زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

آدرس: زعفرانیه – خیابان آصف (اعجازی) – جنب بانک ملت – طبقه ۲ پلاک ۳۷

شماره های تماس: ۲۲۴۳۹۰۹۴ – ۰۲۱۲۲۴۳۹۰۹۵ – ۰۲۱

دکتر مسعود جعفری متخصص و جراح پوست

کلینیک دکتر مسعود جعفری تحت نظر کادر مجرب شامل متخصصین فارغ التحصیل از دانشکده علوم پزشکی تهران و بهترین دانشگاه های پزشکی دنیا مشغول به فعالیت است. فیلرها و سایر مواد اولیه مصرفی در این مرکز از بهترین برندهای موجود در بازار ایران و حتی دنیا انتخاب شده اند. هدف نهایی کلینیک افزایش رضایت مراجعه کنندگان از ظاهرشان و القای حس مثبت و افزایش اعتماد به نفس در بین عزیزان می باشد. تمام فعالیت های این کلینیک توسط متخصص پوست و مو انجام می شود. رویکرد کلینیک تحت عنوان شعار کلینیک قابل توصیف است.

دکتر مسعود جعفری

برای دریافت نوبت یا مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

بهترین دکتر پی آر پی در تهران

کلینیک پوست و مو در تهران

اینکه کلینیک پوست و مو در تهران به فراوانی یافت می شود یک واقعیت انکارناپذیر است. اما کدام کلینیک بهترین خدمات برتر و کمترین دوره های ریکاوری را به مشتریانش ارائه می دهد؟ این سوال اصلی است. زیبایی شما فقط یک دارایی ساده نیست. چیزی مثل پوشاک یا ظروف خانه نیست. بلکه همه هستی شما است. آن چیزی است که دیگران از شما می بینند. بنابراین بیشترین تاثیری که در دیگران می گذارید، پیش از هر سخنی، نمایی است که از شما می بینند. هیچ کس موقع تولد خود را انتخاب نمی کند. این طبیعت و ژنتیک است که زیبایی او را به دلخواه خود شکل می دهد. با توسعه تکنولوژی، دایره انتخاب ها انسانی چنان گسترش یافته که بدن را هم در بر گرفته است. امروزه می توان بدن خود را به کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری بهترین کلینیک پوست و مو در زعفرانیه سپرد و با بدنی آرمانی، یعنی آنچه خود همیشه دوست داشتیم باشیم، از آنجا بیرون برویم. بدن ما انتخاب ما است. انتخاب که فقط صندوق رای نیست.

دکتر مسعود جعفری متخصص و جراح پوست

در این دموکراسی زیبایی جستجوی بهترین کلینیک پوست و مو در تهران به معنای انتخاب یک بدن بهتر و آرمانی تر است. شما در این کلینیک خودتان را سفارش می دهید. در واقع این فن آوری نمودار برترین مراحل انتخاب است. کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری برای اینکه به آزادی شما شکلی عملی بدهد، با پیشرفته ترین و روزآمدترین تکنولوژی های دنیا، بی دردترین روش های برتر غیر جراحی را در کلینیک خود گرد آورده است. همه جای این کلینیک طوری طراحی شده است که خیال شما را از هر جهت آسوده کند. از رنگ های معماری داخلی و دیزاین درونی کلینیک گرفته تا کادر ماهر آن، به شما یادآوری می کنند که در اینجا درد از پروسه درمان حذف شده است.

در کلینیک پوست و مو در تهران ما که در زعفرانیه واقع است، همه عمل های بی درد مربوط به زیبایی انجام می شود. پیشروترین دستگاه ها از بزرگ ترین کشورهای علمی جهان در این کلینیک گرد آمده اند. همه هم با یک هدف جمع شده اند. شما را به زیبایی مطلوب تان برسانند. در گذشته در نبود این روش ها، انسان فقط خود را در خواب ها زیبا می دید. اما امروز تعبیر زیبایی به دست توانای دکتر مسعود جعفری ممکن شده است.

بنر کلینیک زیبایی دکتر جعفری

کلینیک زیبایی در تهران

کارهایی که در بهترین کلینیک پوست و مو در تهران یعنی کلینیک زیبایی زعفرانیه انجام می شود همه حوزه های زیبایی را در بر می گیرد. کارهایی مانند لیفت با نخ، رفع چاقی موضعی، خال برداری، میکرونیدلینگ، فیشیال صورت، پاک سازی پوست با میکرودرم، مزوتراپی، تزریق چربی، تزریق ژل و تزریق بوتاکس و خدمات دیگر همه و همه در این کلینیک با برترین سطح خدمت رسانی انجام می شود. ما بیشتر از شما نگران زیبایی تان هستیم.

کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری یک کلینیک مادر است که کلینیک زیبایی را نیز در خود جای داده است. خدماتی مانند آب درمانی، ماساژ پوست، مراقبت های متناوب پوستی و لایه برداری از جمله خدماتی است که در اختیار شما مراجعان گرامی قرار می دهیم. شما اگر تنها به به یک کلینیک زیبایی ساده برای مشکل ریزش مو مراجعه کنید. تنها پیشنهادی که می شنوید کاشت مو است. در حالیکه در کلینیک مادر ما با بررسی علت های بنیادین بدن پس از یک دوره آزمایش علمی به شما گزارش کاملی از طبیعت بدن تان به شما ارائه می دهیم. کلینیک تخصصی پوست و مو و به ویژه کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری به دنبال ریشه های بنیادی یک عارضه می پردازد. در نتیجه نخستین پیشنهاد کاشت مو نیست بلکه پس از بررسی علل ریزش مو، متناسب ترین روش تضمین شده را به شما پیشنهاد می کند.

کلینیک زیبایی در تهران

متخصص پوست و مو و گمشده

متخصص پوست و مو در تهران یک ریشه باب آموزش دیده است. گاهی یک پدیده عوارض پنهانی دارد که تنها چشمان آموزش دیده و مجرب یک متخصص توانایی شکار آن را دارد. پس هر کلینیک پوست و مو در تهران مکانی برای درمان قطعی مشکلات شما نیست. شاید شما با عبارت  بهترین کلینیک پوست و مو در تهران بارها و بارها روبرو شده باشید اما خودتان بهترین معیار تشخیص هستید. زیبایی شما پیراهنی نیست که به محض کهنه شدن باید دور بیندازید. زیبایی یک شکل از هستی است. هر کس دوست دارد هستی اش را خودش تعیین کند. کار دکتر جعفری از همین جا شروع می شود. به هستی شما شکلی می دهد تا با آرمان های تان کاملا همخوان باشد. این همان اعتماد به نفسی است که در زندگی روزمره متاسفانه گم می کنیم. مطمئن باشید که در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری آن را خواهید یافت.

متخصص پوست و مو در تهران

در کلینیک پوست و مو در تهران دکتر مسعود جعفری شما همان می شوید که دوست دارید باشید. روش هایی که در اینجا به کار می روند همه روش هایی جایگزین اند. به این معنا که جانشین روش های پر درد و برش جراحی شده اند. در اینجا خبری از تیغ جراحی نیست. ما برای آسودگی تان تیغ جراحی را برای همیشه از روند جراحی حذف کرده ایم و روش های فوق مدرنی چون لیفت با نخ را جایگزین کرده ایم. دکتر مسعود جعفری علاوه بر اینکه تخصص علمی درمان انواع بیماری های پوست و مو را دارد، در زمینه هایی چون خال برداری، خال برداری گوشتی، مزوتراپی، فرم دهی بینی با لیفت بینی با نخ، رفع چاقی موضعی، پاکسازی پوست، تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق بوتاکس و لیزر موهای زائد نیز آوازه ای علمی دارد. تخصص ویژه ای که ایشان در آن تبحری ویژه ای دارند لیفت با نخ است. این روش مدرن جایگزین روش های پردرد جراحی شده است.

متخصص پوست و مو در تهران

لیفت با نخ : یک عمر زیبایی

این روش را متخصص پوست و مو در تهران به این خاطر برگزیده است که روشی غیر تهاجمی است. به این معنا که به بافت صورت آسیبی نمی رساند بلکه با گذشت زمان در بافت صورت تحلیل و جذب می شود و با آن یکی می شود. به همین دلیل به نخ های این شیوه عمل، نخ های جذبی می گویند. در این روش افتادگی صورت کشیده می شود و همه اعضای صورت جوانی دوباره خود را باز می یابند. اصلا این روش یکی از روشهای برتر و بی درد و و عوارض جوان سازی است. در همه جای بدن هم قابلیت اجرا دارد. نخ هایی که با مهارت دکتر با مانولا به زیر پوست تان فرستاده می شوند نخست صورت تان را می کشند و سفت می کنند و پس از آن در بافت پوست تان جذب می شوند. همانطور که گفتیم لیفت با نخ در همه جای بدن اجرا پذیر است.

 از لیفتینگ و کشیدن صورت، سینه ها، شکم و باسن تا هر جای که بخواهید با این روش سفت و کشیده می شوند و حالت شل وارگی شان را از دست می دهند. زمان آن هم از یک با دو جلسه نیم ساعته تجاوز نمی کند جمعا با یک ساعت، یک عمر زیبا بمانید. همچین فراموش نکنید زیر نظر بهترین دکتر لیفت با نخ در زعفرانیه، لیفت با نخ انجام می دهید!

راه های ارتباط با ما : به سادگی یک کلیک

کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری در زعفرانیه، خیابان آصف (اعجازی)، پلاک 37، جنب بانک ملت، طبقه 2 واقع است. تمام فیلرها و مواد استفاده در اینجا از بهترین برندهای ایران و جهان انتخاب شده اند. زیرا هدف و شعار اصلی کلینیک رضایت مشتریان و افزایش اعتماد به نفس آن ها است. هدف کلینیک بیشتر از آنکه زیبایی آفرینی است، اخلاقی است. زیرا می خواهد که شما را با زیبا شدن، خوشبخت سازد.

مشاوره پوست و مو در  بهترین کلینیک پوست و مو در تهران رایگان است. به اضافه اینکه یک سرویس آنلاین مشاوره نیز راه اندازی شده است که عزیزانی که دورند بتوانند از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوند.

کلینیک تخصصی پوست و مو - دکتر مسعود جعفری

در اینترنت ما را بیابید!

از طریق آدرس www.drmasoodjafari.com نیز می توانید ما را در اینترنت پیدا کنید. در اینجا چگونگی پوست و زیبایی تان را خودتان سفارش می دهید و ما آن را به شکل دلخواه تان در می آوریم. زیبایی دور از دسترس نیست. کافی است که با یکی از راه های ارتباطی پیشنهاد شده با ما تماس بگیرید و از معجزه زیبا شدن لذت ببرید. زمان را از دست ندهید!

دکتر مسعود جعفری با گردآوری بهترین فن آوری های دنیا، زیبا شدن را به یک رخداد ساده تبدیل کرده است. هر گاه تصمیم تان را گرفتید از دست دادن زمان یعنی تن دادن به منطق طبیعت. دانش انسانی همان پیروزی انسان بر طبیعت است. با یک عمل ساده طبیعت و پیری را برای همیشه عقب برانید و زیبا و جوان بمانید. آینده در دستان شما است.😉

اشتراک گذاری با دیگران:

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.5]

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷