زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

مهم ترین مزایای لیفت صورت با جراحی چیست؟

مجله آموزشی

مهم ترین مزایای لیفت صورت با جراحی چیست؟

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

لیفت صورت با جراحی

مهم ترین مزایای لیفت صورت با جراحی چیست؟

لیفت صورت با جراحی

لیفت صورت با جراحی یکی از روش ها در جوان سازی پوست است بدلیل اینکه چربی های مفید پوست با افزایش سن از بین می رود خاصیتی که بوسیله این چربی ها با نام ارتجاعی وجود دارد نیز کم و کمتر شده و این باعث افتادگی و شلی پوست افراد می شود البته شلی پوست در هر فرد متفاوت بوده و ممکن است برای برخی زودتر و برای دیگری زودتر اتفاق بیفتد و باید این مشکل را با روش هایی مانند لیفت صورت با جراحی ترمیم نمود.

برای انجام لیفت صورت با جراحی بهترین کار این است که به یک فوق تخصص در این زمینه مراجعه کرده و مشورت های لازم برای جراحی را انجام دهید اگر جراحی توسط فوق تخصص پوست انجام گیرد شما با کمترین درد و مشکل می توانید صورتی جوان داشته باشید.

لیفت صورت با جراحی

لیفت صورت و گردن

بیشترین مکانی که جراحی لیفت در آن انجام میگیرد صورت و گردن بوده که برای افراد بخصوص خانم ها بسیار مکان های مهمی است لیفت صورت با جراحی بیشتر در خانم های بین دهه 40 تا 60 انجام می شود در این دوران پوست کم کم حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد اما استخوان زیرین حالت قبل خود را دارد بنابراین با لیفت یا کشیدگی پوست صورت به حالت قبل بر می گردد.

برخی از افراد در صورت و گردن خود چین و چروک و یا حالت افتادگی دارند و می خواهند برای از بین بردن این حالت به پزشک متخصص پوست مراجعه کنند پزشک بعد از دیدن فرد او را معاینه کرده تا مکان مورد مشکل را بیاید ممکن است برخی از افراد فقط در میان دو ابرو مقداری چروک داشته و برخی در زیر چانه یا غبغب خود افتادگی دارند در این حالت پزشک با معاینه درمان را برای بیمار توضیح می دهد تا فرد به راحتی این مشکل را پشت سر بگذارد.

برخی از موارد در مورد لیفت صورت با جراحی

یکی از موارد مهمی که در جراحی صورت مورد توجه قرار می گیرد زمان آن بوده که این نوع جراحی معمولا بین 2 تا 6 ساعت زمان نیاز دارد که این مورد نیز بستگی به افتادگی و یا چین و چروک فرد دارد.

هزینه نیز یکی از مواردی بوده که در لیفت صورت با جراحی مورد نظر افراد قرار می گیرد این مورد نیز مانند زمان جراحی، بستگی به پوست و چین و چروک های فرد دارد.

افراد باید برای انجام جراحی و بهبودی خود زمان مناسبی انتخاب کنند زیرا برای بهبودی کامل به چند هفته مراقبت نیاز است و نباید برخی از کار ها در این مدت انجام گیرد.

معمولا در لیفت صورت با جراحی میزان و درصد موفقیت و نتیجه خوب کار بسیار بالا بوده و نیاز به نگرانی برای این مورد نبوده.

با اینکه بیهوشی در لیفت صورت با جراحی به صورت موضعی انجام می شود اما بیمار باید در صورت وجود، در مورد بیماری های خود با پزشک مشورت کند زیرا در برخی موارد بیهوشی ممکن است برای افراد مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

لیفت صورت با جراحی

مزایا لیفت صورت با جراحی

اولین و مهم ترین موردی که فرد بعد از زیبایی این عمل را انجام می دهد بالا رفتن اعتماد به نفس است.

با انجام این جراحی صورت از حالت شلی و دارای چین و چروک خارج شده و بسیار جوان می شود و سن فرد را بسیار کمتر نشان می دهد.

ممکن است برای برخی از افراد این عمل نیاز به تمدید و تکرار داشته باشد اما بعد از انجام اولین عمل شما به راحتی می توانید تغییرات را مشاهده نمایید.

افرادی که می خواهند در سنین بالا گردنی بلند، خوش فرم و زیبا داشته باشند با انجام لیفت به خواسته خود رسیده و از این مزیت بسیار خشنود می شوند.

زمان باقی ماندن این جراحی تا 10 سال نیز می رسد که این در مقایسه با موارد دیگر بیار خوب بوده و انجام دوباره آن برای ترمیم دارای کمترین مشکل و عوارض است.

افراد در چه مواردی برای لیفت صورت با جراحی اقدام می کنند؟

  • برای جوان سازی و سفتی و کشیدن پوست
  • انواع آلودگی و چربی های مضر را از بین ببرند.
  • با کم کردن چربی ها تیرگی پوست در برخی قسمت ها از بین می رود.
  • زخم های پوستی که در قسمت های مختلف صورت به وجود آمده است.

از بین بردن چروک و افتادگی های موجود در گردن، پیشانی، اطراف چشم، چین و چروک های اطراف دهان و همینطور افتادگی زیر چانه از موارد مراجعه افراد برای انجام جراحی صورت با لیفت است.

لیفت صورت با جراحی

انجام لیفت در چه صورتی انجام می شود؟

دو روش تهاجمی و غیرتهاجمی برای جوان سازی پوست وجود دارد. وقتی به متخصص زیبایی مراجعه می کنید او تصمیمی می گیرد که صورت و یا پوست شما نیاز به چه نوع جوان سازی دارد معمولا هنگامی که پوست فقط داراری چین و چروک باشد از روش غیرتهاجمی استفاده می شود روش غیرتهاجمی معمولا به استفاده از انواع فیلر و تزریق می گویند که نیاز به عمل جراحی نداشته و بعد از انجام آن نیز فرد به راحتی می تواند با کمی رعایت به زندگی خود برسد.

روش تهاجمی که یکی از موارد آن همان لیفت صورت با جراحی است و بیشتر برای چین و چروک های عمیق و شلی صورت انجام می شود، در آن نیاز به بیهوشی بوده و پزشک پوست را از قسمت های مختلف صورت و از قسمت داخل خط مو برش می دهد و پوست را پاکسازی می کند در این روش دارو های تقویتی برای سفت و خوش فرم ماندن پوست به آن تزریق می گردد البته این روش با اینکه نسبت به روش قبل در از بین بردن چین و چروک و جوانسازی بهتر است اما زمان مراقبت و استراحت بعد از جراحی بسیار طولانی تر می باشد.

لیفت صورت با جراحی

برخی از خطرات انجام لیفت صورت با جراحی

ممکن است احساس خارش و بی حسی ایجاد شود که این بعد از مدتی از بین می رود اگر زمان آن طولانی شود باید با پزشک خود تماس بگیرید.

افراد نباید با این نگرش که صورت جوان قبلی خود را بدست می آورند لیفت صورت با جراحی را انجام دهند زیرا این نوع جراحی تنها چند سال افراد را جوان تر نشان می دهد.

برخلاف موارد تزریقی جوان سازی پوست در لیفت صورت با جراحی نیاز به استراحت از چند روز تا دو هفته نیاز است.

به طور کلی افراد باید عوامل مختلفی را در هنگام لیفت صورت با جراحی در نظر بگیرند این عوامل میتوان انتخاب پزشک متخصص، مشورت با پزشک برای انتخاب روش درست جوان سازی، مراقبت های قبل جراحی، مراقبت های بعد جراحی و ترمیم می باشد اگر این عوامل توسط فرد رعایت گردد می توان اطمینان حاصل کند که از لیفت صورت با جراحی نتیجه خوبی می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت صورت با جراحی و انجام مشاوره ی رایگان به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷