می تواند در صورت تمایل نوع ژل خود را تعویض کند.

شما هم می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل صورت و انجام مشاوره رایگان به کلینیک زیبایی در زعفرانیه مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.7]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷