زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه لیزر پوست چقدر است؟

مجله آموزشی

هزینه لیزر پوست چقدر است؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه لیزر پوست چقدر است

هزینه لیزر پوست چقدر است؟

لیزر پوست یکی از روش های زیبایی می باشد که موارد استفاده مختلف و متعددی دارد. از این روش می توان برای از بین بردن مو های زائد بدن، درمان جای جوش، از بین بردن چین و چروک، درمان برخی از لکه های پوستی مانند ماه گرفتگی، خورشید گرفتگی و ….، روشن شدن پوست و ….. استفاده کرد. بسیاری از افراد به دلیل هزینه لیزر از انجام این روش صرف نظر می کنند. اما لازم به ذکر می باشد هزینه این روش در مقابل عملکرد آن بسیار ناچیز است. در اینجا قصد داریم هزینه ی  لیزر  پوست با روش های مختلف بررسی کنیم.

از انواع روش لیزر پوست را که می توان نام برد:

هزینه لیزر پوست چقدر است

هزینه لیزر پوست 

برای پاسخ به این سوال باید گفت، هزینه لیزر پوست به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده در هزینه لیزر پوست است، میزان مشکل پوستی خود بیمار است. چرا که پزشک معالج با توجه به میزان این مشکل، تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر را تعیین می کند. علاوه بر این هزینه لیزر به اینکه قرار است چه ناحیه ای از پوست لیزر شود نیز بستگی دارد.

عوامل دیگری نیز بر هزینه لیزر پوست تاثیرگذارند که از جمله آن، میزان دستمزد پزشک و کلینیک انتخابی شما می باشد. البته توصیه ما به شما این است که اگر قصد انجام لیزر و پوست دارید فقط به هزینه این روش توجه نکنید و در انتخاب پزشکی که به حد کافی با تجربه و متخصص باشد نیز وسواس به خرج دهید و پوست خود را صرفا برای این که درمان لیزر شما به صرفه تر باشد دچار مشکلات جبران ناپذیر نکنید.

 

مطلبی که شاید به آن علاقه مند باشید: هزینه لیزر موهای زائد

قیمت لیزر پوست صورت و جای جوش چقدر است؟

هزینه لیزر پوست چقدر است

به طور دقیق نمی توان قیمت و یا هزینه ی لیزر پوست صورت و جای جوش را بیان کرد، زیرا عوامل مختلفی در قیمت نهایی این روش تاثیر گذار می باشد که می توان به شدت عارضه، نوع لیزر، تعداد جلسات و …. اشاره کرد.

لازم به ذکر می باشد که لیزر جای صورت به دو روش لیزر ابلیتیو و لیزر غیر ابلیتیو انجام می شود که هر کدام مزیت ها و معایب منحصر به فرد خود را دارند. توجه کنید که انجام هر کدام از این دو روش به تشخیص پزشک بستگی دارد. پزشک با بررسی نوع عارضه و نوع پوست، روش مناسب را انتخاب می کند.

در لیزر ابلیتیو لایه ابتدایی پوست تحت شعاع قرار می گیرد و در لیزر غیر ابلیتیو لایه های عمیق پوست تحت شعاع قرار می گیرند. هر چقدر عارضه پوستی شدید ر باشد برای درمان و همچنین دریافت نتیجه به تعداد جلسه های بیشتری احتیاج می باشد که در قیمت نهایی انجام این روش تاثیر بسزایی دارد.

 

عواملی که باعث بالا رفتن هزینه لیزر پوست می شوند

هزینه لیزر جای جوش

از عواملی که در قیمت لیزر تاثیر گذارند شامله:

  • دستمزد پزشک و کلینیک
  • هزینه تسهیلات و بیهوشی
  • هزینه مخارج مراقبت های قبل و بعد عمل
  • میزان و شدت مشکلات پوست

 

میزان آسیب دیدگی و تعداد و گستردگی لک ها و جوش های صورت می تواند در بالا رفتن هزینه لیزر پوست تاثیر زیادی داشته باشد. استفاده از نوع دستگاه هم به دلیل دقت بالا و گران بودن دستگاه، عامل دیگر در بالا رفتن هزینه لیزر پوست می شود. اگر مشکلات پوستی شدید و یا آسیب دیدگی پوست زیاد باشد، برای درمان نیاز به تعداد جلسات بیشتر هم است و در نتیجه باعث هزینه بیشتر می شود.

در روند انجام لیزر، پزشک ممکن است دارو هایی را برای شما تجویز کرده و همچنین، پس دوره درمان، جلساتی برای معاینه و جلوگیری از بازگشت لک ها و جوش نیز نیاز است که به مطب مراجعه کنید که این نکات هم، جزء هزینه های  لیزر پوست است و در قیمت گذاری پوست نقش دارد.

 

برای کاهش هزینه لیزر پوست چیکار باید کرد؟

کاهش هزینه لیزر

انتخاب کلینیک و پزشک

انتخاب کلینیک معتبر و پزشک ماهر، می تواند تا حد زیادی در هزینه کردن شما تاثیر گذار باشد. پزشکان ماهر معمولا دستمزد بیشتری نسبت به پزشکان دیگر دریافت می کنند، ولی در دراز مدت، هزینه های شما کمتر شده و به دلیل انتخاب کلینیک و پزشک معتبر، در آخر از نتیجه حاصله و هزینه ای که پرداخت کرده اید، رازی خواهید بود.

مراقبت های بعد از لیزر جای جوش

اما اگر برای کاهش هزینه ها، پزشک درستی را برای این دوره ی درمانی انتخاب نکنید، نه تنها برای جبران اشتباهات شخص مقابل، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، بلکه ممکن است حتی مشکلات دیگری هم در کنار جای جوش برای پوست رخ دهد.

مراقبت، قبل و بعد از جلسات درمان لیزر پوست واجب و تا حدی می تواند نیاز بیماران را برای جلسات درمانی کاهش دهد. اگر مراقبت های لازمه را انجام ندهید. درمان به کندی پیش می رود و برای جبران این مراقبت نکردن ها باید جلسات بیشتر و در نتیجه، هزینه بیشتر پرداخت کنید.

مطالب بیشتر در حوزه لیزر پوست: “مهم ترین دانستنی های جونسازی پوست با لیزر” 

انواع روش لیزر پوست

نوع و روش لیزر پوست می تواند در قیمت لیزر پوست تاثیر گذار باشد. لذا هزینه آن به بسته به انواع لیزر پوست متفاوت می باشد. از مهم ترین روش های لیزر پوست که می توان اشاره کرد :

 

  •  لیزر COD2
  •  لیزر N-Lite
  •  لیزر ND-YAG
  • لیزر دی اکسید کربن
  •  لیزر Q-Switch
  •  لیزر PDL
  •  لیزر Erbium

هزینه لیزر پوست چقدر است

 لیزر COD2

در واقع لیزر فرکشنال CO2 از مهم ترین و پرکاربردترین لیزرهایی است که امروزه برای رفع مشکلات پوستی و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این امر هم این است که این دستگاه علاوه بر داشتن عوارض پایین تر، ماندگاری اثر بیشتری نیز دارد.

لیزر N-Lite

از این روش فقط برای رفع نقایص و مشکلات کوچک پوست استفاده می شود و نسبتا به هزینه لیزر های دیگر کمتر است.

لیزر ND-YAG

این روش بیشتر برای رفع لک های پوستی، تغییرات رنگ پوست، از بین بردن رگ های زیر پوستی، از بین بردن مو های زائد و پاک کردن تتو استفاده می شود.

لیزر دی اکسید کربن

یکی از قدیمی ترین دسگاه لیزرها، لیزر دی اکسید کربن است. روشی پر کاربرد که به وسیله آن پزشکان میتوانند از عمیق ترین لایه های پوست لایه برداری کنند. در این روش، جوان سازی، ازبین بردن زخم ها، آکنه ها، ازبین بردن ترک های پوستی و بهتر شدن منافذ پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر Q-Switch

لیزر کیو سوییچ برای لیزر لک های صورت استفاده می شود، از جمله کک و مک، از بین بردن تتو و خال های صورت.

لیزر PDL

از لیزر پی دی ال برای درمان ضایعات، اسکار ها، ماه گرفتگی و خال های عروقی استفاده می شود.

 لیزر Erbium

لیزر اربیوم Erbium در مقایسه با لیزر فرکشنال استفاده کمتری دارد ولی با این حال باز هم برای جوان سازی پوست به ویژه برای افرادی که دارای پوست تیره هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین کلینیک زیبایی برای لیزر جای جوش 

لیزر، ارتباط مستقیم با پوست و زیبایی شما دارد و مهم است که حتما برای انجام جوان سازی پوست با لیزر بهترین کلینیک زیبایی در منطقه خود را انتخاب کنید. چرا که کلینیک های حرفه ای و معتبر دارای کادر درمانی مجرب و حرفه ای هستند و ابتدا بررسی های لازم را روی بیمار انجام می دهند و سپس با انجام مشاوره های لازم و همچنین شنیدن انتظارات بیمار، بهترین روش درمانی متناسب با مشکل فرد را برای درمان او در نظر می گیرند.

لازم به ذکر خواهد بود که کلینیک دکتر مسعود جعفری در تهران یکی از بهترین مرکز لیزر مو در زعفرانیه می باشد. پس درنگ نکنید و برای اطلاع از هزینه ی  لیزر و دریافت وقت با همکاران ما تماس بگیرید.

هزینه لیزر پوست چقدر است

جمع بندی

همان طور که گفته شد اولین نکته در انجام لیزر پوست صورت، انتخاب یک مرکز با کیفیت می باشد. کلینیک زیبایی در زعفرانیه، سابقه طولانی مدت و درخشان در زمینه انجام کلیه خدمات زیبایی مانند میکروبیلدینگ، بوتاکس، لیزر و …. را دارد. مرکز ما به دلیل عملکرد بی نظیری که داشته و دارد، توانسته سرآمد دیگر مراکز درمانی زیبایی باشد. لیزر صورت در این مرکز به صورت فوق تخصصی و با توجه به نوع پوست انجام می شود. ناگفته نماند که هزینه ی لیزر پوست در این مرکز نسبت به مراکز دیگر مناسب تر خواهد بود. توجه کنید که مناسب بودن هزینه انجام این کار دلیل بر بی کیفیت بودن انجام آن نمی باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 34 میانگین: 3.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

15 پاسخ

  1. وقت بخیر من لک های قهوه ای رنگ رو شکم و بازوهام زده میخاستم ببینم حدودا چقدر هزینش میشه ممنونم

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا برای اطلاع از هزینه ی لیزر و دریافت مشاوره با شماره های 02122439094-02122439095 تماس بگیرید.

  2. با سلام
    من لکه های قهوه ای روی دست و پاهام دارم کم هستند که رد زخم هست
    میشه بگین قیمتش چقدره

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا برای اطلاع از هزینه ی لیزر و دریافت مشاوره با شماره های 02122439094-02122439095 تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، لطفا اطلاعات تماس خودتون رو تو قسمت تماس با ما پر کنید تا برای مشاوره رایگان با شما تماس بگیریم.

  3. من لکه های تیره ای روی صورتم است درمان میشه هزینه ش چقدرمیشه

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر، برای بررسی بهتر این موضوع و انجام مشاوره رایگان با شماره ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. و یا قسمت مشاوره سایت ثبت نام کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

  4. قیمت هایی که داخل لیستتون هست برای لیزر لک‌بدنه یا موی بدن

  5. سلام خسته نباشید صورتم کاملا جوش زده لکه های قهوه ای رنگ هم کامل صورتم رو گرفته چیکار کنم

    1. سلام، پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق تر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

    2. سلام من جای جوش هام مونده آیا درست میشه هزنیه اش چقدر است

      1. سلام وقت بخیر، سوال شما خیلی کلیه لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های ۲۲۴۳۹۰۹۵ ۰۲۱ – ۲۲۴۳۹۰۹۴ ۰۲۱ تماس بگیرید. یا قسمت تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. تا با بررسی پوست و تایپ پوستی شما داروها و پمادهای لازم تجویز شوند.

  6. سلام من جای سالک روی بینیم هست برای درمان چند درصد امکان بهبود کامل هست و هزینش چقدر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷