زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هزینه بوتاکس ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

مجله آموزشی

هزینه بوتاکس ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

هزینه بوتاکس ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه بوتاکس ابرو

بوتاکس درمانی است که برای برطرف نمودن چین و چروک به خصوص در پیشانی، بین دو ابرو و برای بالا کشیدن ابرو کاربرد دارد. بوتاکس از نوعی سم به نام بوتولونیم ساخته می شود که حاصل متابولیسم باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم است. جهت کسب اطلاعات جامع در مورد بوتاکس به مقاله ی “مهم ترین نکات بوتاکس چیسـت؟” از همین سایت مراجعه کنید.

هزینه بوتاکس ابرو

بوتاکس با اثر گذاری بر عضلات فعال که در بوجود آمدن خطوط اخم نقش دارند سبب غیر فعال کردن آن ها می شود. با غیر فعال کردن عضلات دخیل در شکل گیری چروک ها، این خطوط صاف می شوند و جوانسازی را به همراه دارد.

وقتی عضلات ناحیه ابرو وارد فاز استراحت می شوند، عضلات پیشانی آنها را بالا می کشند که سبب منظره لیفت شده ابرو می شود. استفاده از بوتاکس یک روش غیر جراحی با قیمت مناسب است.

در تزریق بوتاکس از سوزن های کوچک مخصوص استفاده می شود و این تزریق ها در نقاط خاصی از پوست وارد می شوند و به مرور زمان جذب می شوند. این جذب که در حدود 4 تا 6 ماه طول می کشد همان زمان اثرگذاری بوتاکس است و جلسه بعدی درمان باید پس از آن برنامه ریزی شود.

 

هزینه بوتاکس ابرو

با توجه به موقت بودن این درمان اگر متقاضی بخواهد نتایج درمان را حفظ کند باید طبق برنامه درمان های خود را انجام دهد. از آن جا که تزریق بوتاکس ابرو یک درمان زیبایی است، شامل بیمه نمی شود به همین علت لازم است پیش از تصمیم گیری از قیمت و عوامل تاثیر گذار بر آن اطلاع یابید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بوتاکس

1-میزان بوتاکس

میزان بوتاکس در تزریق اول زیاد دقیق نیست و پزشک متخصص پوست و مو بر اساس تجربه و بررسی ماهیچه ها و فعالیت ان ها مقداری را تخمین می زند. در تزریق های بعدی میزان دقیق بوتاکس که برای اثرگذاری لازم است به دست می آید و نتیجه حاصله بیشتر رضایت بخش خواهد بود.

هزینه بوتاکس ابرو

اینکه میزان فعالیت عضله چه تاثیری بر میزان بوتاکس دارد بسته به دو مورد است؛ اول این که میزان بوتاکس برای ماهیچه های ضخیم و خیلی فعال بیشتر است تا بتواند آن ها را به طور کامل وارد فاز استراحت کند و به این ترتیب پوست صاف شود.

مورد دوم که بررسی می شود قدرت ماهیچه های پیشانی است که باید عضلات در حال استراحت را بالا بکشند. هم چنین در طی تزریق های متمادی ماهیچه ضعیف ترشده و میزان بوتاکس نیز به همان نسبت کاهش می یابد.

2-مناطق تزریق بوتاکس

منطقه ی تزریق بوتاکس نیز بر هزینه بوتاکس تاثیرگذار است. بعضی افراد فقط به دنبال برطرف نمودن خط اخم هستند در حالیکه بعضی دیگر به دنیال لیفت ابرو هستند. برای لیفت ابرو علاوه بر وسط ابروها ، لیفت باید در امتداد ابرو و حتی دم ابرو انجام شود که به همین ترتیب ناحیه تزریق را بزرگتر و تعداد تزریق را بیشتر می کند.

هزینه بوتاکس ابرو

بعضی افراد ممکن است بخواهند بجز خط اخم از این تزریق ها برای هماهنگ کردن ابرو های دو طرف صورت استفاده کنند. بعضی افراد با سن کمتر که چروک آنچنانی ندارند از این تزریق فقط برای لیفت دم ابرو استفاده می کنند. طبیعی است که هر چه منطقه تزریق بزرگتر باشد هزینه نیز بیشتر می شود.

3-برند بوتاکس

برند بوتاکس یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه بوتاکس ابرو است. بوتاکس توسط شرکت های مختلفی تولید می شود. از مهم ترین و رایج ترین بوتاکس ها در ایران می توان به برند انگلیسی دیسپورت و برند آمریکایی بوتاکس شرکت آلرگان اشاره نمود که قیمت بالاتری نسبت به برند های دیگر دارد.برند دیگر بوتاکس که کره ای می باشد با نام تجاری نورونوکس شناخته شده است.

ارزانترین قیمت بوتاکس مربوط به برند چینی کنیتوکس می باشد. برند زئومین از برندهای جدید است و طرفداران خود را پیدا کرده است. برند ایرانی مسپورت هم از برند های ارزان است و روانه بازار شده است. جهت کسب اطلاعات جامع در مورد بوتاکس کنیتوکس به مقاله ی “همه چیز در مورد بوتاکس کنیتوکس” از همین سایت مراجعه کنید.

تفاوت بوتاکس شرکت های مختلف در میزان، نوع ویال (جامد یا مایع)، مواد موجود در آن ها، میزان اثر گذاری و شرایط نگهداری آن ها است. اگر به مواد مختلف مثل لاکتوز شیر حساسیت دارید حتما در جلسه مشاوره به پزشک اطلاع دهید تا از برندهای حاوی لاکتوز تجویز نکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک های بوتاکس به مقاله ی “بهترین مارک های بوتاکس کدامند؟” از همین سایت مراجعه کنید.

هزینه بوتاکس ابرو

4-پزشک و کلینیک انتخابی

تجربه پزشک متخصص پوست و مو در قیمت تزریق بوتاکس تاثیر دارد. هزینه خدمات پزشکان با تجربه نسبت به تکنسین ها بیشتر است ولی بسیاری افراد به علت اطمینان از عدم اثرگذاری بوتاکس بر ماهیچه های کناری ترجیح می دهند این هزینه را بپردازند.

هزینه بوتاکس ابرو

کلینیک های مختلف برنامه های پرداخت، تخفیف و پکیج های درمانی متفاوتی را در دستور کار دارند. هم چنین موقعیت جغرافیایی کلینیک در هزینه ها موثر است. به طور مثال یک کلینیک در مرکز شهر نسبت به کلینیک های جانبی ممکن است گرانتر باشد یا هزینه بوتاکس در شهرهای کوچک معمولا کمتر است.

هزینه نسبی بوتاکس

با توجه به موارد بالا هزینه بوتاکس را به صورت یک عدد دقیق نمی توان تخمین زد. برخی برند ها ویال های یک نفره یا 50 تا 100 واحدی دارند و برخی ویال های 300 تا 500 واحدی که برای درمان ناحیه ابرو زیاد خواهد بود.

هزینه هر واحد واحد بوتاکس بین 200 تا 400 هزار تومان است. البته این مقاله محدود به زمان است و ممکن است زمانی که شما این مقاله را می خوانید هزینه ها بیشتر شده باشند به همین علت استفاده از خدمات مشاوره پیش از درمان بسیار مناسب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس ابرو و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷