زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

انواع دستگاه های آراف

مجله آموزشی

انواع دستگاه های آراف

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

انواع دستگاه های آراف

انواع دستگاه های آراف

دستگاه های RF متنوعی وجود دارند. انواع دستگاه های آراف ویژگی های مختلفی دارند. شناختن انواع دستگاه آراف ضرورتی ندارد ولی دستگاه های جدید خاصیت بیشتر و ضرر های کمتری دارند. با شناختن انواع دستگاه های اراف می توانید دستگاه های جدیدتر را انتخاب کنید تا آسیب کمتری به پوستتان برسد. انواع دستگاه های آراف در این مقاله معرفی شده اند.

انواع دستگاه های آراف

انواع دستگاه های آراف

1-دستگاه های تولید رادیو فرکانس تولید اولین نسل

اسم دستگاه ها:
Thermage ، Exilis ، Pelleve.

نکات منفی: درد ، نفوذ ضعیف پوست ، عمق درمان بسیار کم

در اوایل دهه 2000 ، اولین فناوری RF برای سفت شدن پوست مبتنی بر تک قطبی بود. در انرژی تک قطبی از پد زمین و الکترودی که روی پوست قرار گرفته استفاده می شود. این انرژی از طریق الکترود از طریق پوست عبور می کند تا گرما را در داخل تولید کند و به صفحه زمین برگردد. برای تکمیل مدار به مقادیر زیادی انرژی (100 وات یا بیشتر) نیاز است زیرا پوست در برابر جریان الکتریکی مقاوم است. متأسفانه ، این وات های بالا سطح قابل توجهی از درد را ایجاد می کردند. علاوه بر این ، این دستگاه ها فقط به درمان درم سطحی و اپیدرم فوقانی محدود می شوند.

2-دستگاه های فرکانس رادیویی نسل دوم

اسم دستگاه ها:

Velashape

نکات منفی: با وجود پیشرفت آراف، این دستگاه هنوز هم دردناک بود. وقتی الکترود با پوست تماس خود را از دست می دهد ، یک قوس ایجاد می شود که منجر به سوختگی و تاول می شود.

 

دستگاه آراف

برای مقابله با مشکلات ناشی از درد ناشی از دستگاههای RF نسل اول ، فناوری دوقطبی ایجاد شد. این مفهوم جدید از الکترود مثبت و منفی استفاده می کند که به طور همزمان بر روی پوست قرار می گیرند. انرژی بین دو نقطه سپس مدار را کامل می کند. یک هندریپد دست ساز نیز اجرا شد تا در هنگام دستیابی به دماهای بالاتر درد بیمار به حداقل برسد.

3-دستگاه های تولید رادیو فرکانس سوم

اسم دستگاه:

Pollogen 

نسل سوم فناوری مبتنی بر RF ، RF سه قطبی است. مدارهای سه قطبی دارای دو الکترود منفی و یک مثبت برای تکمیل مدار هستند. جریان های RF را می توان بدون ناراحتی بر روی بدن اعمال کرد زیرا تغییر جریان برای تخلیه عصب خیلی سریع است. این فناوری همچنین از نظر تئوری ، نفوذ عمیق تری از انرژی RF را فراهم می کند زیرا قطب ها از RF دو قطبی فاصله بیشتری دارند. این دستگاه بسیار راحت تر است ، اما نتایج سفت شدن به دلیل نفوذ ضعیف انرژی در زیر پوست متناقض است.

4-دستگاه های فرکانس رادیویی چهارمین نسل

اسم دستگاه:

 Venus freeze و Venus Legacy

نسل چهارم RF فرکانس رادیویی چند قطبی است. این روشهای درمانی برای تغییر جهت میدان الکترومغناطیسی در حالی که پزشک متخصص پوست و مو قطعه دستی را حرکت می دهد ، طراحی شده اند. برخی از هندپیس ها همچنین شامل خلا vac برای دستکاری تخلیه لنفاوی هستند. این دستگاه با نفوذ عمیق تری چربی و کلاژن را هدف قرار می دهد. این یک گزینه عالی برای استفاده در بدن یا برای بیماران پس از لیپوساکشن است.

5-دستگاه های تقویت کننده رادیو فرکانس نسل پنجم

اسم دستگاه ها:
Cartessa Vivace ، Endymed Intensif ، Candela Profound ، Cutera Secret ، Lutronic Infini

موارد منفی: عمق نفوذ بیش از حد سطحی است که نمی تواند برای کاهش چربی موثر باشد. برخی از دستگاه های RF میکرونیدلینگ تولید کنندگان هنوز کاملاً دردناک هستند. قیمت گران تر است زیرا این فناوری جدید است.

یک چالش که در ساخت انواع دستگاه های آراف باقی مانده است که بالا بردن تداوم نتایج است. این بیشتر به دلیل مقاومت فرکانس رادیویی در انواع مختلف و تراکم پوست است. نظریه ها از آبرسانی به پوست ، آسیب به آفتاب ، افزایش سن ، تا تراکم کلاژن و الاستین متفاوت است. به عنوان پاسخی به این چالش ، فرکانس رادیویی همراه با میکرونیدلینگ جدیدترین پیشرفت در فناوری RF بوده است. با افزودن سوزن به دستگاه فرکانس رادیویی ، امواج انرژی اکنون می توانند سطح پوست مقاوم را دور زده و گرمای زیادی را به لایه های عمیق تر پوست منتقل کنند و نیازی به وات های توان بالا نیست. این نتیجه یک تجربه بیمار بسیار دردناک و نتایج قابل پیش بینی بسیار بیشتر از یک بیمار به بیمار دیگر است.

دستگاه ترمیا یک دستگاه آسیایی از انواع دستگاه های آر اف جدید است که از ترکیب میکرونیدلینگ و RF بهره برده است و به عنوان اخرین و بهترین فناوری RF شناخته می شود.

در نتیجه انواع دستگاه های آراف به مرور زمان پیشرفت کرده اند و امروزه تعداد زیادی دستگاه با تکنولوژی آراف موجود است. شناختن انواع دستگاه های آر اف به شما کمک می کند که دستگاه های جدیدتر و با عوارض جانبی و درد کمتر را انتخاب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷