زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین برند بوتاکس کدامند؟

مجله آموزشی

بهترین برند بوتاکس کدامند؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بهترین برند بوتاکس کدامند؟

بهترین برند بوتاکس

بهترین برند بوتاکس

به مرور زمان،  با منقبض شدن عضلات صورت ناشی از اخم کردن و یا خندیدن، در ناحیه صورت خط هایی تشکیل می شود که به باعث ایجاد چین و چروکی بر روی صورت می شود. امروزه یکی از راهکارها و روش های حذف این خطوط و جوانسازی صورت استفاده از بوتاکس می باشد. بوتاکس از طریق جلوگیری از انتقال سیگنال های عصبی به عضلات  باعث می شود که عضله ها سفت شده و دیگر قادر به انقباض نباشند. بدین ترتیب در اثر این تزریق ضمن اینکه از به وجود آمدن چین و چروک های جدید پیشگیری می کند. چین و چروک های موجود را نیز به طور موثری صاف خواهند کرد.

بهترین برند بوتاکس

نکته مهمی که وجود دارد این است که امروزه مارک بوتاکس در انواع مختلف و با نام‌های گوناگون در بازار وجود دارد که تمامی آنها برای درمان‌های زیبایی کاربرد دارند. هر نوع مارک بوتاکس دارای مزایا و معایبی می باشند که می تواند در انتخاب آنها برای تزریق از اهمیت بالایی برخودار شود. در ادامه به معرفی برخی از انواع مارک بوتاکس پرداخته می شود. به خاطر داشته باشید که فقط و فقط متخصص می‌تواند مناسب بودن تزریق بوتاکس و بهترین مارک بوتاکس را برای دستیابی به نتایج مطلوب تعیین کند.

اگر قصد تزریق بوتاکس را دارید و نگران گرفتن نتیجه ی نامطلوب هستید، پیشنهاد میکنم با مشاوران ما در کلینیک پوست و موی دکتر مسعود جعفری تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره ی رایگان در مورد انواع بوتاکس مو، بوتاکس لب، صورت، پیشانی و … از هزینه ی بوتاکس نیز مطلع شوید.

بوتاکس مارک دیسپورت (Dysport)

بهترین برند بوتاکس

یکی از بهترین مارک های بوتاکس که ساخت کشور انگالیس است، بوتاکس دیسپورت است. این مارک بوتاکس دارای تاییدیه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران است تحت عنوان دیسپورت شناخته می شود. دیسپورت برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ظریف صورت به کار می رود. روند کار دیسپورت به این صورت است که عضله های اطراف ناحیه ای چروک شده است را بی حرکت می کند.  سرعت اثر بخشی دیسپورت بسیار سریع است و در طی مدت 48 ساعت نتیجه اثر گذاری خود را نشان می دهد.

در کل با اطمینان می توان ادعا کرد که دیسپورت بهترین مارک بوتاکس در ایران  برای از بین بردن چین و چروک پیشانی، درمان چین و چروک صورت و داشتن صورتی نرم با پوستی یکنواخت است.

بوتاکس مارک نورونوکس  (Neuronox)

بهترین برند بوتاکس

یکی دیگر از انواع مارک بوتاکس، نورونوکس است. نورونوکس تولید کشور کره است که چند سالی است تاییدیه وزارت بهداشت ایران را نیز کسب کرده است. فردی که از این نورونوکس استفاده می کند بعد از گذشتن 1 تا 3 روز متوجه روند بهبود صورت خود می شود . این بهبودی از 3 تا 6 ماه ماندگاری دارد. البته میزان ماندگاری دقیق آن به وضعیت بیمار و روش درمان بستگی دارد. زمان تکرار درمان بوسیله ی نورونوکس باید بوسیله ی یک پزشک متخصص معلوم شود.

بوتاکس کنیتوکس (Canitox)

بهترین برند بوتاکس 

یکی دیگر از انواع مارک بوتاکس مورد استفاده در صنعت زیبایی مارک کنیتوکس یا بوتاکس چینی است. این ماده نیز مشتق شده از بوتاکس است که برای برطرف کردن چروک های صورت مانند چین و چروک دور چشم، خط اخم، چروک پیشانی و خط خنده کاربرد دارد. کنیتوکس یا همان بوتاکس چینی همانطور که از نامش پیداست ساخت کشور چین است. که یکی از مواردی که باید در مورد آن رعایت شود نگهداری آن در دمای منفی 4 درجه است. کنیتوکس با نامهای درماتوکس، لینوریز و ریفاین نیز شناخته می شود.

مصپورت  (Masport)

بهترین برند بوتاکس

بوتاکس مصپورت محصولی است که در داخل ایران تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. و همانند اکثر بوتاکس ها مصپورت می تواند به طور موقت خط های اخم متوسط تا شدید بین دو ابرو را درمان کند . مصپورت باید در دمای بین 2 تا 8 درجه نگهداری شود. مواد موثره این دارو شامل توکسین خالص شده, کلستریدیوم بوتولینوم تیپ آ، کمپلکس با هماگلوتینین می باشد.

زئومین XEOMIN

بهترین برند بوتاکس

بوتاکس زئومین، ساخت کشور آلمان که به عنوان بهترین مارک بوتاکس خارجی نیز شناخهمی شود. در این بوتاکس از هیچ گونه پروتئین و مواد افزودنی استفاده نشده است و همین امر باعث می شود بدن آنتی بیوتیک کمتری بر علیه بوتاکس تولید کند و باعث کاهش میزان بروز عوارض جانبی شود.

برخی پزشکان نیز، زئومین را ترجیح می‌دهند، چون برخلاف اکثر مواد تزریقی زیبایی نیازی نیست در دمای پایین نگه داشته شود، به همین دلیل توزیع آن ساده‌تر است و یگ گزینه عالی برای کیلینک های زیبایی به شمار می رود.

تاثیرگذاری زئومین ظرف یک هفته مشخص می‌شود و ماندگاری نتایج آن سه تا شش ماه است. بنابراین زئومین از نظر زمان مشخص شدن نتایج و ماندگاری آنها مشابه بوتاکس است. زئومین را نباید به جای دیگر فراورده‌های تهیه شده از سم بوتولینوم به کار برد.

چطور بوتاکس اصلی و تقلبی را از هم تشخیص دهیم؟

یک راه ساده برای تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی این است که بوتاکس های اصل در ایران از طریق مجاری قانونی و مشخص و مورد تایید وزارت بهداشت وارد می شود . لذا فروش آن در داروخانه ها بلا مانع است. ولی بوتاکس های تقلبی قاچاق بوده و مورد تایید هیچ ارگانی نیستند.

سپس چیزی که باید به آن شک کنید، قیمت است! وقتی یک محصول به طرز شگفت آوری ارزان تر از حد معمول است باید به اصل بودن آن شک کرد.

گزینه ی دیگری که باید بررسی کنید این است که آیا کلینیکی که به آن برای بوتاکس کردن مراجعه کرده اید معتبر است یا نه. اگر مراجعین قبلی از نتایج راضی نیستند، احتمال دارد که این عدم رضایت در اصل از تقلبی بودن بوتاکس سرچشمه گرفته باشد. پس سعی کنید برای استفاده از این روش به بهترین کلینیک پوست و مو در تهران مراجعه کنید.

عوارض تزریق بوتاکس تقلبی

مطلع شدن از عوارض تزریق انواع بوتاکس تقلبی که سازمان غذا و دارو FDA آنها را تایید نمی‌کند، بسیار مهم است. تایید نشدن بوتاکس توسط FDA به این معنا است که آزمایش‌های لازم تضمین کننده‌ی ایمنی درمان با این فراورده بر روی آن انجام نشده است.

تزریق بوتاکس تقلبی عوارض جانبی بسیاری را به دنبال دارد که از آن جمله می‌توان به آسیب‌دیدگی دائمی اعصاب، فلج جزئی صورت، عفونت و حتی ورم و قرمزی بیش از حد محل تزریق اشاره کرد. برخی عوارض دیگری که داروی تقلبی یا عدم مهارت پزشک، احتمال آنها را افزایش می دهد عبارتند از : واکنش های حساسیتی، انحراف چشم و دوبینی، افتادگی پلک، افتادگی ابرو، ابروی شیطانی و ….

شما می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری و انجام مشاوره پوست و مو اطلاعات بیشتری در مرود بوتاکس کسب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷