زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس | نکات مهم

مجله آموزشی

رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس | نکات مهم

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس

رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس | نکات مهم

یکی از مسائلی که بر زیبایی افراد تاثیر بسزایی دراد تقارن بین ابرو ها است که در برخی افراد این تقارن وجود ندارد و باعث نارضایتی آن ها میشود. اگر از این موضوع رنج میبرید و نمیخواهید به سراغ روش های جراحی روی ببرید باید به شما روش بوتاکس ابرو را پیشنهاد کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس ابرو به مقاله ی “دانستنی های ضروری بوتاکس ابرو” از همین سایت مراجعه نمایید.

بوتاکس ابرو چیست؟

بوتاکس ابرو از روش هایی است که میتوانید با یک تزرق ساده علاوه بر برطرف کردن چین و چروک پیشانی به متقارن ساختن ابروهایتان کمک کند. این روش با فلج کردن و یا سست کردن ماهیچه، ابروهایتان را به بالا کشانده و باعث ایجاد تقارن در چهره شما میشود.

ایجاد فاصله و کشیده شدن ابروی افراد نسبت به سن و توانایی ماهیچه متفاوت است و کیفیت مواد بوتاکس هم میتواند تاثیر گزار باشد. از معتبر ترین بوتاکس هایی که د برای این کار استفاده میکنند بوتاکس دیسپوت است که بسیاری از پزشکان متخصص از ان استفاده میکنند.

 رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس

علل ایجاد عدم تقارن ابرو

ابروهای کامل و دارای فرم یکسان تأثیر بسیاری در زیبایی چهره دارند. اما گاهی اوقات برخی عوامل موجب می­شوند ابروها نامتقارن و بد فرم شوند. مهمترین این عوامل در ادامه معرفی می­شوند:

اصلاح مکرر ابرو:

زمانی که ابروهای خود را اصلاح می­کنید و یا شکل آنها را با اپیلاسیون تغییر می­دهید می‌تواند باعث شود که ابروها غیر یکنواخت به نظر برسند.

ریزش مو:

آلوپسی از بیماری­های پوستی شناخته شده است که موجب ریزش مو در ناحیه سر می­شود و همچنین بر ابروها تأثیر می­گذارد. این نوع ریزش مو در میان خانم­ها شایع­تر است و اگر به ناحیه ابرو گسترش پیدا کند موجب عدم قرینگی ابروهای می­شود.

ژنتیک:

وراثت یکی از عواملی است که در عدم تقارن اجزای صورت و بدن نقش مؤثری دارد.

آسیب ­ها و جراحت­ ها:

صدماتی مانند سوختگی و شکستگی در ناحیه صورت می­تواند شکل ابروها را تغییر داده و موجب عدم قرینگی صورت شود.

بیماری­ ها:

بیماری­ های ویروسی، مشکلات مغزی و سکته ممکن است در اجزای صورت تغییراتی را به وجود آورد.

رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس

 

دکتر مسعود جعفری

 با انجام بوتاکس ابرو توسط یک پزشک متخصص و استفاده از بوتاکس مرغوب علاوه بر برطف کردت چین و چروک های پیشانی، افتادگی پلک و نا متقارنی ابرو هایتارا هم بهبود میبخشد

رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس

مزایای رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس

رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس از تکنیک­ های کم تهاجم در درمان این معضل است. مهمترین مزایای رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس نسبت به سایر روش ­ها مانند روش جراحی در موارد زیر خلاصه می­شود:

  • استفاده از بوتاکس برای رفع عدم قرینگی ابروها دارای عملکردی سریع و نتیجه­ بخش است. به این معنا که بلافاصله پس از تزریق، مشکل عدم قرینگی تا حدود زیادی حل می­شود.
  • برطرف نمودن عدم تقارن ابروها با بوتاکس موجب می­شود صورت جوان و شاداب­تر به نظر برسد.
  • رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس دارای کمترین عارضه جانبی است. همچنین بر خلاف روش­ های جراحی محور، این روش، نیاز به دوران بهبود و نقاهت طولانی مدت ندارد و بلافاصله پس از تزریق می­توان کارهای روزمره را از سر گرفت.
  • تزریق بوتاکس برای رفع عدم تقارن ابروها، به تعادل بهتر عضلات صورت کمک می­کند و موجب زیباتر شدن صورت می­شود.
  • باعث از بین رفتن حدودی چروک اطراف چشم میشود

بسیاری از متخصصان بر این اعتقاد هستند که رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس نسبت به روش جراحی پلاستیک از این حیث ارجحیت دارد که نتایج حاصل از بوتاکس بسیار طبیعی­تر هستند و علاوه بر رفع این ناهنجاری، مشکلات دیگر اطراف چشم مانند خطوط پنجه کلاغی را بهبود می­بخشد.

رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس

با تزریق بوتاکس ایا پوست و ابرویمان از حالت طبیعی خارج میشوند؟

باید در جواب به این سوال متداولی که توسط مراجعه کنندگان پرسیده میشود گفت: مواد بوتاکس به دلیل آن که حساب شده و توسط متخصص انجام میشود و تزریق آن به صورت دقیق صورت میگیرد حالت پوست و چهره شما غیر طبیعی نخواهد شد.

عوارض احتمالی رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس

از آنجا که در روش رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس، تزریق در نواحی حساس پیشانی و نزدیک به چشم صورت می­پذیرد مهمترین نکته مراجعه به پزشک متخصص و باتجربه است. تنها در این صورت است که عوارض جانبی تزریق بوتاکس، به حداقل ممکن می­رسد.

عوارض نرمال پس از تزریق بوتاکس، تورم، قرمزی و درد خفیف در ناحیه تحت درمان است که طی روزهای نخست با رعایت توصیه های پزشک و همچنین بهبود سبک زندگی مانند استراحت کافی، استفاده از کمپرس سرد و عدم استعمال دخانیات خیلی زود مرتفع می­شود.

ماندگاری نتایج رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس

دوام و ماندگاری نتایج حاصل از رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس به فاکتورهای متعددی از جمله میزان عدم تقارن ابروها، علل ایجاد عدم قرینگی در ابرو، سن تحت فرد تحت درمان، نوع بوتاکس و همچنین نحوه تزریق اصولی بستگی دارد.

بر اساس آنچه که از آنالیزهای بالینی روش رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس به دست آمده می­توان گفت این روش درمانی بین 4 تا 8 ماه و در برخی موارد تا 12 ماه کاملاً ماندگار است.

برخی معتقد هستند در رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس اگر تزریق به صورت عمیق انجام شود موجب بهبود نتایج و ماندگاری اثر درمان می­شود، با این حال، یک مطالعه جدید توسط محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا، در ونکوور  کانادا، نشان می­دهد که مزایای درمانی با عمق تزریق ارتباط ندارد. محققان در این مطالعه بر روی 23 زن مبتلا به این ناهنجاری تزریق عمیق و سطحی را انجام دادند. مقدار دارو و محل تزریق در هر دو طرف یکسان بود، پس از چهار هفته نتایج مورد ارزیابی و عکسبرداری قرار گرفت. تجزیه و تحلیل، تفاوت معناداری در تغییر ارتفاع ابرو در طول چهار هفته بین دو گروه که تزریق عمیق در مقابل تزریق کم عمق داشتند، نشان نداد.

رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس

بررسی روش رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس

یکی از متداول­ترین اشکال عدم تقارن ابروها، بالا پایین بودن ابرو است. ارتفاع ابروها می‌تواند تا حدی با تزریق بوتاکس، تغییر کند. موقعیت ابروها توسط چندین ماهیچه صورت مشخص می‌شود.

فرونتال، ماهیچه پهن پیشانی ابروها را به بالا می­کشد. عضله پروکروس (ماهیچه هرمی بینی)، عضله اخم (ماهیچه چین­ دهنده) و عضله حلقوی چشم، ابروها را به سمت پایین می­کشد و این فرآیند موجب عدم قرینگی ابروها می­شود.

 بسته به موقعیت ابروها و اینکه آیا می‌خواهید ابروی تحتانی را به سمت بالا بکشید و یا ابرویی که در موقعیت بالاتر قرار گرفته را به سمت پایین بکشید، تزریق بوتاکس به ماهیچه­ها انجام می­شود. هر چند که این روش درمانی موقتی است و برای 6 تا 12 ماه دوام دارد اما رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس یکی از کم ­عارضه­ترین  روش ­های درمان این عدم تقارن است که نسبت به تکنیک ­های تهاجمی مانند جراحی پلاستیک بسیار کم­ هزینه­ تر است.

نکته قابل توجه این است که لازم است پیش از تزریق بوتاکس بر روی عضلات، شکل دلخواه ابرو را تعیین کنید. پزشک متخصص پوست و مو در صورت نیاز، از خط ­کش میکروبلیدینگ و قرینه­ سازی ابرو استفاده می­کند تا  تعریف دقیقی از  طول، شکل و اندازه مساوی ابروها به دست آورد. این امر در تعیین حجم بوتاکس و محل تزریق مؤثر است.

جمع ­بندی

نامتقارن بودن ابروها یکی از ناهنجاری­ های شایع در صورت محسوب می­شود. در بسیاری از کیس­ها، عدم تقارن موجب نازیبایی نمی­شود. اما در مواردی که عدم تقارن اکتسابی و به دلیل آسیب­ و شکستگی ایجاد می­شود موجب عدم تقارن در صورت می­شود. رفع عدم تقارن ابرو با بوتاکس یکی از روش­های درمان این ناهنجاری است که علاوه بر عوارض جانبی اندک، در مدت زمان کوتاهی نتیجه بخش است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس ابرو و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷