زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه ی لیفت با نخ چقدر است؟

مجله آموزشی

هزینه ی لیفت با نخ چقدر است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه ی لیفت با نخ چقدر است؟

هزینه ی لیفت با نخ چقدر است؟

لیفت با نخ یکی از روش های جدید، سریع و غیر جراحی است که برای لیفت صورت و دیگر نقاط بدن مورد استفاده قرار می گیرد. هر چند اثرات لیفت با نخ به شدت اثر عمل لیفتینگ نمی رسد اما طرفداران زیادی دارد. از آن جا که مدت زمان بهبودی و مراقبت های بعد از انجام لیفت با نخ خاصی ندارد می تواند گزینه خوبی برای افراد با مشغله های زیاد باشد. ماندگاری لیفت با نخ از شش ماه تا چند سال است و بستگی به نوع نخ و متابولیسم بدن شخص تحت درمان دارد.

هزینه لیفت با نخ

هزینه لیفت با نخ به وسیله پارامتر های مختلفی کنترل می شود که آن ها را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

شرایط سنی تکنیک های مورد استفاده
تجهیزات استفاده شده تعداد نخ های مورد استفاده و کیفیت آن ها

تاثیر نوع نخ در هزینه لیفت با نخ

نخ هایی که در این روش استفاده می شوند انواع مختلفی دارند و مدت زمان ماندگاری و میزان قابلیت آن ها در لیفت کردن متفاوت است.

  • نخ های مونو گروهی از نخ های صاف و بدون خار هستند که تاثیر آن ها در سفت کردن پوست است و تاثیر زیادی بر لیفت ندارند و بیشتر شل بودن و آویزانی پوست را درمان می کنند. به همین علت برای سفت شدن و رفع چروک های پوست از این نخ ها به طور هم زمان با نخ های خاردار استفاده می کنند. این نخ ها در نقاطی به پوست متصل می شوند تا بتوانند در جای خود ثابت بمانند.

هزینه لیفت با نخ

  • نخ های کاگ یا خاردار نخ هایی هستند که مثل یک قلاب در چین و چروک های گیر می کنند و بر خلاف نخ های مونو نیازی به نقطه لنگر و ثبات ندارند و به وسیله خار هایشان در پوست قرار می گیرند.

هزینه لیفت با نخ

  • نخ های پیچ دار از دو گروه قبلی گران تر هستند و برای مشکلاتی از قبیل پر کردن فرورفتگی های پوستی استفاده می شوند. اگر از دو نخ پیچیده به طور همزمان استفاده شود خاصیت حجم دهندگی ان بالاتر می رود و اصطلاحا به آن مولتی اسکرو گفته می شود که قدرت تاثیر گذاری بیشتری نسبت به نخ های تکی پیچ دار دارد.

تولید کلاژن اطراف این نخ ها سبب درمان شیار ها و چروک های ریز پوستی می شود.

هزینه لیفت با نخ

تاثیر تعداد نخ های استفاده شده در هزینه لیفت با نخ

تعداد نخ های استفاده شده در این روش توسط پزشک و با توجه به پوست شما و نیاز آن به درمان و هم چنین نوع نخ استفاده شده بستگی دارد.

  • لیفت کلاسیک:در این روش از هشت نخ کوتاه ساده استفاده می شود که به طور یک طرفه در پوست قرار می گیرند. نخ های استفاده شده از نوع کاگ هستند و سبب تحریک کلاژن سازی می شوند و به طور معمول یک سال ماندگاری دارد.

هزینه لیفت با نخ

  • لیفت با نخ دوبل: در این روش از نخ های کوتاه و بلند کاگ یا خاردار به طور همزمان و به تعداد دوازده نخ استفاده می شود. نخ ها در چهار ماه جذب می شوند ولی آثار لیفت تا یکسال برجای می ماند.

هزینه لیفت با نخ

  • لیفت با نخ به روش VIP: در این روش از هجده نخ کوتاه و بلند خاردار به طور همزمان استفاده می شود و از آن جا که نخ ها به صورت هلالی در پوست قرار می گیرند خاصیت و دوام این روش از روش های قبلی بیشتر است. با توجه به تعداد نخی که در این روش استفاده می شود این روش نسبت به روش های قبلی گران تر خواهد بود.

هزینه لیفت با نخ

تاثیر تجربه ی پزشک در هزینه لیفت با نخ

با توجه به این که نخ های مونو نیاز به نقطه لنگر مناسب دارند این از هنر و تجربه پزشک است که این نقاط را در نواحی غیر قابل مشاهده مثل زیر مو قرار دهد تا فرد زودتر و با ظاهر بهتر بتواند به فعالیت های اجتماعی خود بازگردد.

هزینه لیفت با نخ

هم چنین انتخاب نخ و نحوه قرار دادن درست آن ها برای برآورده کردن خواسته مراجعه کننده نیاز به تجربه کافی و موفق در این زمینه دارد. پزشکان با تجربه ممکن است هزینه بیشتری را دریافت نمایند و در عوض نگرانی از بابت عوارض را به حداقل برسانند.

هزینه لیفت با نخ ممکن است در شهر های بزرگ مثل پایتخت نسبت به شهر های کوچک گرانتر باشد که می تواند به علت متقاضیان بیشتر، پزشکان ماهرتر یا خدمات ارائه شده بهتر باشد.

ناحیه تحت درمان

تحت تاثیر عواملی مانند سبک زندگی، رژیم های غذایی و شرایط محیطی ممکن است پوست دچار افتادگی یا چروک های متعددی شود که از سن سی سالگی کم کم خود را نمایان می کنند. این چروک ها تنها مختص صورت نیستند و کم کم علائم افزایش سن در نواحی مختلف بدن نمود پیدا می کند.از لیفت با نخ می توان در محل های مختلفی مانند لیفت با نخ گونه، لیفت با نخ بینی، لیفت با نخ ابرو، گردن، غبغب، پیشانی، شکم، لیفت با نخ باسن، بازو ها، کشاله ارن و لیفت با نخ سینه و شانه نیز استفاده نمود.

هزینه لیفت با نخ

بسته به منطقه تحت درمان این هزینه ها نوسان پیدا می کنند هر چند بسیاری از مراکز درمانی پکیج های درمانی کل صورت را با سود و تخفیف بیشتری به مشتریان دائم خود ارائه می دهند.

قیمت گذاری

با توجه به عوامل متعددی که در این زمینه دخیلند بسیار مشکل است که یک قیمت واحد برای این درمان تعیین نمود ولی قبل از درمان با شرکت در جلسه مشاوره پوست و مو می توانید انتظارات خود را برای پزشک توضیح دهید و پزشک لیفت، نخ و منطقه مورد درمان شما را تعیین نماید و قیمت گذاری های لازم در این جلسه مشخص شوند و سپس اقدام به درمان کنید.

هزینه لیفت با نخ

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت با نخ به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷