زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷

بهترین دکتر هایفوتراپی در زعفرانیه (HIFU)

مجله آموزشی

بهترین دکتر هایفوتراپی در زعفرانیه (HIFU)

فرم دریافت نوبت و ویزیت آنلاین

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با پر کردن فرم زیر برای نوبت دهی و ویزیت آنلاین اقدام کنید.

( حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس می گیریم )

بهترین دکتر هایفوتراپی در زعفرانیه (HIFU)

بهترین دکتر هایفوتراپی

هایفوتراپی روشی ایمن و مؤثر در درمان علائم پیری است که اگر تحت نظر بهترین دکتر هایفوتراپی انجام شود دارای ماندگاری طولانی مدت با کمترین خطرات جانبی است. در روش هایفوتراپی با متمرکز نمودن امواج اولتراساوند بر ناحیه مدنظر، پوست برای کلاژن­سازی تحریک می­شود و به این ترتیب موجب بهبود کیفیت و ظاهر پوست می­گردد. هایفوتراپی یک روش درمانی زیبایی نسبتاً جدید برای سفت کردن پوست است که برخی از پزشکان آن را جایگزینی غیر تهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت می­دانند.

پیش از سال 2008 این روش تنها در درمان تومورها کاربرد داشته است و اولین گزارشات مبنی بر استفاده از هایفوتراپی در درمان­های زیبایی به سال 2008 برمی­گردد. دستگاه هایفوتراپی در سال 2014 توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای بهبود خطوط و چین و چروک­های دکلته و گردن مورد تأیید قرار گرفت. در حال حاضر از این روش برای جوانسازی پوست در نقاط مختلف بدن استفاده می­شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هایفوتراپی به مقاله ی “جوانسازی پوست با هایفوتراپی” از همین سایت مراجعه کنید.

 

بهترین دکتر هایفوتراپی

نحوه عملکرد و ترمیم پوست شما

در روش درمانی هایفوتراپی با تمرکز بر روی لایه ­های عمیق پوست که در آن کلاژن جمع می­شود مشکلات پوستی درمان می­شود. این روش در بیشتر موارد به هیچ کرم، ژل یا فیلر مصنوعی احتیاج ندارد، بلکه فرآیند ترمیم طبیعی پوست را تحریک می­کند. این کار با استفاده از امواج اولتراسونیک در 90-30 دقیقه انجام می­شود.

دستگاه هایفوتراپی، با شدت زیاد، امواج اولتراساوند را در پالس ­های کوتاه، به عمق پوست ارسال می­کند و موجب تولید الاستین و کلاژن می­گردد. این روشِ اساسی و مؤثر، بافت­های تحت درمان را گرم می­کند و به این ترتیب واکنش طبیعی پوست فعال می­شود. در اصل با افزایش سطح نئو کلاژن، پوست، روند ترمیم را آغاز می­کند.

برای برجسته ­تر کردن نتایج حاصل از این روش و برای به حداکثر رساندن اثرات می­توان در صورت نیاز از تزریق پرکننده ­ها و فیلرها استفاده کرد.

لیفتینگ پوست با استفاده از امواج فراصوت اگر توسط بهترین دکتر هایفوتراپی صورت گیرد ظاهری جوانتر و زیباتر به پوست می­بخشد.  

بهترین دکتر هایفوتراپی

طی مراحل درمان چه اتفاقی می­افتد؟

ممکن است در طی مراحل هایفوتراپی ناراحتی جزئی داشته باشید. اگر نگران درد هستید، پزشک زیبایی ممکن است قبل از شروع درمان، استامینوفن (تیلنول) یا یک داروی ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن را تجویز کند.

بلافاصله پس از درمان، ممکن است قرمزی خفیف یا تورم را تجربه کنید که به تدریج طی ساعات بعدی کاهش می­یابد. نتایج بسیار عالی پس از هایفوتراپی بلافاصله قابل مشاهده است. در صورت وجود لک­ه ای شدید، چروک ­های عمیق یا سایر موارد جدی ممکن است درمان­ های اضافی لازم باشد. در صورت مراجعه به بهترین دکتر هایفوتراپی، پزشک با توجه به شرایط پوست شما، تعداد جلسات مورد نیاز را تخمین می­زند. جلسات بعدی  8 تا 12 ماه بعد از اولین درمان می­تواند انجام شود.

مزایای هایفوتراپی

طبق اعلام انجمن جراحی زیبایی پلاستیک آمریکا (ASAPS)، هایفوتراپی و دیگر روش ­های غیر تهاجمی برای لیفت صورت در چند سال گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفته ­اند. هایفوتراپی برای کاهش و درمان مشکلات پوستی در نقاط مختلف بدن کاربرد دارد از جمله:

  • کاهش چین و چروک پوست
  • درمان گردن بوقلمونی
  • لیفت گونه ­ها، ابروها و پلک ­ها
  • زاویه سازی فک
  • لیفت ناحیه دکلته
  • صاف کردن پوست

نتایج مطالعه در زمینه هایفوتراپی بسیار امیدوار کننده است. مطالعات و تحقیقات بالینی بسیاری بر این امر صحه گذاشته ­اند که هایفوتراپی در درمان مشکلات پوستی در ناحیه صورت، شکم و ران­ها بسیار مؤثر است.

بهترین دکتر هایفوتراپی

میزان ماندگاری نتایج

ماندگاری نتایج حاصل از هایفوتراپی به ترکیبی از عوامل از جمله سن بیمار، وضعیت پوست و میزان مراقبت از پوست پس از درمان بستگی دارد. در اکثر موارد، نتیجه مطلوب 2 تا 3 سال پس از تنها یک بار درمان با هایفوتراپی ماندگاری دارد. اگر درمان شما توسط بهترین دکتر هایفوتراپی صورت پذیرد تجربه شما بدون درد و عوارض است و نتایج نهایی بسیار رضایت بخش خواهد بود.

عوارض جانبی هایفوتراپی

هایفوتراپی اگر توسط  بهترین دکتر هایفوتراپی که دارای مهارت و تخصص لازم است انجام شود روشی کاملاً ایمن است.

بهترین بخش در مورد این نوع درمان این است که شما می­توانید بلافاصله پس از هایفوتراپی، فعالیت­های عادی و روزمره خود را از سر بگیرید. ممکن است کمی قرمزی یا تورم در ناحیه تحت درمان ایجاد شود، اما سریعاً فروکش می­کند. اما احساس سوزن سوزن شدن در محل تحت درمان ممکن است برای چند هفته ادامه یابد.

در موارد نادر ممکن است کبودی و بی­حسی موضعی موقت رخ دهد. این عوارض جانبی معمولاً بعد از چند روز از بین می­روند. بنابراین اگر این روش توسط بهترین دکتر هایفوتراپی صورت پذیرد فاقد اثرات جانبی دراز مدت است.

بهترین دکتر هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی

هزینه درمان به روش هایفوتراپی بسته به منطقه مورد نظر برای درمان، سن فرد متقاضی، عمق و شدت مشکلات و آسیب­ های پوست، موقعیت جغرافیایی شما و همچنین تعداد کل جلسات لازم جهت دستیابی به نتایج مطلوب متغیر است. اگر به بهترین دکتر هایفوتراپی مراجعه کنید می­توانید راجع به برآورد هزینه ­ها با او مشورت کنید. عموماً درمان­ های زیبایی تحت پوشش بیمه درمانی نیستند. بنابراین پیش از هر اقدامی برنامه مالی خود را بررسی کنید.

ویژگی­ های بهترین دکتر هایفوتراپی

هایفوتراپی از جمله درمان ­های نوین در حوزه پوست به شمار می­رود که هنوز هم بسیاری از افراد اطلاعات دقیقی پیرامون آن ندارند. بهترین دکتر هایفوتراپی با در اختیار قرار دادن جدیدترین اطلاعات پیرامون این روش درمانی می­تواند تا حدود زیادی ابهامات این روش را برای بیمار برطرف کند.

مسلماً بعضی بیماران در انتخاب روش­ های درمانی جدید زیبایی دارای سؤالات و نگرانی­ های متعددی هستند. بهترین دکتر هایفوتراپی فردی است که به پرسش­ های بیمار گوش فرا می­دهد و برای رفع نگرانی بیمار تلاش می­کند.

رفتار محترمانه و دوستانه یکی دیگر از ویژگی­ های بهترین دکتر هایفوتراپی است. این نوع رفتار موجب می­شود بیمار در طول جلسات درمانی بدون هیچ دغدغه ­ای مسائل و مشکلات خود را با پزشک در میان بگذارد.

دستگاه­ های هایفو توسط شرکت ­های متعددی تولید می­شوند و می­توان گفت تنوع بالایی از این دستگاه­ ها وجود دارد. بهترین دکتر هایفوتراپی شناخت کامل به دستگاه­ها و نحوه کارکرد آنها دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های هایفوتراپی به مقاله ی “بهترین برندهای دستگاه هایفوتراپی چیست؟” از همین سایت مراجعه کنید.

همچنین علاوه بر این موارد، داشتن مهارت و تجربه لازم از دیگر مشخصه­ های بهترین دکتر هایفوتراپی است. برای پیدا کردن بهترین دکتر هایفوتراپی می­توان با افرادی که از این روش درمانی برای جوانسازی پوست خود استفاده کردند، مشورت کرد.

همچنین می­توان با توجه به رزومه پزشکان مختلف، نمونه کارها و میزان رضایت­مندی بیماران بهترین دکتر هایفوتراپی را یافت.

بهترین دکتر هایفوتراپی

جمع ­بندی

هایفوتراپی یک روش ایمن، موثر و غیر تهاجمی برای سفت کردن پوست صورت محسوب می­شود که در صورت انجام توسط بهترین دکتر هایفوتراپی نتایج بسیار مطلوبی دارد. در هایفوتراپی هیچ برش و زخمی ایجاد نمی­شود و نیازی به زمان استراحت طولانی مدت یا زمان ریکاوری وجود ندارد. این روش نسبت به روش جراحی لیفت بسیار ارزانتر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هایفوتراپی به مقاله ی “جوانسازی پوست با هایفوتراپی” از همین سایت مراجعه نمایید.

رفرنس مقاله

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام
فیسبوک
توییتر
لینکدین
ایمیل
تلگرام

شما می توانید همین الان اولین مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

زعفرانیه - خیابان آصف (اعجازی) - جنب بانک ملت - طبقه ۲ پلاک ۳۷