زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

هر آنچه که از تزریق چربی به گونه باید بدانید

مجله آموزشی

هر آنچه که از تزریق چربی به گونه باید بدانید

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

تزریق چربی به گونه-دکتر مسعود جعفری

هر آنچه که از تزریق چربی به گونه باید بدانید

تزریق چربی به گونه

بسیاری از افراد با شکل خاصی از بدن و یا فرم دهی نواحی خاصی از بدن مانند گونه اعتماد به نفس پیدا می کنند. کشور ما در بین 10 کشور مقصد جراحی زیبایی و تزریق چربی به گونه جزء برترین کشور ها می باشد.

کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری جزء برترین کلینیک زیبایی در تهران می باشد. این کلینیک با بهره گیری از مجهز ترین دستگاه ها و استفاده از متخصصین زیبایی خبره در زمینه ی تزریق چربی به گونه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

آنچه در خصوص تزریق چربی به گونه باید بدانید

تزریق چربی به گونه به عنوان شناخته شده ترین راه برای پر کردن گونه و جذابیت بیشتر است. در این روش یعنی تزریق چربی به گونه، با استفاده از چربی موجود در بدن هر شخص انجام خواهد شد. به این وسیله می توان هر قسمت از نواحی چهره را که حس می کنید احتیاج به تزریق دارد را پر کنید.

تزریق چربی به گونه

کاربرد های تزریق چربی به شرح ذیل می باشد:

تزریق چربی به گونه که با نام پیوند چربی و یا انتقال چربی شناخته می شود. در این روش یعنی تزریق چربی به گونه، چربی از نواحی که تجمع در آن فراوان می باشد برداشته می شود و در نواحی که تجمع چربی در آن محدود است گذاشته می شود که این تشخیص به وسیله پزشک متخصص انجام می شود.

معمولا تزریق چربی به غیر از تزریق چربی به گونه در نواحی دیگری هم پر کاربرد می باشد. این موارد به شرح ذیل می باشد:

1-تزریق چربی به دست ها: شاید دیده باشید بسیاری از افراد سن کمی دارند ولی دست آن ها حالت چروک و رگ برجسته دارد که این مشکل به وسیله تزریق چربی پشت دست قابل حل می باشد.

2-تزریق چربی به نواحی سینه: بسیاری از افراد از کوچک بودن سینه خود و یا شل بودن قسمت سینه خود رنج می برند که این مشکل به وسیله تزریق چربی به سینه قابل حل می باشد.

3-تزریق چربی به نواحی باسن: بسیاری از افراد از منحنی بودن شکل باسن و برجسته بودن آن استقبال می کنند که این عمل هم به وسیله تزریق چربی به نواحی باسن امکان پذیر می باشد.

4-تزریق چربی به گونه: همانطور که در بالاتر هم ذکر شد بسیاری از افراد از برجسته بودن گونه های خود استقبال می کنند که این عمل هم در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری به بهترین نحو امکان پذیر می باشد.

بهترین کاندیدا برای تزریق چربی به گونه چه کسانی می باشند؟

به طور کلی کسانی که از چهره ی خود ناراضی هستند و فکر می کنند با تزریق چربی به گونه چهره ای جذاب تر پیدا می کنند، می توانند این امر را انجام دهند.

اما به طور کلی کسانی که از مشکلاتی که ذکر می کنیم رنج می برند می توانند این کار را انجام دهند. این مشکلات به شرح ذیل می باشد:

  • افرادی که در نواحی صورتشان از چین و چروک رنج می برند.
  • هر فردی که به دنبال زاویه بخشیدن و فرم دهی به صورت خود می باشد.
  • افرادی که به دنبال گونه هایی جذاب و پر هستند و در کل به دنبال چهره ای جذاب هستند می توانند این کار را انجام دهند.

نحوه تزریق چربی در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری چگونه انجام می پذیرد؟

به طور کلی نحوه تزریق چربی در گونه ها طی مراحل زیر انجام می شود.

مرحله اول: در این مرحله چربی از نواحی که تجمع در آن به وفور می باشد، برداشته می شود و در قسمت گونه ها گذاشته می شود. که معمولا چربی از قسمت ران ها و یا شکم برداشته می شود.

مرحله دوم: در این مرحله چربی برداشته شده از ناحیه شکم و یا ران ها استخراج می شود.

مرحله سوم: در این مرحله چربی هایی که از نواحی شکم و یا ران ها استخراج شده است به صورت فراوری شده توسط سوزن های تزریق مخصوص و طراحی شده برای تزریق چربی به گونه به این نواحی تزریق می شود.

نحوه ی تزریق چربی به گونه

عمل تزریق چربی به گونه چه مقدار طول می کشد؟

استخراج و یا برداشتن چربی از نواحی مورد نظر تقریبا 2 تا سه ساعت زمان می برد. تزریق آن بین یک تا یک و نیم ساعت زمان می برد که در افراد مختلف با توجه به انتظار و میزان تزریق این ساعت ها، متفاوت می باشد.

باید ها و نباید های بعد از تزریق چربی

این مدت بسته به میزان چربی استخراج شده و میزان آن در افراد متفاوت می باشد. به طور کلی این عمل بین 7 تا 10 روز دوران نقاهت دارد.

لازم به ذکر است که بهتر است در این دوران به مراقبت های بعد از تزریق چربی توجه کنید و به دستورات پزشک خود متعهد باشید و از دستورات او پیروی کنید.

شاید هم بهتر باشد در این دوران از فعالیت های بدنی خود کاسته و یک رژیم اصولی و کاهش مصرف کربوهیدرات را تجربه کنید.

مزایای تزریق چربی

از مزای تزریق چربی به گونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1-کمتر بودن میزان عوارض و خطر این نوع عمل در مقایسه با عمل های مشابه مثال زدنی است.

2-استفاده از این نوع روش درصد آلرژیک به مواد خارجی را به صفر می رساند. دلیل این امر هم این مورد می باشد که برای تزریق چربی از بدن خود شخص چربی استخراج می شود؛ پس مواد بیرونی و خارجی وارد بدن شخص نمی شود و همین مورد درصد ابتلا به بیماری های آلرژیک و عفونت را به صفر می رساند.

3-ماندگاری تزریق چربی، یعنی تزریق چربی به گونه به مراتب بیشتر از روش های مشابه موجود می باشد.

4-خطر این عمل در مقایسه با عمل های موجود بیشتر می باشد. این خود یک نکته ی مهم و اساسی برای تصمیم گیری و اقدام به این عمل می باشد.

بهترین دکتر تزریق چربی به گونه

ماندگاری تزریق چربی تا چه مدت می باشد؟

بعد از انجام تزریق چربی به گونه در نواحی تزریق شده احساس لطافت و پر بودن بیشتری می کنید که همین خود یک عامل برای جذاب تر دیده شدن شما می باشد.

ماندگاری این روش یعنی تزریق چربی به گونه به موارد زیادی وابسته است که در این مقاله به چند نوع از این موارد اشاره خواهیم کرد.

مهارت جراح: مهارت یک جراح تاثیر مستقیم بر میزان رضایت بخش بودن و ماندگاری عمل خواهد داشت. سعی کنید برای مراجعه به کلینیک های زیبایی حتما از این موضوع مطمئن شوید که کلینیک مورد نظر دارای تجربه و تخصص در این حرفه می باشد و با به کارگیری پزشکان حاذق و کاربلد سعی در جلب رضایت حداکثری شما عزیزان دارد.

نحوه برداشتن چربی و جایی که چربی از آن استخراج شده است هم در میزان ماندگاری این عمل موثر خواهد بود. تشخیص این مورد توسط پزشک متخصص و حاذق انجام می شود.

نحوه درست تزریق هم در میزان ماندگاری این عمل موثر می باشد.

نحوه تزریق و چگونگی آن بیشترین میزان تاثیر را بر ماندگاری عمل خواهد داشت.  برای این امر حتما باید از یک متخصص در این حرفه کمک گرفت.

نکاتی که باید قبل از تزریق چربی به گونه توجه داشته باشید.

بهتر است برای انجام این عمل میزان استعمال دخانیات را حداقل یک هفته قبل از این امر به حداقل برسانید.

از مصرف مشروبات الکلی حداقل یک هفته قبل از تزریق خودداری کنید.

اگر به داروی خاصی حساسیت دارید و یا داروی خاصی را مصرف می کنید، حتما قبل از تزریق با پزشک خود مشورت کنید.

فردی که اقدام به این عمل یعنی تزریق چربی در گونه می کند، حتما باید میزان چربی مناسب برای استخراج و استفاده در نواحی مورد نظر را داشته باشد.

بعد از تزریق، حتما یک سری اطلاعات در خصوص مراقبت های بعد از عمل و مراقبت های دوران عمل خواهید داشت که ملزم به رعایت این نکات خواهید بود.

مزایای تزریق چربی به گونه

آیا بعد از عمل جای بخیه و تزریق چربی نمایان خواهد بود؟

تنها جایی که بعد از عمل ممکن است مشهود باشد جای برداشتن چربی ها می باشد که آن هم به مرور زمان کمرنگ تر و در نهایت کاملا از بین خواهد رفت.

ممکن است دو تا سه روز ابتدای عمل تزریق چربی به گونه، جای کبودی و یا ورم بر جای بماند

میزان درصد رضایت افرادی که عمل تزریق چربی به گونه را انجام داده اند

این روش یک روش غیر تهاجمی است و درصد رضایت بالایی در بین تمامی افرادی که این امر را انجام داده اند وجود دارد.

آیا تزریق چربی به گونه دردناک است؟

عمل تزریق چربی به گونه دردناک نیست و شخص متقاضی به هیچ عنوان درد را احساس نمی کند؛ چرا که قبل از استخراج چربی از نواحی از پیش تعیین شده، شخص بیهوش می شود تا دردی را احساس نکند.

بعد از بیهوشی هم ممکن است، اندک دردی را تجربه کنید که آن هم به واسطه ی داروی مسکن می توان کنترل کرد.

لازم به ذکر است که در انجام عمل های زیبایی، میزان تبحر پزشک متخصص، در میزان رضایت عمل تاثیر مستقیم دارد. برای انجام این عمل حتما به کلینیک های با تجربه در حوزه زیبایی مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران می باشد. که با کمترین هزینه تزریق چربی و مشاوره پوست و مو رایگان زیبایی را به شما هدیه می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷