زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

محبوب ترین خدمات پوست، مو و زیبایی چیست؟ دکتر مسعود جعفری

مجله آموزشی

محبوب ترین خدمات پوست، مو و زیبایی چیست؟ دکتر مسعود جعفری

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

پوست، مو و زیبایی

محبوب ترین خدمات پوست، مو و زیبایی چیست؟ دکتر مسعود جعفری

خدمات پوست، مو و زیبایی

پوست

امروزه مراجعه به کلینیک های تخصصی پوست، مو و زیبایی یک امر کاملا عادی تلقی می شود. اما نکته ی مهمی که در این زمینه وجود دارد مراجعه به اماکنی است که از طرف وزارت بهداشت دارای مجوز باشند در غیر این صورت برای شما نتیجه ی عکس دربر خواهد داشت.

رایج ترین خدمات کلینیک های پوست، مو زیبایی چیست؟

لیزر پوست و موهای زائد

مو

لیزر پوست بدن و صورت، رفع موهای زائد از دیر باز به عنوان یک دغدغه در بین خانم ها مطرح بوده است.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی استفاده از لیزر در رابطه با زیبایی بسیار معمول شده است. این روش در بین افراد جامعه از اقبال زیادی برخوردار است. یکی از دلایل آن درصد پایین خطای لیزر است.

استفاده از لیزر باعث شده افراد به راحتی از شر خال های گوشتی بدترکیب و لکه های مزاحم خلاص شوند. دستگاه های پیشرفته در این زمینه باعث شده که رفع این مشکلات در زمان کوتاهی امکان پذیر باشد.

جوانسازی پوست

زیبایی

یکی دیگر از خدمات پرطرفدار در زمینه پوست، مو و زیبایی عملیات جوانسازی پوست است. داشتن یک پوست بی نقص و زیبا علاوه بر تاثیر در زیبایی اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. در حال حاضر روش های زیادی برای جوانسازی پوست  وجود دارد که متناسب با نوع و مشکل پوستی افراد انجام می پذیرد.

انواع روش های جوانسازی بدین شرح است: جوانسازی با لیزر، تزریق بوتاکس، استفاده از روش پی آر پی، تزریق ژل یا فیلر، لیفتینگ، هیدرودرم ابریژن، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ، لایه برداری شیمیایی،

افراد می توانند با استفاده از این روش ها به شکل صحیح و در مکان های مناسب نتیجه ی مطلوب خود را دریافت کنند. هنگام مراجعه به کلینیک های تخصصی باید توسط یک متخصص پوست، مو و زیبایی ویزیت شوید این مسئله را از یاد نبرید. در صورتی که بدون مشورت پزشک برخی از این روش های زیبایی را امتحان کنید ممکن است نتایج جبران ناپذیری را به جای بگذارد.

مو و زیبایی

پوست، مو و زیبایی

متخصصان زیبایی عقیده دارند که 50 درصد از زیبایی افراد به علت وجود موهای زیبا است. برخی از افراد به شکل ژنتیکی یا بیرونی شروع به از دست دادن موهای خود می کنند. ریزش و کمبود موها تنها شامل موهای سر نیست این مسئله گاهی ابرو ها و مژه ها را نیز درگیر می کند.

با پیشرفت علم روش های موثری در رابطه یا درمان و کاشت مو وجود دارد. اما بهترین روش ها و موثرترین آن ها در زیبایی مو چیست؟

پیوند مو

یکی از موثرترین و پر طرفدارترین خدمات پوست، مو و زیبایی پیوند موها است. در این عمل زیبایی قسمت های دارای ریزش مو مشخص شده و در دو مرحله موهای جدید کاشته می شود. تاریخچه ی این عمل زیبایی به سال 1950 در کشور امریکا بازمی گردد اما به مرور زمان روش های درمانی در آن ارتقا یافته است. امروزه این عمل جراحی به شکل سرپایی انجام می شود.

به این ترتیب که تحت نظر یک پزشک متخصص ابتدا نقاط مشخص شده تمیز شده و پس از بی حسی موضعی پس از آن عمل پیوند انجام می گیرد.

عمل های جراحی زیبایی

پوست، مو و زیبایی

اهمیت مسئله پوست، مو و زیبایی تا حدی است که برخی از افراد ریسک عمل جراحی زیبایی را به جان می خرند و خود را به تیغ جراحی می سپارند.

آیا می دانسته اید که کشور ایران از نظر انجام عمل های زیبایی جزو اولین کشورها در جهان است. مشتریان این عمل های زیبایی معمولا بانوان هستند. گزارش های اخیر نشان می دهد که بانوان اغلب برای رفع چین و چروک به عمل های تزریق، لیفتینگ، جراحی پلک، کوچک یا بزرگ کردن سایز سینه ها و لیپوساکشن، لابیاپلاستی، بلفاروپلاستی علاقه مند بوده اند.

در مقابل آقایان به عمل های زیبایی جراحی بینی، لیفت سینه ها، جراحی پلک، زیبای گوش، لیپوساکشن و جراحی های موضعی برای رفع چربی ها علاقه نشان می دهند.

رتبه ی عمل های محبوب جراحی در دنیا اذعان عمل بزرگ کردن سینه ها و در ایران عمل زیبایی و کوچک کردن بینی است.

جالب است بدانید که که ایران از لحاظ رتبه جراحی پوست در رتبه پنجم جهان قرار دارد که با توجه به جمعیت 80 میلیونی ایران آمار بسیار قابل توجه ای است.

رایج ترین عوارض عمل های جراحی پوست، مو و زیبایی چیست؟

افرادی که تصمیم به جراحی زیبایی می گیرند باید قبل از آن نسبت به عوارض عمل های جراحی پوست، مو و زیبایی اطلاعاتی کسب کنند.

رایج ترین عارضه در این مبحث بازگشت ریزش موها است. اما در مورد عمل های دیگر تشکیل هماتوم است. از آنجا که قبلا اشاره کردیم رایج ترین عمل جراحی زیبایی در سراسر دنیا عمل جراحی سینه است. یکی از عوارض شایع این عمل جراحی تشکیل یک کیسه دردناک و پرخون است که به هماتوم معروف است. نکته ی مهم این است که تشکیل هماتوم در اغلب عمل های جراحی وجود دارد. در برخی مواقع برای از بین بردن این عارضه احتیاج به عمل جراحی است.

گاهی پس از عمل های جراحی زیبایی اعصاب افراد آسیب می بیند و عوارضی نظیر کمر درد و سوزن سوزن شدن را تجربه می کنند.این عوارض را اکثرا خانم ها بعد از انجام عمل پروتز تجربه می کنند.

پوست، مو و زیبایی

از شایع ترین عوارض جراحی زیبایی عفونت است. با توجه به اینکه عملیاتی برای کاهش عفونت ها بعد از جراحی صورت می گیرد اما در عین حال این اتفاق گاهی منجر به صدمات جبران ناپذیری است.

آمبولیسم ریوی نیز یک عارضه پس از عمل جراحی است که به ندرت خطر مرگ وجود دارد.

ممکن است شما بعد از عمل زیبایی دچار عارضه زخم بشوید. مسلما این امر علاوه بر آسیب جسمی بر روحیه افراد نیز اثر سوء دارد. زیرا افراد این عمل ها را در راستای زیبایی انجام داده در صورتی که نتیجه ی نا مطلوب داشته باشد با کمبود اعتماد به نفس روبرو خواهند شد.

بیشتر افراد پس از انجام عمل های جراحی از ظاهر خود رضایت دارند. اما افرادی در این بین وجود دارند که پس از عمل از ظاهر خود ابراز نارضایتی دارند معمولا برای رفع مشکلات این دسته از عمل های جراحی ترمیمی استفاده می کنند.

نکته ی قابل ملاحظه در مسئله ی پوست، مو و زیبایی این است که قبل از بروز مشکلاتی از قبیل لکه ها و چین و چروک، ریزش موها و ابروها می توانید از اعمال پیشگیرانه در جهت تقویت پوست بهره بگیرید. عمل های زیبایی می تواند تاثیر زیادی در زیبایی پوست و مو داشته باشد اما حفظ طبیعی آن ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره به متخصص پوست و مو و کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری مراجعه کنید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷