زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

آیا تزریق چربی زیر چشم درد و ناراحتی دارد؟

مجله آموزشی

آیا تزریق چربی زیر چشم درد و ناراحتی دارد؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

آیا تزریق چربی زیر چشم درد و ناراحتی دارد؟

درد و ناراحتی تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم باعث به وجود آمدن ظاهر جوان تر می شود. ماندگاری این درمان برای حداقل سه سال باقی می ماند که جایگزین خوبی برای روش های جراحی است. در این روش از شکم، پهلو یا ران ها میزان مورد نظر چربی برداشته می شود و به زیر چشم تزریق می کنند که سبب حجم دادن به آن ناحیه می شود که به طور معمول پس از سی سالگی حجم خود را از دست می دهد و پوست تیره و شکننده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی زیر چشم به مقاله ی “همه چیز در مورد تزریق چربی زیر چشم” از همین سایت مراجعه نمایید.

تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی نسبت به فیلرهای موجود در بازار طبیعی تر است و ماندگاری بیشتری دارد ولی از جهت دیگر این روش هزینه بیشتری دارد. این روش به علت جوانسازی و ظاهر طبیعی که به افراد می دهد بیشتر معمول شده است و طرفداران زیادی کسب کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی به مقاله ی “تزریق چربی و کاربردها و مزایای آن” از همین سایت مراجعه نمایید.

درد و ناراحتی تزریق چربی زیر چشم

این درمان بین 30 دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامد. برای اطمینان و آرامش خاطر از یک جراح معتبر کمک بگیرید که در زمینه تزریق چربی زیر چشم تجربه و تخصص داشته باشد. می توانید نظرات دیگر بیماران او را بشنوید و از پزشک  متخصص پوست و مو بخواهید چند نمونه نتیجه کار خود را به شما نشان بدهد.

تزریق چربی زیر چشم

بی حسی که برای تزریق چربی زیر چشم استفاده می شود از نوع بی حسی موضعی است که به ویژه در نواحی استخراج چربی استفاده می شود. بسته به حساسیت بیمار این بی حسی موضعی می تواند با آرامبخش نیز ترکیب شود تا فرد آرامش و راحتی بیشتری را در حین درمان تجربه نماید.

از آن جا که لیزر یا لیپوساکشن اولتراسوند معمولا به تخریب سلول چربی منجر می شوند از روش لیپوساکشن برای برداشتن چربی ها استفاده می شود. به کمک یک کانولا پزشک چربی مورد نیاز برای ناحیه زیر چشم را بر می دارد. کانولا یک سوزن تو خالی است و معمولا روی پوست یک برش کوچک ایجاد می کنند تا راه ورود کانولا فراهم شود.

 از ان جا که قبلا محل درمان بی حس شده است فرد درد زیادی متحمل نمی شود. چربی پس از فراوری شدن با سوزن نازکی به زیر چشم تزریق می شود. با این که فرد درد زیادی حس نمی کند ولی چند روز طول می کشد تا کبودی، تورم و درد آن کاملا از بین برود. جای نگرانی وجود ندارد زیر ا پزشک از داروهای مسکن برای آرام نمودن درد و ناراحتی در روزهای پس از تزریق چربی زیر چشم تجویز می کند.

تزریق چربی زیر چشم

یک هفته استراحت و مرخصی از کار برای از بین رفتن کامل کبودی و تورم کافی است. در این مدت بهتر است در معرض نور آفتاب قرار نگیرید تا سبب حساسیت بیشتر پوست و طولانی شدن طول ریکاوری نشوید.

خطرات تزریق چربی زیر چشم

خطرات تزریق چربی کم، نادر و جزئی است. قرمزی و تورم ممکن است رخ دهند ولی در بعضی افراد ممکن است حتی این موارد تجربه نشود.

بیشترین عارضه قابل توجه این است که بیشتر چربی تزریق شده به بدن فرد جذب شود که برای جلوگیری از این عارضه پزشکان مقدار بیشتری چربی تزریق می کنند و یا جلسه ترمیمی برای سه تا شش ماه پس از درمان ترتیب می دهند تا در صورت عدم براورده شدن انتظارات تزریق دوباره چربی صورت گیرد.

تزریق چربی زیر چشم

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی زیر چشم و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷