زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

لیفت شقیقه با نخ

مجله آموزشی

لیفت شقیقه با نخ

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

لیفت با نخ شقیقه

لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ و عواملی که باید بدانید

با افزایش سن و یا مسائل مربوط به ژنتیک، بسیاری از افراد دچار افتادگی پلک، افتادگی ابرو و گونه می شوند. این مورد برای خانم ها عذاب آور است دقیقا مانند تاس  بودن سر آقایان. لیفت شقیقه با نخ، لیفت ابرو و لیفت با نخ گونه از مهم ترین راه حل هایی هستند که برای حل این مشکل می توان از آن ها استفاده کرد. افتادگی پلک باعث پایین آمدن اعتماد به نفس در افراد می شود. این روش علاوه بر جنبه زیبایی، رویکرد درمانی هم دارد. بسیاری از پزشکان متخصص، درمان به وسیله لیفت با نخ شقیقه را توصیه می کنند. یکی از تصورات اشتباهی که میان مردم وجود دارد این است که فکر می کنند به وسیله دارو و یا کرم های گران قیمت موجود در بازار، می توانند این مشکل را حل کنند. متاسفانه امکان حل مشکل افتادگی پلک به وسیله دارو و کرم وجود ندارد.  بهترین روشی که این روز ها عوارضی به همراه ندارد و زیبایی را به چهره شما بر می گرداند، درمان افتادگی پلک به وسیله لیفت با نخ می باشد.

لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ و باید های آن

درمان لیفت شقیقه با نخ یک روش جدید و ماندگار می باشد. انجام این عمل به این گونه است که پزشک به جای جراحی و بریدن پلک اضافی و افتاده در صورت، پلک را به وسیله نخ بخیه زده به سمت شقیقه ها می کشد. این مورد باعث درمان افتادگی پلک می شود. لازم است بدانید که در این روش یک عضو خارجی وارد بدن می شود. بدن سعی می کند عملکرد خود را در آن ناحیه به شدت بالا ببرد،  همین امر باعث ساخت کلاژن و گردش خون بالا در آن ناحیه می شود که این روش بهترین درمان برای شماست. لازم است بدانید افتادگی پلک به این خاطر اتفاق می افتد که ساخت کلاژن در قسمت افتادگی پلک کم می شود.

کلاژن ماده ای است که در ترمیم پوست بسیار موثر می باشد و همچنین در روند بهبود زخم هم تاثیر بسزایی دارد. با افزایش سن مقدار تولید کلاژن در بدن بسیار کم می شود و رفته رفته چین و چروک های زیادی در پوست ایجاد می شود. ماده موثر برای از بین بردن این چین و چروک ها کلاژن می باشد. هنگامی که پوست پیر می شود، ضعیف تر می شود و به سمت پایین متمایل می شود و همین یک علت افتادگی پلک می باشد. افرادی که با هدف تولید کلاژن تحت درمان لیفت پلک به وسیله نخ قرار می گیرند، رفته رفته و طی گذر زمان متوجه تاثیر شگفت این مورد می شوند.

بدن هوشمند

به محض این که یک جرم خارجی وارد بدن می شود، بدن شروع به خون رسانی به تمامی نواحی می کند و سطح کلاژن سازی در بدن به حد بالایی می رسد. همین موضوع است که طی مرور زمان باعث شادابی و جوانی پوست شما می شود. لازم به ذکر است مقدار نخی که در زیر پوست استفاده می شود بسیار کوچک می باشد و شخص متوجه این موضوع نمی شود. این نخ ها اصلا اذیت کننده نیستند و حتی بعد از ورود نخ و شروع فعالیت درمانی در بدن هم شخص متوجه این واکنش نمی شود.

لیفت با نخ شقیقه

عوامل مختلف برای درمان لیفت شقیقه با نخ

افتادگی پلک و یا پف زیر چشم می تواند وابسته به عوامل مختلفی باشد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

شرایط آب و هوایی: شرایط آب و هوا در پوست افراد تاثیر بسزایی دارد. در صورتی که هوا رطوبت داشته باشد پوست بسیار شاداب و سر زنده خواهد بود. در نقطه مقابل اما در شرایطی که هوا خشک باشد، پوست صورت به سرعت خشک می شود. همین مورد باعث می شود تا مشکلاتی نظیر چین و چروک، افتادگی پلک و… برای پوست صورت رخ دهد.

موارد ژنتیکی: با توجه به موارد ژنتیکی و وراثت افتادگی پلک می تواند متفاوت باشد. در بعضی از افراد حتی با سن کم، افتادگی پلک ظهور می کند. این افراد برای زیبایی و از دست ندادن اعتماد به نفس خود راهی به جز تجربه عمل های جراحی ندارند.

عادت های اشتباه: بعضی از افراد عادت های اشتباهی دارند مثل فشار دادن مداوم چشم ها به هم و یا غیره که این خود یک عامل برای افتادگی پلک حتی در سنین پایین تر می باشد.

استفاده بیش از حد از لوازم برقی و الکترونیکی: استفاده زیاد از کامپیوتر، گوشی و یا تلویزیون می تواند آثار مخربی بر روی چهره افراد بگذارد.

استفاده از داروهای خاص: استفاده از بعضی دارو ها باعث افتادگی پلک و آثار مخرب دیگری می شود.

نحوه ی تشخیص و راه درمان آن به عهده ی پزشک است. پس حتما قبل از انجام راه درمانی از مشاوره پوست و مو استفاده کنید.

افراد علاقمند به درمان لیفت شقیقه

اکثر افراد به دلیل ترس از تیغ جراحی و روند طولانی بهبود از لیفت پلک خود می ترسند. با افتخار لازم است بیان کنیم که لیفت شقیقه با نخ، جزء بی خطر ترین روش های درمان لیفت می باشد. این روش جزء روش هایی است که دوران نقاهت ندارد و شخص به راحتی بعد از انجام عمل می تواند به روزمرگی های خود ادامه دهد.

نحوه انجام و مدت زمان لازم برای درمان لیفت شقیقه

مدت زمان لازم برای انجام این عمل یعنی لیفت شقیقه با نخ حداکثر بین 45 دقیقه تا 1 ساعت می باشد. نحوه انجام لیفت شقیقه با نخ به شرح ذیل می باشد:

ابتدا نخ بخیه باید در جای درست جایگذاری شود. بعد از آن پزشک متخصص باید به فرم دهی و کشیدن نخ بپردازد تا چهره شکلی ایده آل پیدا کند. در مرحله ی بعدی مراقبت هایی که پزشک متخصص برای ماندگاری لیفت با نخ می گویید باید انجام شود. در انتها به واسطه گذاشتن جرم خارجی، عمل کلاژن سازی به فاصله 6 تا 8 ماه آینده در صورت فرد انجام می شود و فرد شاهد تغییرات شگفت انگیزی در چهره خود خواهد بود.

لیفت شقیقه

افراد متقاضی برای انجام لیفت شقیقه با نخ

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که لیفت شقیقه با نخ برای افرادی مناسب می باشد که به دنبال تغییرات اندک و طبیعی در چهره ی خود هستند؛ چرا که لیفت شقیقه به وسیله نخ بسیار جزئی انجام می شود و نباید انتظار بالایی از تغییر در کل صورت داشته باشند. به طور کلی این روش مناسب افرادی است که دچار خطوط ریز و فشرده در اطراف پلک خود هستند. از آنجایی که این عمل در مطب پزشکان و تحت بی حسی موضعی انجام می شود، افرادی که از بیهوشی می ترسند، داروهای خاصی مصرف می کنند و یا دچار فشار خون بالا هستند می توانند بدون هیچ ترسی از این روش استفاده کنند.

ماندگاری لیفت شقیقه با نخ

ماندگاری این روش یعنی لیفت شقیقه با نخ حدود 1 تا سه سال می باشد. این ماندگاری با توجه به مراقبت هایی پس از انجام لیفت با نخ که بعد از عمل از سوی پزشک متخصص مطرح می شود، می تواند بیشتر باشد.

آشنایی با انواع نخ برای لیفت شقیقه

به طور کلی دو نوع نخ برای لیفت شقیقه با نخ وجود دارد که عملکرد هر دوی این نخ ها یکی می باشد؛ اما نوع و تاثیر آن متفاوت است. در ادامه به تفاوت های این دو نخ می پردازیم.

نخ نووآ: این نوع نخ با طراحی شگفت انگیزی که دارد باعث جذب سریع پوست می شود. این نخ بعد از 4 الی 6 ماه در بدن به طور کامل جذب می شود و بعد آن شاهد تاثیرات شگفت انگیز این نخ خواهید بود.

انواع مختلفی برای استفاده های مختلف از این نوع نخ وجود دارد که انواع آن به شرح ذیل می باشد.

نخ باربد: این نخ برای جمع آوری پوست صورت ایده آل می باشد و نتیجه لیفت به وسیله این نخ بسیار عالی است. این نخ بیشتر در نقاط رویش مو کاربرد دارد تا پوست را به سمت بالا هدایت کند.

نخ ساده: این نوع نخ در مقایسه با دیگر هم خانواده های خود تاثیر کم تری را در لیفت صورت دارد؛ اما این نخ تولید کلاژن در بدن را به طرز شگفت انگیزی بیشتر می کند. لازم به ذکر است که بیشتر افراد تمایل دارند از این نخ برای نقاط حساس صورت مانند کنار چشم و یا اطراف دهان استفاده کنند.

نخ سیلوئت: این نوع نخ هم مانند نخ باربد دارای زیست پذیری بالایی می باشد و به طرز قابل قبولی باعث لیفت پوست می شود اما در مقایسه با نخ نووآ سطح کلاژن سازی کم تری دارد. انجام عمل لیفت شقیقه با نخ به وسیله نخ سیلوئت حدود 45 دقیقه طول می کشد.

نحوه انجام لیفت شقیقه با نخ

زمان بهبود پس از عمل لیفت شقیقه

زمان انجام عمل لیفت شقیقه با نخ در مقایسه با عمل هایی که نیاز به تیغ جراحی دارند بسیار کم تر می باشد. افرادی که تحت عمل هایی با تیغ جراحی قرار می گیرند، لازم است که بیهوش شوند و این یک امتیاز منفی برای این نوع ار عمل های جراحی  محسوب می شود؛ چرا که بیهوشی ضرر های فراوانی برای بدن دارد و دوران نقاهت آن طولانی خواهد بود.

در این روش درمانی به وسیله ی نخ خبری از اتاق عمل و بیهوشی نمی باشد و فرد پس از آن به راحتی می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد، به شرطی که این عمل را در مراکز معتبری انجام دهد. پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری یکی از بهترین دکتر لیفت با نخ در زعفرانیه می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷