زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

آیا پس از تزریق بوتاکس چشم کوچک می شود؟ (پیشگیری و درمان)

مجله آموزشی

آیا پس از تزریق بوتاکس چشم کوچک می شود؟ (پیشگیری و درمان)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

آیا پس از تزریق بوتاکس چشم کوچک می شود؟

آیا پس از تزریق بوتاکس چشم کوچک می شود؟ (پیشگیری و درمان)

تزریق بوتاکس راه‌حلی برای جلوگری از چین و چروک است که امروزه جزو روش های رایج است و باید گفت به دلیل وجود سمی که در مواد آن است باعث فلج سازی پوست میشود و دیگر باعث ایجاد چین و چروک در پوست نمیشود. اما باید مراقبت های ان را جدی گرفت زیرا اگر ان را جدی نگیرید به مشکلات زیادی که یکی از ان ها کوچک شدن و تورم  است دچار خواهید شد.

کوچک شدن چشم پس از تزریق بوتاکس

کوچک شدن چشم پس از تزریق بوتاکس می تواند یکی از عوارض جانبی بوتاکس باشد. سم بوتولینوم موجود در تزریق بوتاکس باعث فلج عضلات در ناحیه‌ی تزریق شده می شود. اما با تزریق صحیح ، این تزریق می تواند از انقباض عضلاتی که باعث ایجاد خطوط سنی مانند چین و چروک پیشانی ، پای کلاغ و اخم می شوند ، جلوگیری کند. اگر این عضلات نتوانند منقبض شوند ، خطوط و چروک ها کمتر مشخص هستند و به صورت ظاهری صاف و جوانتری می بخشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس به مقاله ی “مهم ترین نکات بوتاکس چیست؟” از همین سایت مراجعه نمایید. 

کوچک شدن چشم پس از تزریق بوتاکس

گاهی اوقات ، وقتی سم تزریق می شود ، می تواند به مناطق ناخواسته سفر کند. در برخی موارد ، ممکن است بعد از بوتاکس ، افتادگی پلک را تجربه کنید. افتادگی پلک سبب کوچک شدن چشم پس از تزریق بوتاکس می شود.

اگر شما نیز حس می کنید دچار کوچک شدن چشم پس از بوتاکس شده اید یا می خواهید از عوارض احتمالی بوتاکس آگاه شوید این مقاله در مورد کوچک شدن چشم پس از بوتاکس به شما کمک می کند. جهت کسب اطلاعات جامع در مورد عوارض بوتاکس به مقاله ی “مهم ترین عوارض بوتاکس در دراز مدت” از همین سایت مراجعه نمایید.

علت کوچک شدن چشم پس از تزریق بوتاکس

کوچک شدن چشم پس از تزریق بوتاکس وقتی رخ می دهد که بوتاکس به یک یا دو ناحیه خاص مهاجرت می کند و اگر مراقبت هایی مثل ماساژ ندادن، روی صورت نخوابیدن، انجام ندادن فعالیت های بدنی سنگین را رعایت نکنید به مشکلاتی از قبیل کوچک شدن چشم دچار خواهید شد.

تزریق بوتاکس می تواند باعث افتادگی پلک شود – که به آن پتوز نیز می گویند. این دو ناحیه پیشانی و بین چشم است.

راه حل کوچک شدن چشم پس از تزریق بوتاکس

اگر اولین بار است که بوتاکس می گیرید ، یا اگر اولین بار است که دکتر فعلی به شما بوتاکس می دهد و با کوچک شدن چشم پس از تزریق بوتاکس روبرو شده اید باید برای ارزیابی مجدد به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

اگرچه درست است که هیچ پادزهر بوتاکس وجود ندارد ، اما گاهی اوقات این مسئله عدم تعادل در مجموعه های مختلف عضلات پیشانی است. در این موارد ، به راحتی می توان با بوتاکس اضافی درمان کرد تا تعادل برقرار شود.

کوچک شدن چشم پس از تزریق بوتاکس

در موارد دیگر ، مسئله این است که بوتاکس ممکن است واقعاً به عضلات پلک شما مهاجرت کرده باشد. این در دستان باتجربه بسیار غیر معمول است. اگر پزشکتان مجرب باشد احتمال کوچک شدن چشم پس از بوتاکس به شدت کاهش می یابد.

خبر خوب این است که بوتاکس دائمی نیست. پس از تزریق بوتاکس حدود یک هفته طول می کشد تا سم به گیرنده های عصبی متصل شود. این از رسیدن اعصاب به عضله جلوگیری می کند. در نتیجه ، به مدت سه یا چهار ماه عضله شما فلج می شود و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

انجام تزریق بوتاکس می تواند مشکل باشد زیرا مهم است که مطمئن شوید سم فقط بر روی عضلات تزریق شده تأثیر می گذارد به همین علت یک پزشک متخصص زیبایی مجرب می تواند از عوارض جانبی مثل کوچک شدن چشم پس از بوتاکس تا حد زیادی جلوگیری کند.

بوتاکس یک درمان موقت است. درمان می تواند سه تا هفت ماه طول بکشد ، اما افتادگی پلک ها و کوچک شدن چشم پس از بوتاکس به طور معمول طی چهار تا شش هفته برطرف می شود.

کوچک شدن چشم پس از تزریق بوتاکس

جدا از انتظار ، چند روش درمانی ممکن است کوچک شدن چشم پس از بوتاکس را برطرف کند:

  • قطره های چشم مانند آپراکلونیدین (یوپیدین) که در صورت افتادگی پلک ها و نه ابروها می تواند کمک کند.
  • بوتاکس بیشتر ، که در صورت تزریق در محل مناسب می تواند عضلات آرام ابرو را خنثی کند

در نتیجه اگر احساس می کنید تزریق بوتاکس برای نیازهای شما مناسب است ، مطمئن شوید که یک پزشک معتبر و باتجربه را انتخاب کرده اید. این بهترین راه برای جلوگیری از مشکلاتی مانند کوچک شدن چشم پس از بوتاکس است.

اگر بعد از بوتاکس دچار پلک های افتاده و در نتیجه کوچک شدن چشم پس از بوتاکس شوید – که نادر است – می توانید منتظر از بین رفتن بوتاکس باشید (حدود شش هفته) تا عادی شود و فرم چشم به حالت اول بازگردد. یا ممکن است برای اصلاح مشکل در نظر بگیرید که برای درمان اضافی با بوتاکس به پزشک مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.7]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷